Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1820, 1821, 1822, 1823, 1824, 1825, 1826 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:42 
 

Daar kom ik liever niet tussen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:42 
 

Onthafloorx schreef:
LOOOOOOOOOOOOOL ik heb een vriend is het nu klaar? :yes:


Nee :loving:



Ja ik was op MOH, maar toen ging het toch niet zo :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:

Nee :loving:



Ja ik was op MOH, maar toen ging het toch niet zo :$

Correct.
Was meer verlegen wegkijken enzo.
Onthafloorx schreef:
LOOOOOOOOOOOOOL ik heb een vriend is het nu klaar? :yes:

Meerdere wegen leiden naar Rome bij vrouwen. :cool:
Almighty schreef:
Daar kom ik liever niet tussen

Ertussen wil je denk niet komen, nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
LOOOOOOOOOOOOOL ik heb een vriend is het nu klaar? :yes:


kaboem schreef:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:44 
 

Onthafloorx schreef:
LOOOOOOOOOOOOOL ik heb een vriend is het nu klaar? :yes:

alles kan kapot
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:44 
 

1914
Citaat:
Rotterdam koopt het dorp Hoek van Holland van de gemeente 's-Gravenzande. Het zal er riolering en straatverlichting aanleggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:44 
 

Strak in het pak
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:45 
 

Dysphoria schreef:
Strak in het pak

Helemaal leeeiiippp aaauwweeee staaa heeelemaaal strakkk aaaauuwwweeeeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:46 
 
Hardtraxx Elite

biscuit schreef:
Onthafloorx schreef:
LOOOOOOOOOOOOOL ik heb een vriend is het nu klaar? :yes:

alles kan kapot


Klopt :cry: :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Nee nee in 1914 hebben we het natuurlijk over 1ste Wereldoorlog :list:

Toen was de 3/4e oorlog, want hij was er nog niet helemaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:47 
 

Onthafloorx schreef:
biscuit schreef:
Onthafloorx schreef:
LOOOOOOOOOOOOOL ik heb een vriend is het nu klaar? :yes:

alles kan kapot


Klopt :cry: :cry: :cry: :cry:



:evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:47 
 

Banaanslak, tik hem aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:47 
 

*tikt hem aan*
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:48 
 
Hardtraxx Elite

Gebeurt niet biscuit als er iemand kapot gaat ben jij het ik eet je op :evil: :evil: :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:48 
 

Banaanslak schreef:
*tikt hem aan*

Badass mofo! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:49 
 

Onthafloorx schreef:
Gebeurt niet biscuit als er iemand kapot gaat ben jij het ik eet je op :evil: :evil: :evil:

Jottem, biscuitje bij de thee
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:

Dus je doet de deur nog niet dicht?

Op een kiertje dus, zoals ik al voorspelde!
Project 141 schreef:
Jaja maar ze deden toen ook al niet meer lief tegen elkaar :(

Het was inderdaad een tragisch verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:50 
 

Zeg nooit nooit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit, waarom heet je biscuit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:51 
 
Hardtraxx Elite

Nu iets anders ik ga na elf jaar stoppen met hockey en nou komt het. Ik hockey al elf jaar in hetzelfde rokje was 6 toen ik begon en nu 17 hoe kan dit? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:52 
 

Onthafloorx schreef:
Gebeurt niet biscuit als er iemand kapot gaat ben jij het ik eet je op :evil: :evil: :evil:

oooooohhhh jij snoepert!

zie je wel dat je een zoete kauw bent! :D

ik ben te lekker voor je! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:53 
 

T-shirt heb je dus wel vervangen? :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:53 
 

Je bent ouder geworden
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Olijfboompje schreef:
Project 141 schreef:

Dus je doet de deur nog niet dicht?

Op een kiertje dus, zoals ik al voorspelde!

Ja jij hebt duidelijk verstand van kiertjes!

Een stok tussen de deur houden en een slag om de arm houdend!
Vorige  1 ... 1820, 1821, 1822, 1823, 1824, 1825, 1826 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic