Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1822, 1823, 1824, 1825, 1826, 1827, 1828 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 13:04 
 

FIRST!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 13:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Muahaha, owned (L) :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 13:11 
 

Word de site weer kapot geDDoS'ed of is het gewoon brak?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet toegeven. Die beta-versie van Hardtraxx ziet er wel geniaal uit. Leuke nieuwe smileys ook, maar ik mis de oude vertrouwde huillach. Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Galaxy S III of HTC One X?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 13:18 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik moet toegeven. Die beta-versie van Hardtraxx ziet er wel geniaal uit. Leuke nieuwe smileys ook, maar ik mis de oude vertrouwde huillach. Afbeelding

Ik vond de functionaliteit toch wat beperkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 13:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goedemorgen/Midaag, Zo eindelijk af van dat gespam op facebook. Nu Pauze tijd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 13:25 
 

Is er wat veranderd dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, nieuwe emoticon's, de bovenste balk is de nieuwe balk en de site ziet er over het algemeen iets anders uit, zal wel de beta zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat bedoel je precies met de bovenste balk is de nieuwe balk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar Home, Nieuws, Livesets, Releases etc staat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 13:30 
 

Ik heb het gevoel dat ik iets mis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 13:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bij mij is alles hetzelfde :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 13:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
1916 = Albert Einstein publiceert zijn algemene relativiteitstheorie.
oostzaner schreef:
1915: Albert Einstein ontwikkelt zijn Algemene relativiteitstheorie.


yeeaaaah sure
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

delange schreef:
bij mij is alles hetzelfde :P

Heb je je wel aangemeld voor de BETA dan? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is dat ik op stage niet kan uploaden, anders had ik een screenshot gedaan..

EDIT: Hier zie je het ook :)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 13:42 
 

Ik heb dus nog het strakke oldskool design. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 13:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

1917: Fabian Bohn ontwikkelt zijn eerste, en wat later blijkt, ook enige synth.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is hij al ouder dan 95 :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 13:51 
 

I spy a troll.... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 14:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Yeahhh!
Fluoriserend rokje en ik ben het hahahaha :lol:

Dan ga ik met iedereen die een fluoriserend rokje aanheeft dansen en hopen dat ik uiteindelijk de goeie te pakken heb :D
Zie je zondag dan wel :)

Het niveau gaat hier wel achteruit zeg :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 14:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
delange schreef:
bij mij is alles hetzelfde :P

Heb je je wel aangemeld voor de BETA dan? xd

haha nu snap ik het :P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 14:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gisteren is mijn mobiel in de jacuzzi gedoken en helaas gesneuveld. Was nu aan het kijken naar de HTC one X, iemand ervaring ermee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 14:58 
 

Squid schreef:
Gisteren is mijn mobiel in de jacuzzi gedoken en helaas gesneuveld. Was nu aan het kijken naar de HTC one X, iemand ervaring ermee?


Las op tweakers dat het een van de snelste mobiele telefoons is op het moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Squid schreef:
Gisteren is mijn mobiel in de jacuzzi gedoken en helaas gesneuveld. Was nu aan het kijken naar de HTC one X, iemand ervaring ermee?


Las op tweakers dat het een van de snelste mobiele telefoons is op het moment.

Of ga voor de Samsung Sterrenstelsel Drie :)
Vorige  1 ... 1822, 1823, 1824, 1825, 1826, 1827, 1828 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic