De eerste Zorrofilm, The mask of Zorro, wordt een daverend succes.
H
Hardtraxxer
462 posts member since 2011
last seen Sep 2017
Ik ga begin volgende week degene mailen die kunnen testenwrote:Same, waarschijnlijk alleen veteranen als ik het zo zie.wrote:Lukt al aardig zie ik.Tevens vragen wij alle BETA testers om hetgeen wat je ziet voor jezelf te houden. We willen het graag zoveel mogelijk nog als verrassing houden totdat we het nieuwe Hardtraxx live zetten.Ik heb me overigens ook aangemeld voor de beta, uiteraard géén mail gekregen.
Ik heb ook een aanvraag gedaan voor de BETA 
A
Nopewrote:Same, waarschijnlijk alleen veteranen als ik het zo zie.wrote:Lukt al aardig zie ik.Tevens vragen wij alle BETA testers om hetgeen wat je ziet voor jezelf te houden. We willen het graag zoveel mogelijk nog als verrassing houden totdat we het nieuwe Hardtraxx live zetten.Ik heb me overigens ook aangemeld voor de beta, uiteraard géén mail gekregen.
Net bij het eindgala gekeken van de lokale middelbare school, 1/3 weggestuurd omdat 1 per voertuig moet blazen, zit diegene boven de 0,3 dan wordt de hele groep geweigerd
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 24 days ago
Mitch Crown is 't.. Ken je negers jongenwrote:Hoor ineens een bekend melodie'tje met rap-vocals van een neger (Chris Brown ofzo, idk), dus ik al denken 'Waar ken ik dat nou van?!', hoor ik ineens 'Call me a spaceman'... Oh ja...
S
Voor aarbevingen moet jij bij brennan heart en code black in de mf rawshizzle remix zijnwrote:Lol, wat had je dan verwacht? Dat die aardbevingen teweeg zou kunnen brengen omdat er een beats audio stickertje op zit?wrote:Heb nu dus sinds gisteren de HTC one X, erg fijn ding! 1 ding wat ik nog wilde vragen aan de andere HTC one bezitters onder ons: Is bij jullie de muziek-luidspreker ook zo slecht en vervormd het geluid ook wanneer de bas erin komt? Irriteer me er niet aan aangezien ik dat toch niet vaak gebruik, maar wanneer het een defect is ga ik even terug na de winkel. Had van de "beats-audio" gebeuren wel wat meer verwacht, bewijst maar weer dat het een overhyped kutmerk is.
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
Goedemorgen zo op de zaterdag ochtend 
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Nog maar een paar uurtjes! 
wrote:Goedemorgen
G
Over anderhalf uur wat eten naar binnen knallen en op naar Intents!
zin aaaaaaaaaan!
zin aaaaaaaaaan!
Geen last van, maar je moet ook niet verwachten van beats-audio. Niemand weet wat het nou precies inhoud.wrote:Heb nu dus sinds gisteren de HTC one X, erg fijn ding! 1 ding wat ik nog wilde vragen aan de andere HTC one bezitters onder ons: Is bij jullie de muziek-luidspreker ook zo slecht en vervormd het geluid ook wanneer de bas erin komt? Irriteer me er niet aan aangezien ik dat toch niet vaak gebruik, maar wanneer het een defect is ga ik even terug na de winkel. Had van de "beats-audio" gebeuren wel wat meer verwacht, bewijst maar weer dat het een overhyped kutmerk is.
en als je op had gelet dan zie je dat hij alleen beats audio aangeeft wanneer je oordoppen in hebt en niet wanneer je via het boxje wat luistert.
G
het is een merknaam die nergens voor staat
behalve paupers die ripjes luisteren en denken dat ze djs zijn fzoiets
Ik denk dat beats audio betekent dat je er oordopjes in kunt doen, want op de site van zowel htc als beats staat niet wat het nou is...
En die headsets vind ik al helemaal niks... Mn nichtje heeft er één ging ff hardstyle luisteren via dat ding en hoorde super veel gekraak. Sowieso ga je al niet met een headset over straat lopen.
En die headsets vind ik al helemaal niks... Mn nichtje heeft er één ging ff hardstyle luisteren via dat ding en hoorde super veel gekraak. Sowieso ga je al niet met een headset over straat lopen.
gewoon mobiel in de hand op de fiets, of in de bus, trein, het schoolplein, op het paardwrote:Ik denk dat beats audio betekent dat je er oordopjes in kunt doen, want op de site van zowel htc als beats staat niet wat het nou is...
aan een ontzettende graftkop hahaha grapje sjoobertwrote:En waar ben jij aan te herkennen Sjoob?
H
Hardtraxxer
462 posts member since 2011
last seen Sep 2017
Laatste dingen doen en dan kunnen we losgaan!

E
wrote: op het paard
Alles klaargezet voor mn feestje vanavond, hele oprit + carport in beslag genomen
Gelukkig zijn de buren een weekendje weg haha. De andere buurtbewoners hebben pech 
Ik denk dat zij de politie onder een sneltoets hebben zittenwrote:De andere buurtbewoners hebben pech
Veel plezier en succes vanavond haha
C
Beetje verveling vandaag... net wat zitten pielen in flash en photoshop..
wel als resultaat dat ik nu een nieuwe ava heb
wel als resultaat dat ik nu een nieuwe ava heb
Haha nee zo'n probleemkind ben ik niet hoor, hoogstens 2 x per jaarwrote:Ik denk dat zij de politie onder een sneltoets hebben zittenwrote:De andere buurtbewoners hebben pech![]()
![]()
Veel plezier en succes vanavond haha
Nu al het bier en andere drank in het ijs gezet, dus dat komt helemaal goed vanavond haha, bedankt!
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Aaaaavond.
Saaie avond
Saaie avond