Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1829, 1830, 1831, 1832, 1833, 1834, 1835 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Spierpijn. Damn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 10:39 
 
Hardtraxx Veteran

Kwisniks schreef:
Iedereen die eindexamens heeft gedaan heeft al lekker vakantie en ik moet nog 4 weken stage, iedere dag van 9 tot 5 :cry: bah.


Ik moet nog 6 weken naar school, en dan nog een toetsweek. Dus je mag niet klagen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 11:15 
 
Hardtraxx Veteran

Nog steeds
urbandesigner schreef:
Rik schreef:
chicken schreef:
Spierpijn. Overal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 11:23 
 
Hardtraxxer

kutje brak op stage, wat een drama
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 11:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wow die ene kerel van DBSTF is ziek afgevallen haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 11:49 
 

dawasiknie schreef:
Wow die ene kerel van DBSTF is ziek afgevallen haha :P

showwittomie
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 11:56 
 
Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Wow die ene kerel van DBSTF is ziek afgevallen haha :P


Die Diederik :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 11:56 
 
Hardtraxx Veteran

Denk je vandaag de hele dag te moeten werken, wordt je om 10 uur naar huis gestuurd omdat het de hele dag kudtweer is. :) Komt best uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 12:01 
 
Hardtraxx Veteran

ZEH GERMANS ARE COMINGGG
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo goed als zeker geslaagd voor m'n opleiding! :D
MBO Niveau 4 - ICT-beheerder :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn oprechte felicitaties!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 12:07 
 

patrickjeb schreef:
Zo goed als zeker geslaagd voor m'n opleiding! :D
MBO Niveau 4 - ICT-beheerder :P

Lekker gelinux'd? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, alleen eerste jaar een beetje en toen ging het vooral om een dual/triple boot :P
Niet echt om de werking er van etc, maar enkele dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 12:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
dawasiknie schreef:
Wow die ene kerel van DBSTF is ziek afgevallen haha :P


Die Diederik :P ?

Nee, die Stefan toch? Diederik is altijd al zo'n schrale geweest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 12:18 
 

patrickjeb schreef:
Haha, alleen eerste jaar een beetje en toen ging het vooral om een dual/triple boot :P
Niet echt om de werking er van etc, maar enkele dingen.

Dat is easypeasy, hier duiken ze echt helemaal in de roots van Linux
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Dat is easypeasy, hier duiken ze echt helemaal in de roots van Linux

Dat was het zeker, wat moeten ze doen bij jullie dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 12:20 
 

Ik heb 1 jaar niv3 Systeembeheer gedaan, maar dat tempo was te sloom en alles te makkelijk, heb nu de overstap naar niv4 AO gemaakt.

Nuracore zit op niv4 SB, die was vollop aan het linuxxen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 13:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
patrickjeb schreef:
Haha, alleen eerste jaar een beetje en toen ging het vooral om een dual/triple boot :P
Niet echt om de werking er van etc, maar enkele dingen.

Dat is easypeasy, hier duiken ze echt helemaal in de roots van Linux

Hier duiken ze helemaal in het niet les kunnen geven en je niks kunnen leren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wow, geen advertentie in de header, hoe bestaat het :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 16:55 
 

Gepromoveed tot HARDTRAXXERRRRRRRR
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 16:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Gepromoveed tot HARDTRAXXERRRRRRRR

HEEEEUUUUUJJJJJJ :beer: :beer: :beer: :yay: :yay: :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 16:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Gepromoveed tot HARDTRAXXERRRRRRRR

BIIIIIIEEEEEEERRR :beer: :beer: :beer: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Gepromoveed tot HARDTRAXXERRRRRRRR

BIIIIIIEEEEEEERRR :beer: :beer: :beer: :beer:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 17:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heeuuhhh brabant!!! :beer: :beer:

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 17:19 
 
Hardtraxx Veteran

Vandaag nog in Brabant geweest. :P
Vorige  1 ... 1829, 1830, 1831, 1832, 1833, 1834, 1835 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic