omdat dit op de verpakking stond van een gelijknamig product.wrote:biscuit, waarom heet je biscuit?
E
E
je bent te sexy vooor een ander rokje....wrote:Nu iets anders ik ga na elf jaar stoppen met hockey en nou komt het. Ik hockey al elf jaar in hetzelfde rokje was 6 toen ik begon en nu 17 hoe kan dit?
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Neewrote:je bent te sexy vooor een ander rokje....wrote:Nu iets anders ik ga na elf jaar stoppen met hockey en nou komt het. Ik hockey al elf jaar in hetzelfde rokje was 6 toen ik begon en nu 17 hoe kan dit?
E
jawelwrote:Neewrote:je bent te sexy vooor een ander rokje....wrote:Nu iets anders ik ga na elf jaar stoppen met hockey en nou komt het. Ik hockey al elf jaar in hetzelfde rokje was 6 toen ik begon en nu 17 hoe kan dit?

K
wrote:Neewrote:je bent te sexy vooor een ander rokje....wrote:Nu iets anders ik ga na elf jaar stoppen met hockey en nou komt het. Ik hockey al elf jaar in hetzelfde rokje was 6 toen ik begon en nu 17 hoe kan dit?
Pff rokjes
Je benen groeien niet mee met de rest van je lichaam?wrote:Neewrote:je bent te sexy vooor een ander rokje....wrote:Nu iets anders ik ga na elf jaar stoppen met hockey en nou komt het. Ik hockey al elf jaar in hetzelfde rokje was 6 toen ik begon en nu 17 hoe kan dit?
D
Of ze houdt van hele korte rokjes waardoor het mannelijk schoon minder moeite hoeft te doen als ze iets in de voordeur willen stoppen
K
wrote:Of ze houdt van hele korte rokjes waardoor het mannelijk schoon minder moeite hoeft te doen als ze iets in de voordeur willen stoppen
Dat zou betekenen dat ze een slet is. dat is ze duidelijk niet.
D
Of ze houdt van frisse wind langs de poes
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Ik heb geen kat waar ik woon..wrote:Of ze houdt van frisse wind langs de poes
1915: Albert Einstein ontwikkelt zijn Algemene relativiteitstheorie.
D
onze kater biscuit kan jou poesje wel verzorgenwrote:Ik heb geen kat waar ik woon..wrote:Of ze houdt van frisse wind langs de poes
E
miauw....
prrrrrr......
**wil de buik gekriebelt hebben**
prrrrrr......
**wil de buik gekriebelt hebben**
B
Het grote almachtige sexuele frustraties topic #2
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
DOEEEI SLAAPLEKKER!
D
Welterusten
K
wrote:DOEEEI SLAAPLEKKER!
slaap lekker annefleurt!
E
trustewrote:DOEEEI SLAAPLEKKER!
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
wrote:DOEEEI FAPLEKKER!
1916 = Albert Einstein publiceert zijn algemene relativiteitstheorie.
S
1916 - Slag bij Verdunwrote:1916 = Albert Einstein publiceert zijn algemene relativiteitstheorie.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
wrote:wrote:DOEEEI WOKPANSET!