Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1825, 1826, 1827, 1828, 1829, 1830, 1831 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 10:14 
 

Parvuz schreef:
Chris Two schreef:
Is toch mooi man, ja toch?

Sommige verhalen zijn echt puur genieten. :P

Ik vind het gewoon goed dat als ik zo'n anekdote van hem lees zijn stem al in mijn kop hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 10:22 
 
Hardtraxx Elite

Haar geknipt klaar voor intents yeahh! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
1919 - Arbeidswet van kracht


#heuj!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht meteen aan Versailles :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemiddag,

wat een slap weertje :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Haar geknipt klaar voor intents yeahh! :yay:


Bij mij is de tondeuse er over heen gegaan! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Bij mij is de tondeuse er over heen gegaan! :worship:

Ouuccchhh... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Nou, dan gaan we maar is ff speedkeur luisteren! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 12:28 
 

Zo, psycho knife flash animatie gemaakt... meh..
heerlijk dat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Ruubiie schreef:
Bij mij is de tondeuse er over heen gegaan! :worship:

Ouuccchhh... :/


Standje 3 :P , kort zat weer :D kan der dus voorlopig weer 100% tegenaan :D !!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Nou, dan gaan we maar is ff spietkeur luisteren! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 13:23 
 

Draidy schreef:
Ruubiie schreef:
Nou, dan gaan we maar is ff speed snuiven! xd

:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 13:31 
 

En biscuit heeft nog one month left
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Parvuz schreef:
Chris Two schreef:
Is toch mooi man, ja toch?

Sommige verhalen zijn echt puur genieten. :P

Ik vind het gewoon goed dat als ik zo'n anekdote van hem lees zijn stem al in mijn kop hoor.

En dat lachje haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 14:22 
 

Onthafloorx schreef:
Haar geknipt klaar voor intents yeahh! :yay:

pics or....
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 14:22 
 

Almighty schreef:
Ruubiie schreef:
Nou, dan gaan we maar is ff speed snuiven! xd

:$[/quote]
Dat kan niet, want deze jongen deed toch geen drugs meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 14:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Middag :yay:
Even me set voorbereiden voor vanavond. Draaien in Rumours in Amersfoort :D
Komen er nog HT'ers even een kijkje nemen, afgezien van Chukkels dan?? :cool:

Link
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 14:55 
 
Hardtraxx Veteran

Vandaag sollicitatiegesprek gehad. Ben benieuwd wat eruit komt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoor ineens een bekend melodie'tje met rap-vocals van een neger (Chris Brown ofzo, idk), dus ik al denken 'Waar ken ik dat nou van?!', hoor ik ineens 'Call me a spaceman'... Oh ja... -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 14:55 
 

Project 141 schreef:
patrickjeb schreef:
Draidy schreef:
Nou, dan gaan we maar is ff FlaĆ Schz Tekstylez luisteren! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 14:56 
 

chicken schreef:
Vandaag sollicitatiegesprek gehad. Ben benieuwd wat eruit komt. :)

Waar wil je gaan werken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 15:08 
 
Hardtraxx Veteran

Achmea, Risk management :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 17:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb nu dus sinds gisteren de HTC one X, erg fijn ding! 1 ding wat ik nog wilde vragen aan de andere HTC one bezitters onder ons: Is bij jullie de muziek-luidspreker ook zo slecht en vervormd het geluid ook wanneer de bas erin komt? Irriteer me er niet aan aangezien ik dat toch niet vaak gebruik, maar wanneer het een defect is ga ik even terug na de winkel. Had van de "beats-audio" gebeuren wel wat meer verwacht, bewijst maar weer dat het een overhyped kutmerk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 17:25 
 

Squid schreef:
Heb nu dus sinds gisteren de HTC one X, erg fijn ding! 1 ding wat ik nog wilde vragen aan de andere HTC one bezitters onder ons: Is bij jullie de muziek-luidspreker ook zo slecht en vervormd het geluid ook wanneer de bas erin komt? Irriteer me er niet aan aangezien ik dat toch niet vaak gebruik, maar wanneer het een defect is ga ik even terug na de winkel. Had van de "beats-audio" gebeuren wel wat meer verwacht, bewijst maar weer dat het een overhyped kutmerk is.

Lol, wat had je dan verwacht? Dat die aardbevingen teweeg zou kunnen brengen omdat er een beats audio stickertje op zit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 18:46 
 

Squid schreef:
Heb nu dus sinds gisteren de HTC one X, erg fijn ding! 1 ding wat ik nog wilde vragen aan de andere HTC one bezitters onder ons: Is bij jullie de muziek-luidspreker ook zo slecht en vervormd het geluid ook wanneer de bas erin komt? Irriteer me er niet aan aangezien ik dat toch niet vaak gebruik, maar wanneer het een defect is ga ik even terug na de winkel. Had van de "beats-audio" gebeuren wel wat meer verwacht, bewijst maar weer dat het een overhyped kutmerk is.

Afbeelding
Vorige  1 ... 1825, 1826, 1827, 1828, 1829, 1830, 1831 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic