Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
Chukkels wrote:
kaboem wrote:
Squid wrote:Gisteren is mijn mobiel in de jacuzzi gedoken en helaas gesneuveld. Was nu aan het kijken naar de HTC one X, iemand ervaring ermee?
Las op tweakers dat het een van de snelste mobiele telefoons is op het moment.
Of ga voor de Samsung Sterrenstelsel Drie :)
Was aan het twijfelen tussen de Sony Experia S en HTC one X. Ik heb een sim-only abonnement en moet dus een telefoon los kopen dusja die sony en HTC zitten rond de 500, die samsung is 650.
K
Hardtraxxer
414 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Squid wrote:Gisteren is mijn mobiel in de jacuzzi gedoken en helaas gesneuveld. Was nu aan het kijken naar de HTC one X, iemand ervaring ermee?
Paar keer in de hand gehad van verschillende mensen, zag er gelikt uit! Nog niemand over horen klagen. Ik zeg, DOEN :)
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
vriendjes hebben 'm, nog geen negatief woord gehoord.. Alleen maar positieve dingen, onwijs lekkere camera, en erg mooi scherm voor de rest werkt ie gewoon erg lekker!
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Zo werken :thumbdown:
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
Onthafloorx wrote:Zo werken :thumbdown:
Net terug van m'n werk ^^
C
Onthafloorx wrote:Zo werken :yay:
altijd genietmomentje die keuken van ons... Bediening trollen, elkaar kutten en heerlijk relaxt de avond doorkomen!
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Squid wrote:
Chukkels wrote:
Of ga voor de Samsung Sterrenstelsel Drie :)
Was aan het twijfelen tussen de Sony Experia S en HTC one X. Ik heb een sim-only abonnement en moet dus een telefoon los kopen dusja die sony en HTC zitten rond de 500, die samsung is 650.
Dan zou ik absoluut gaan voor de X. Toptelefoon, geen moment spijt van gehad. :)
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Onthafloorx wrote:Zo werken :thumbdown:
Ik doe (helaas :( ) met je mee. Moet nu weg :thumbdown:
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Onthafloorx wrote:Zo werken :bomb:
Voor het eerst sinds een jaar weer eens door de week. Auto's wassen!!
E
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
14334 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
Nieuwe laptop binnen :D

BTO Notebook P-Book
15CL45-GT650 QUADNVIDIA GT650 GDDR5
:clap:
E
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Zo, terug van een middagje "shoppen" met een vriend xd .. Intents.. Here we come! :D
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Tevens vragen wij alle BETA testers om hetgeen wat je ziet voor jezelf te houden. We willen het graag zoveel mogelijk nog als verrassing houden totdat we het nieuwe Hardtraxx live zetten.
Lukt al aardig zie ik. :lol: Ik heb me overigens ook aangemeld voor de beta, uiteraard géén mail gekregen. :P
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Solis wrote:
Tevens vragen wij alle BETA testers om hetgeen wat je ziet voor jezelf te houden. We willen het graag zoveel mogelijk nog als verrassing houden totdat we het nieuwe Hardtraxx live zetten.
Lukt al aardig zie ik. :lol: Ik heb me overigens ook aangemeld voor de beta, uiteraard géén mail gekregen. :P
Same, waarschijnlijk alleen veteranen als ik het zo zie. :)
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Ik heb hem en ik hou ervan. :$

Geniaal ding. lekker snel, mooi scherm, mooie foto's/filmpjes en er zitten wel een paar handige apps op. :D
chicken wrote:
Solis wrote:
trolls...
G
Ruubiie wrote:Zo, terug van een middagje "shoppen" met een vriend xd .. Intents.. Here we come! :D
gezellig :)

ookal weet ik dat je dat niet bedoeld
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Ruubiie wrote:Zo, terug van een middagje "shoppen" met een vriend xd .. Intents.. Here we come! :D
Zal ik het dan maar zeggen?

Junk.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
oostzaner wrote:
chicken wrote:
Solis wrote:Lukt al aardig zie ik. :lol: Ik heb me overigens ook aangemeld voor de beta, uiteraard géén mail gekregen. :P
trolls...
:P :P :P

Degene die aan de beta mogen deelnemen, worden later pas bekend gemaakt ;)
Zal nog wel even duren volgens Jor-D :P
D
Huh, dus al die mensen waarbij Hardtraxx er anders uitzag vanmiddag, klopt dus niet? xd
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Dysphoria wrote:Huh, dus al die mensen waarbij Hardtraxx er anders uitzag vanmiddag, klopt dus niet? xd
Jawel..
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
patrickjeb wrote:
Dysphoria wrote:Huh, dus al die mensen waarbij Hardtraxx er anders uitzag vanmiddag, klopt dus niet? xd
Jawel..
Everything changes!
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
patrickjeb wrote:
oostzaner wrote:trolls...
:P :P :P

Degene die aan de beta mogen deelnemen, worden later pas bekend gemaakt ;)
Zal nog wel even duren volgens Jor-D :P
View on YouTube
D
Nu ben ik het spoor even bijster... :P
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Olijfboompje wrote:
Zal ik het dan maar zeggen?

Junk.
Mwah, ja uiteindelijk misschien wel ja :P , maar dat was niet de hoofdreden om eem te gaan sjoppuh in kutrecht.. Wat een tyfusweer was het trouwens! xd

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 hours ago