FIRST!!
K
D
Word de site weer kapot geDDoS'ed of is het gewoon brak?
Ik moet toegeven. Die beta-versie van Hardtraxx ziet er wel geniaal uit. Leuke nieuwe smileys ook, maar ik mis de oude vertrouwde huillach. 
Ik vond de functionaliteit toch wat beperkt.wrote:Ik moet toegeven. Die beta-versie van Hardtraxx ziet er wel geniaal uit. Leuke nieuwe smileys ook, maar ik mis de oude vertrouwde huillach.
Goedemorgen/Midaag, Zo eindelijk af van dat gespam op facebook. Nu Pauze tijd 
D
Is er wat veranderd dan? 
Ja, nieuwe emoticon's, de bovenste balk is de nieuwe balk en de site ziet er over het algemeen iets anders uit, zal wel de beta zijn 
wat bedoel je precies met de bovenste balk is de nieuwe balk?
Waar Home, Nieuws, Livesets, Releases etc staat 
D
Ik heb het gevoel dat ik iets mis.
wrote:1916 = Albert Einstein publiceert zijn algemene relativiteitstheorie.
yeeaaaah surewrote:1915: Albert Einstein ontwikkelt zijn Algemene relativiteitstheorie.
Heb je je wel aangemeld voor de BETA dan?wrote:bij mij is alles hetzelfde
Het is dat ik op stage niet kan uploaden, anders had ik een screenshot gedaan..
EDIT: Hier zie je het ook

EDIT: Hier zie je het ook

D
Ik heb dus nog het strakke oldskool design. 
1917: Fabian Bohn ontwikkelt zijn eerste, en wat later blijkt, ook enige synth.
C
I spy a troll.... 
Dan ga ik met iedereen die een fluoriserend rokje aanheeft dansen en hopen dat ik uiteindelijk de goeie te pakken hebwrote: Yeahhh!
Fluoriserend rokje en ik ben het hahahaha
Zie je zondag dan wel
Het niveau gaat hier wel achteruit zeg
Last edited by Black Sunrise on , edited 1 time in total.
haha nu snap ik hetwrote:Heb je je wel aangemeld voor de BETA dan?wrote:bij mij is alles hetzelfde
Gisteren is mijn mobiel in de jacuzzi gedoken en helaas gesneuveld. Was nu aan het kijken naar de HTC one X, iemand ervaring ermee?
K
Las op tweakers dat het een van de snelste mobiele telefoons is op het moment.wrote:Gisteren is mijn mobiel in de jacuzzi gedoken en helaas gesneuveld. Was nu aan het kijken naar de HTC one X, iemand ervaring ermee?
Of ga voor de Samsung Sterrenstelsel Driewrote:Las op tweakers dat het een van de snelste mobiele telefoons is op het moment.wrote:Gisteren is mijn mobiel in de jacuzzi gedoken en helaas gesneuveld. Was nu aan het kijken naar de HTC one X, iemand ervaring ermee?