Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1826, 1827, 1828, 1829, 1830, 1831, 1832 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 19:00 
 
Hardtraxxer

De eerste Zorrofilm, The mask of Zorro, wordt een daverend succes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 20:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oudere hardstyle liefhebbers klik hierrrrrrrrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 22:25 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Solis schreef:
Citaat:
Tevens vragen wij alle BETA testers om hetgeen wat je ziet voor jezelf te houden. We willen het graag zoveel mogelijk nog als verrassing houden totdat we het nieuwe Hardtraxx live zetten.

Lukt al aardig zie ik. :lol: Ik heb me overigens ook aangemeld voor de beta, uiteraard géén mail gekregen. :P

Same, waarschijnlijk alleen veteranen als ik het zo zie. :)


Ik ga begin volgende week degene mailen die kunnen testen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 22:37 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik heb ook een aanvraag gedaan voor de BETA :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 22:49 
 

chicken schreef:
Solis schreef:
Citaat:
Tevens vragen wij alle BETA testers om hetgeen wat je ziet voor jezelf te houden. We willen het graag zoveel mogelijk nog als verrassing houden totdat we het nieuwe Hardtraxx live zetten.

Lukt al aardig zie ik. :lol: Ik heb me overigens ook aangemeld voor de beta, uiteraard géén mail gekregen. :P

Same, waarschijnlijk alleen veteranen als ik het zo zie. :)

Nope :P


Net bij het eindgala gekeken van de lokale middelbare school, 1/3 weggestuurd omdat 1 per voertuig moet blazen, zit diegene boven de 0,3 dan wordt de hele groep geweigerd xd en HUILEN o o o wat zag het eruit :lol: Wel genaaid natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 23:56 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Hoor ineens een bekend melodie'tje met rap-vocals van een neger (Chris Brown ofzo, idk), dus ik al denken 'Waar ken ik dat nou van?!', hoor ik ineens 'Call me a spaceman'... Oh ja... -.-


Mitch Crown is 't.. Ken je negers jongen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 00:38 
 

Banaanslak schreef:
Squid schreef:
Heb nu dus sinds gisteren de HTC one X, erg fijn ding! 1 ding wat ik nog wilde vragen aan de andere HTC one bezitters onder ons: Is bij jullie de muziek-luidspreker ook zo slecht en vervormd het geluid ook wanneer de bas erin komt? Irriteer me er niet aan aangezien ik dat toch niet vaak gebruik, maar wanneer het een defect is ga ik even terug na de winkel. Had van de "beats-audio" gebeuren wel wat meer verwacht, bewijst maar weer dat het een overhyped kutmerk is.

Lol, wat had je dan verwacht? Dat die aardbevingen teweeg zou kunnen brengen omdat er een beats audio stickertje op zit?

Voor aarbevingen moet jij bij brennan heart en code black in de mf rawshizzle remix zijn :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 08:02 
 
Hardtraxx Veteran

Goedemorgen zo op de zaterdag ochtend :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 08:18 
 
Hardtraxx Veteran

Nog maar een paar uurtjes! :yay:

Forbidden Phobia schreef:
Goedemorgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 09:58 
 

Over anderhalf uur wat eten naar binnen knallen en op naar Intents!
zin aaaaaaaaaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squid schreef:
Heb nu dus sinds gisteren de HTC one X, erg fijn ding! 1 ding wat ik nog wilde vragen aan de andere HTC one bezitters onder ons: Is bij jullie de muziek-luidspreker ook zo slecht en vervormd het geluid ook wanneer de bas erin komt? Irriteer me er niet aan aangezien ik dat toch niet vaak gebruik, maar wanneer het een defect is ga ik even terug na de winkel. Had van de "beats-audio" gebeuren wel wat meer verwacht, bewijst maar weer dat het een overhyped kutmerk is.

Geen last van, maar je moet ook niet verwachten van beats-audio. Niemand weet wat het nou precies inhoud. ;)

en als je op had gelet dan zie je dat hij alleen beats audio aangeeft wanneer je oordoppen in hebt en niet wanneer je via het boxje wat luistert. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 10:19 
 

het is een merknaam die nergens voor staat -.- behalve paupers die ripjes luisteren en denken dat ze djs zijn fzoiets
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat beats audio betekent dat je er oordopjes in kunt doen, want op de site van zowel htc als beats staat niet wat het nou is...
En die headsets vind ik al helemaal niks... Mn nichtje heeft er één ging ff hardstyle luisteren via dat ding en hoorde super veel gekraak. Sowieso ga je al niet met een headset over straat lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Juistem! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
Ik denk dat beats audio betekent dat je er oordopjes in kunt doen, want op de site van zowel htc als beats staat niet wat het nou is...
En die headsets vind ik al helemaal niks... Mn nichtje heeft er één ging ff hardstyle luisteren via dat ding en hoorde super veel gekraak. Sowieso ga je al niet met een headset over straat lopen.


gewoon mobiel in de hand op de fiets, of in de bus, trein, het schoolplein, op het paard :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 11:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
En waar ben jij aan te herkennen Sjoob? :D

aan een ontzettende graftkop hahaha grapje sjoobert
:D :D :kiss: :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 12:28 
 
Hardtraxxer

Laatste dingen doen en dan kunnen we losgaan! :beer: :clap: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 12:33 
 

Delt-A schreef:
op het paard :thumbsup:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 13:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Alles klaargezet voor mn feestje vanavond, hele oprit + carport in beslag genomen :cool: Gelukkig zijn de buren een weekendje weg haha. De andere buurtbewoners hebben pech :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 17:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
De andere buurtbewoners hebben pech :D

Ik denk dat zij de politie onder een sneltoets hebben zitten :lol: :lol:
Veel plezier en succes vanavond haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 18:37 
 

Beetje verveling vandaag... net wat zitten pielen in flash en photoshop..
wel als resultaat dat ik nu een nieuwe ava heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wel een mooie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 19:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Pommer schreef:
De andere buurtbewoners hebben pech :D

Ik denk dat zij de politie onder een sneltoets hebben zitten :lol: :lol:
Veel plezier en succes vanavond haha :P

Haha nee zo'n probleemkind ben ik niet hoor, hoogstens 2 x per jaar :whistle:

Nu al het bier en andere drank in het ijs gezet, dus dat komt helemaal goed vanavond haha, bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 21:32 
 
Hardtraxx Addict

Aaaaavond.

Saaie avond :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
Aaaaavond.

Saaie avond :(

uhu
Vorige  1 ... 1826, 1827, 1828, 1829, 1830, 1831, 1832 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic