Squid schreef:
Heb nu dus sinds gisteren de HTC one X, erg fijn ding! 1 ding wat ik nog wilde vragen aan de andere HTC one bezitters onder ons: Is bij jullie de muziek-luidspreker ook zo slecht en vervormd het geluid ook wanneer de bas erin komt? Irriteer me er niet aan aangezien ik dat toch niet vaak gebruik, maar wanneer het een defect is ga ik even terug na de winkel. Had van de "beats-audio" gebeuren wel wat meer verwacht, bewijst maar weer dat het een overhyped kutmerk is.
Geen last van, maar je moet ook niet verwachten van beats-audio. Niemand weet wat het nou precies inhoud.

en als je op had gelet dan zie je dat hij alleen beats audio aangeeft wanneer je oordoppen in hebt en niet wanneer je via het boxje wat luistert.
