Was aan het twijfelen tussen de Sony Experia S en HTC one X. Ik heb een sim-only abonnement en moet dus een telefoon los kopen dusja die sony en HTC zitten rond de 500, die samsung is 650.wrote:Of ga voor de Samsung Sterrenstelsel Driewrote:Las op tweakers dat het een van de snelste mobiele telefoons is op het moment.wrote:Gisteren is mijn mobiel in de jacuzzi gedoken en helaas gesneuveld. Was nu aan het kijken naar de HTC one X, iemand ervaring ermee?
K
Hardtraxxer
414 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Paar keer in de hand gehad van verschillende mensen, zag er gelikt uit! Nog niemand over horen klagen. Ik zeg, DOENwrote:Gisteren is mijn mobiel in de jacuzzi gedoken en helaas gesneuveld. Was nu aan het kijken naar de HTC one X, iemand ervaring ermee?
vriendjes hebben 'm, nog geen negatief woord gehoord.. Alleen maar positieve dingen, onwijs lekkere camera, en erg mooi scherm voor de rest werkt ie gewoon erg lekker!
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Zo werken 
Net terug van m'n werkwrote:Zo werken
C
altijd genietmomentje die keuken van ons... Bediening trollen, elkaar kutten en heerlijk relaxt de avond doorkomen!wrote:Zo werken
Dan zou ik absoluut gaan voor de X. Toptelefoon, geen moment spijt van gehad.wrote:Was aan het twijfelen tussen de Sony Experia S en HTC one X. Ik heb een sim-only abonnement en moet dus een telefoon los kopen dusja die sony en HTC zitten rond de 500, die samsung is 650.wrote:Of ga voor de Samsung Sterrenstelsel Driewrote:Gisteren is mijn mobiel in de jacuzzi gedoken en helaas gesneuveld. Was nu aan het kijken naar de HTC one X, iemand ervaring ermee?
Ik doe (helaaswrote:Zo werken
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Voor het eerst sinds een jaar weer eens door de week. Auto's wassen!!wrote:Zo werken![]()
Nieuwe laptop binnen
BTO Notebook P-Book
15CL45-GT650 QUADNVIDIA GT650 GDDR5

BTO Notebook P-Book
15CL45-GT650 QUADNVIDIA GT650 GDDR5
Zo, terug van een middagje "shoppen" met een vriend
.. Intents.. Here we come! 
Lukt al aardig zie ik.Tevens vragen wij alle BETA testers om hetgeen wat je ziet voor jezelf te houden. We willen het graag zoveel mogelijk nog als verrassing houden totdat we het nieuwe Hardtraxx live zetten.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Same, waarschijnlijk alleen veteranen als ik het zo zie.wrote:Lukt al aardig zie ik.Tevens vragen wij alle BETA testers om hetgeen wat je ziet voor jezelf te houden. We willen het graag zoveel mogelijk nog als verrassing houden totdat we het nieuwe Hardtraxx live zetten.Ik heb me overigens ook aangemeld voor de beta, uiteraard géén mail gekregen.
Ik heb hem en ik hou ervan.wrote:Gisteren is mijn mobiel in de jacuzzi gedoken en helaas gesneuveld. Was nu aan het kijken naar de HTC one X, iemand ervaring ermee?
Geniaal ding. lekker snel, mooi scherm, mooie foto's/filmpjes en er zitten wel een paar handige apps op.
trolls...wrote:Same, waarschijnlijk alleen veteranen als ik het zo zie.wrote:Lukt al aardig zie ik.Tevens vragen wij alle BETA testers om hetgeen wat je ziet voor jezelf te houden. We willen het graag zoveel mogelijk nog als verrassing houden totdat we het nieuwe Hardtraxx live zetten.Ik heb me overigens ook aangemeld voor de beta, uiteraard géén mail gekregen.
G
gezelligwrote:Zo, terug van een middagje "shoppen" met een vriend.. Intents.. Here we come!
ookal weet ik dat je dat niet bedoeld
Zal ik het dan maar zeggen?wrote:Zo, terug van een middagje "shoppen" met een vriend.. Intents.. Here we come!
Junk.
wrote:trolls...wrote:Same, waarschijnlijk alleen veteranen als ik het zo zie.wrote:Lukt al aardig zie ik.Ik heb me overigens ook aangemeld voor de beta, uiteraard géén mail gekregen.
Degene die aan de beta mogen deelnemen, worden later pas bekend gemaakt
Zal nog wel even duren volgens Jor-D
D
Huh, dus al die mensen waarbij Hardtraxx er anders uitzag vanmiddag, klopt dus niet? 
Jawel..wrote:Huh, dus al die mensen waarbij Hardtraxx er anders uitzag vanmiddag, klopt dus niet?
Everything changes!wrote:Jawel..wrote:Huh, dus al die mensen waarbij Hardtraxx er anders uitzag vanmiddag, klopt dus niet?
View on YouTubewrote:wrote:trolls...![]()
![]()
Degene die aan de beta mogen deelnemen, worden later pas bekend gemaakt
Zal nog wel even duren volgens Jor-D
D
Nu ben ik het spoor even bijster... 
Mwah, ja uiteindelijk misschien wel jawrote:Zal ik het dan maar zeggen?wrote:Zo, terug van een middagje "shoppen" met een vriend.. Intents.. Here we come!
Junk.