Ik vind het gewoon goed dat als ik zo'n anekdote van hem lees zijn stem al in mijn kop hoor.wrote:Sommige verhalen zijn echt puur genieten.wrote: Is toch mooi man, ja toch?
C
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Haar geknipt klaar voor intents yeahh! 
#heuj!1919 - Arbeidswet van kracht
goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemiddag,
wat een slap weertje
wat een slap weertje
Bij mij is de tondeuse er over heen gegaan!wrote:Haar geknipt klaar voor intents yeahh!
Ouuccchhh...wrote:Bij mij is de tondeuse er over heen gegaan!
wrote:Nou, dan gaan we maar is ff speedkeur luisteren!
C
Zo, psycho knife flash animatie gemaakt... meh..
heerlijk dat!
heerlijk dat!
Standje 3wrote:Ouuccchhh...wrote:Bij mij is de tondeuse er over heen gegaan!
wrote:Nou, dan gaan we maar is ff spietkeur luisteren!
A
wrote:wrote:Nou, dan gaan we maar is ff speed snuiven!
A
En biscuit heeft nog one month left
En dat lachje haha.wrote:Ik vind het gewoon goed dat als ik zo'n anekdote van hem lees zijn stem al in mijn kop hoor.wrote:Sommige verhalen zijn echt puur genieten.wrote: Is toch mooi man, ja toch?
E
pics or....wrote:Haar geknipt klaar voor intents yeahh!
C
wrote:wrote:Nou, dan gaan we maar is ff speed snuiven!
Dat kan niet, want deze jongen deed toch geen drugs meer?
Middag
Even me set voorbereiden voor vanavond. Draaien in Rumours in Amersfoort
Komen er nog HT'ers even een kijkje nemen, afgezien van Chukkels dan??
Link
Even me set voorbereiden voor vanavond. Draaien in Rumours in Amersfoort
Komen er nog HT'ers even een kijkje nemen, afgezien van Chukkels dan??
Link
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Vandaag sollicitatiegesprek gehad. Ben benieuwd wat eruit komt. 
Hoor ineens een bekend melodie'tje met rap-vocals van een neger (Chris Brown ofzo, idk), dus ik al denken 'Waar ken ik dat nou van?!', hoor ik ineens 'Call me a spaceman'... Oh ja... 
S
wrote:wrote:wrote:Nou, dan gaan we maar is ff FlaàSchz Tekstylez luisteren!
S
Waar wil je gaan werken?wrote:Vandaag sollicitatiegesprek gehad. Ben benieuwd wat eruit komt.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Achmea, Risk management 
Heb nu dus sinds gisteren de HTC one X, erg fijn ding! 1 ding wat ik nog wilde vragen aan de andere HTC one bezitters onder ons: Is bij jullie de muziek-luidspreker ook zo slecht en vervormd het geluid ook wanneer de bas erin komt? Irriteer me er niet aan aangezien ik dat toch niet vaak gebruik, maar wanneer het een defect is ga ik even terug na de winkel. Had van de "beats-audio" gebeuren wel wat meer verwacht, bewijst maar weer dat het een overhyped kutmerk is.
B
Lol, wat had je dan verwacht? Dat die aardbevingen teweeg zou kunnen brengen omdat er een beats audio stickertje op zit?wrote:Heb nu dus sinds gisteren de HTC one X, erg fijn ding! 1 ding wat ik nog wilde vragen aan de andere HTC one bezitters onder ons: Is bij jullie de muziek-luidspreker ook zo slecht en vervormd het geluid ook wanneer de bas erin komt? Irriteer me er niet aan aangezien ik dat toch niet vaak gebruik, maar wanneer het een defect is ga ik even terug na de winkel. Had van de "beats-audio" gebeuren wel wat meer verwacht, bewijst maar weer dat het een overhyped kutmerk is.
G
wrote:Heb nu dus sinds gisteren de HTC one X, erg fijn ding! 1 ding wat ik nog wilde vragen aan de andere HTC one bezitters onder ons: Is bij jullie de muziek-luidspreker ook zo slecht en vervormd het geluid ook wanneer de bas erin komt? Irriteer me er niet aan aangezien ik dat toch niet vaak gebruik, maar wanneer het een defect is ga ik even terug na de winkel. Had van de "beats-audio" gebeuren wel wat meer verwacht, bewijst maar weer dat het een overhyped kutmerk is.