Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1823, 1824, 1825, 1826, 1827, 1828, 1829 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 15:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
kaboem schreef:
Squid schreef:
Gisteren is mijn mobiel in de jacuzzi gedoken en helaas gesneuveld. Was nu aan het kijken naar de HTC one X, iemand ervaring ermee?


Las op tweakers dat het een van de snelste mobiele telefoons is op het moment.

Of ga voor de Samsung Sterrenstelsel Drie :)


Was aan het twijfelen tussen de Sony Experia S en HTC one X. Ik heb een sim-only abonnement en moet dus een telefoon los kopen dusja die sony en HTC zitten rond de 500, die samsung is 650.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 15:23 
 
Hardtraxxer

Squid schreef:
Gisteren is mijn mobiel in de jacuzzi gedoken en helaas gesneuveld. Was nu aan het kijken naar de HTC one X, iemand ervaring ermee?

Paar keer in de hand gehad van verschillende mensen, zag er gelikt uit! Nog niemand over horen klagen. Ik zeg, DOEN :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vriendjes hebben 'm, nog geen negatief woord gehoord.. Alleen maar positieve dingen, onwijs lekkere camera, en erg mooi scherm voor de rest werkt ie gewoon erg lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 16:23 
 
Hardtraxx Elite

Zo werken :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 16:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Zo werken :thumbdown:

Net terug van m'n werk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 16:36 
 

Onthafloorx schreef:
Zo werken :yay:

altijd genietmomentje die keuken van ons... Bediening trollen, elkaar kutten en heerlijk relaxt de avond doorkomen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squid schreef:
Chukkels schreef:
Squid schreef:
Gisteren is mijn mobiel in de jacuzzi gedoken en helaas gesneuveld. Was nu aan het kijken naar de HTC one X, iemand ervaring ermee?


Of ga voor de Samsung Sterrenstelsel Drie :)


Was aan het twijfelen tussen de Sony Experia S en HTC one X. Ik heb een sim-only abonnement en moet dus een telefoon los kopen dusja die sony en HTC zitten rond de 500, die samsung is 650.

Dan zou ik absoluut gaan voor de X. Toptelefoon, geen moment spijt van gehad. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 16:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Zo werken :thumbdown:

Ik doe (helaas :( ) met je mee. Moet nu weg :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 16:51 
 
Hardtraxx Addict

Onthafloorx schreef:
Zo werken :bomb:


Voor het eerst sinds een jaar weer eens door de week. Auto's wassen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 17:16 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe laptop binnen :D

BTO Notebook P-Book
15CL45-GT650 QUADNVIDIA GT650 GDDR5
:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 17:55 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, terug van een middagje "shoppen" met een vriend xd .. Intents.. Here we come! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 18:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Tevens vragen wij alle BETA testers om hetgeen wat je ziet voor jezelf te houden. We willen het graag zoveel mogelijk nog als verrassing houden totdat we het nieuwe Hardtraxx live zetten.

Lukt al aardig zie ik. :lol: Ik heb me overigens ook aangemeld voor de beta, uiteraard géén mail gekregen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 18:20 
 
Hardtraxx Veteran

Solis schreef:
Citaat:
Tevens vragen wij alle BETA testers om hetgeen wat je ziet voor jezelf te houden. We willen het graag zoveel mogelijk nog als verrassing houden totdat we het nieuwe Hardtraxx live zetten.

Lukt al aardig zie ik. :lol: Ik heb me overigens ook aangemeld voor de beta, uiteraard géén mail gekregen. :P

Same, waarschijnlijk alleen veteranen als ik het zo zie. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squid schreef:
Gisteren is mijn mobiel in de jacuzzi gedoken en helaas gesneuveld. Was nu aan het kijken naar de HTC one X, iemand ervaring ermee?

Ik heb hem en ik hou ervan. :$

Geniaal ding. lekker snel, mooi scherm, mooie foto's/filmpjes en er zitten wel een paar handige apps op. :D

chicken schreef:
Solis schreef:
Citaat:
Tevens vragen wij alle BETA testers om hetgeen wat je ziet voor jezelf te houden. We willen het graag zoveel mogelijk nog als verrassing houden totdat we het nieuwe Hardtraxx live zetten.

Lukt al aardig zie ik. :lol: Ik heb me overigens ook aangemeld voor de beta, uiteraard géén mail gekregen. :P

Same, waarschijnlijk alleen veteranen als ik het zo zie. :)


trolls...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 18:34 
 

Ruubiie schreef:
Zo, terug van een middagje "shoppen" met een vriend xd .. Intents.. Here we come! :D

gezellig :)

ookal weet ik dat je dat niet bedoeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Zo, terug van een middagje "shoppen" met een vriend xd .. Intents.. Here we come! :D

Zal ik het dan maar zeggen?

Junk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
chicken schreef:
Solis schreef:
Lukt al aardig zie ik. :lol: Ik heb me overigens ook aangemeld voor de beta, uiteraard géén mail gekregen. :P

Same, waarschijnlijk alleen veteranen als ik het zo zie. :)


trolls...


:P :P :P

Degene die aan de beta mogen deelnemen, worden later pas bekend gemaakt ;)
Zal nog wel even duren volgens Jor-D :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 20:44 
 

Huh, dus al die mensen waarbij Hardtraxx er anders uitzag vanmiddag, klopt dus niet? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
Huh, dus al die mensen waarbij Hardtraxx er anders uitzag vanmiddag, klopt dus niet? xd


Jawel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Dysphoria schreef:
Huh, dus al die mensen waarbij Hardtraxx er anders uitzag vanmiddag, klopt dus niet? xd


Jawel..

Everything changes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 20:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
oostzaner schreef:
trolls...


:P :P :P

Degene die aan de beta mogen deelnemen, worden later pas bekend gemaakt ;)
Zal nog wel even duren volgens Jor-D :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 21:08 
 

Nu ben ik het spoor even bijster... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Ruubiie schreef:
Zo, terug van een middagje "shoppen" met een vriend xd .. Intents.. Here we come! :D

Zal ik het dan maar zeggen?

Junk.


Mwah, ja uiteindelijk misschien wel ja :P , maar dat was niet de hoofdreden om eem te gaan sjoppuh in kutrecht.. Wat een tyfusweer was het trouwens! xd
Vorige  1 ... 1823, 1824, 1825, 1826, 1827, 1828, 1829 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic