Squid schreef:
Gisteren is mijn mobiel in de jacuzzi gedoken en helaas gesneuveld. Was nu aan het kijken naar de HTC one X, iemand ervaring ermee?
Ik heb hem en ik hou ervan.
Geniaal ding. lekker snel, mooi scherm, mooie foto's/filmpjes en er zitten wel een paar handige apps op.

chicken schreef:
Solis schreef:
Citaat:
Tevens vragen wij alle BETA testers om hetgeen wat je ziet voor jezelf te houden. We willen het graag zoveel mogelijk nog als verrassing houden totdat we het nieuwe Hardtraxx live zetten.
Lukt al aardig zie ik.

Ik heb me overigens ook aangemeld voor de beta, uiteraard géén mail gekregen.

Same, waarschijnlijk alleen veteranen als ik het zo zie.

trolls...