Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1817, 1818, 1819, 1820, 1821, 1822, 1823 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 30 mei 2012 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met alle respect, maar die Esmee mag mijn konijn nog geen BJ geven.
Bericht Geplaatst op 30 mei 2012 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
zo vanavond maar voor de verandering... :beer:


:yay: :beer:
Bericht Geplaatst op 30 mei 2012 18:21 
 
Hardtraxx Elite

Black Sunrise schreef:
patrickjeb schreef:
Anne-floor doet ook mee zo te zien? :P

Hahaha ja ik zag het ook al. Of dat ook dezelfde is, weet ik niet :D


Waar hebben jullie het over? :$
Bericht Geplaatst op 30 mei 2012 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb op twee kerels gestemd.

Wat nu? :cry:
Bericht Geplaatst op 30 mei 2012 18:30 
 

Olijfboompje schreef:
Ik heb op twee kerels gestemd.

Wat nu? :cry:


http://www.hahgay.com/
of

die anne-floor daar, heeft geen zij-kut. onze anne-floor wel :cool:
Bericht Geplaatst op 30 mei 2012 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Judy?
Wie is Judy?
Bericht Geplaatst op 30 mei 2012 18:31 
 

mn ex?
Bericht Geplaatst op 30 mei 2012 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aah k, nee, die Christian kijkt zo lekker sensueel en zo'n negert wil ik wel in de verzameling. Staat goed op mijn curricula.
Bericht Geplaatst op 30 mei 2012 18:33 
 

niks gezegd :x

zak over dat vrouwke heen!
Bericht Geplaatst op 30 mei 2012 18:34 
 

jawel als je 2 muizen naast je pc of laptop hebt? :cool:
Bericht Geplaatst op 30 mei 2012 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Olijfboompje schreef:
Aah k, nee, die Christian kijkt zo lekker sensueel en zo'n negert wil ik wel in de verzameling. Staat goed op mijn curricula.


Ja maar da kan helemaal nie, op 2 mannen stemmen :( :(

Ik kende dat wel.
Bericht Geplaatst op 30 mei 2012 19:14 
 
Hardtraxx Elite

Ik doe niet mee hahahaha :lol:
Bericht Geplaatst op 30 mei 2012 19:21 
 
Hardtraxx Elite

http://www.google.nl/imgres?q=caroline+ ... mBQ&zoom=1

Zo ga ik naar intents denk ik :D
Bericht Geplaatst op 30 mei 2012 19:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Zo ga ik naar intents denk ik :D


Lekker meezingen :woot:
Bericht Geplaatst op 30 mei 2012 19:29 
 
Hardtraxx Addict

:sick:
Bericht Geplaatst op 30 mei 2012 19:30 
 
Hardtraxx Elite

wootum schreef:
Onthafloorx schreef:
Zo ga ik naar intents denk ik :D


Lekker meezingen :woot:


flaahaaauw!! :P
Bericht Geplaatst op 30 mei 2012 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Aah k, nee, die Christian kijkt zo lekker sensueel en zo'n negert wil ik wel in de verzameling. Staat goed op mijn curricula.


Wollah geile blik sahbi.

Draidy schreef:
Met alle respect, maar die Esmee mag mijn konijn nog geen BJ geven.


Haha held :lol:
Bericht Geplaatst op 30 mei 2012 19:42 
 

bam
Bericht Geplaatst op 30 mei 2012 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Straattaal voor gevorderden maat.
Bericht Geplaatst op 30 mei 2012 19:54 
 

Huh?
Bericht Geplaatst op 30 mei 2012 19:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
"side-cut"
Zo ga ik naar intents denk ik :D

Ben je wel makkelijk te spotten. Ben je er de 2e dag nou ook?? ^^
Bericht Geplaatst op 30 mei 2012 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pagina 1911!

Dan mag wel even één van de mooiste handwapens ooit in het zonnetje worden gezet! De M1911.

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 30 mei 2012 20:17 
 

Dat wapen is fijn in Battlefield 3. :P
Bericht Geplaatst op 30 mei 2012 20:21 
 

Moeilijk als je niet kan kiezen tussen deze 3 :|
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Deze is het al geworden icm. met nog wat foto's van vakanties (curacao) en 1 van mij, mijn pa en mijn opa.. dus 3e geslacht
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 30 mei 2012 20:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

1912: In de nacht van 14 op 15 april 1912 kwam de Titanic op zijn eerste reis kort voor middernacht in aanvaring met een ijsberg; een deel van de stuurboordzijde werd op verscheidene plaatsen doorboord, en binnen drie uur was het schip gezonken. 1522 opvarenden kwamen om het leven. Hoewel dit naar aantal slachtoffers niet de grootste scheepsramp in de geschiedenis is, is het wel de bekendste, vooral omdat het schip als "onzinkbaar" bekend stond.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

:corn:
Vorige  1 ... 1817, 1818, 1819, 1820, 1821, 1822, 1823 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic