Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1818, 1819, 1820, 1821, 1822, 1823, 1824 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 20:41 
 

Project 141 schreef:
Je ne zie pas Rôb

ah, daar hebben schijnbaar meerdere last van:
Maar heb ze al besteld, dus je ziet mss binnen enkele weken een foto daarvan
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Per pagina één historisch feitje. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2015 is het eind volgens Flash Forward :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 20:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
Per pagina één historisch feitje. ;)

ik reserveer: 1914, 1918, 1933, 1939, 1940, 1945, 1961 en 1989. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

delange schreef:
oostzaner schreef:
Per pagina één historisch feitje. ;)

ik reserveer: 1914, 1918, 1933, 1939, 1940, 1945, 1961 en 1989. :thumbsup:

wie het eerst komt, wie het eerst maalt. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 21:17 
 

oostzaner schreef:
delange schreef:
oostzaner schreef:
Per pagina één historisch feitje. ;)

ik reserveer: 1914, 1918, 1933, 1939, 1940, 1945, 1961 en 1989. :thumbsup:

wie het eerst komt, wie het eerst maalt. ;)

malen...
dus deze krijgt voorrang?
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het wordt is tijd dat jij je gaat verdiepen in de Nederlandse taal, Meneer van de Laar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 21:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nee. dat is de maalsteen
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 21:24 
 

ik doe 2012!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 21:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

come on god, why are the innocent dead, and the guilty alive? where is justice, where is punishment? HERE IN ME
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 21:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KUTTTT FIFFA A AAIAAIAIAIAA
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 21:34 
 
Hardtraxx Addict

Ik begin nou toch wel benieuwd te raken wat er voor een historisch feitje op 1913 gaat komen :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 21:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

de afspraak is één per pagina, dus je moet nog even geduld hebben mannetje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zozo, is dit 1 van het nieuwe van het Bèta systeem van HT?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 21:58 
 
Hardtraxx Elite

Black Sunrise schreef:
Onthafloorx schreef:
"side-cut"
Zo ga ik naar intents denk ik :D

Ben je wel makkelijk te spotten. Ben je er de 2e dag nou ook?? ^^

Yeahhh!

Fluoriserend rokje en ik ben het hahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:03 
 

Onthafloorx schreef:
Black Sunrise schreef:
Onthafloorx schreef:
"side-cut"
Zo ga ik naar intents denk ik :D

Ben je wel makkelijk te spotten. Ben je er de 2e dag nou ook?? ^^

Yeahhh!

Fluoriserend rokje en ik ben het hahahaha :lol:




Waait het rokje omhoog

woeeeeei



:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:06 
 

:loving: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:06 
 
Hardtraxx Elite

:list: . Ik zeg niks meer mondje vol.. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:07 
 

mondje vol met ......

met wat vol?
je maakt t ons erg makkelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben helemaal kaal, side-cut is te mainstream...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:10 
 
Hardtraxx Elite

biscuit schreef:
mondje vol met ......

met wat vol?
je maakt t ons erg makkelijk


Hehe ik zette dit express, omdat jullie toch overal wat van maken.. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:12 
 

:lol:

jij begint er toch zelf over en nu verwacht je dat we reactie geven.


hahahahahahahah. NO!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:15 
 
Hardtraxx Elite

biscuit schreef:
:lol:

jij begint er toch zelf over en nu verwacht je dat we reactie geven.


hahahahahahahah. NO!


:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:15 
 

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
PSV is een professionele voetbalclub uit Eindhoven. De voetbalclub is als Philips Sport Vereniging opgericht op 31 augustus 1913 als een sportvereniging van Philips-medewerkers.
Vorige  1 ... 1818, 1819, 1820, 1821, 1822, 1823, 1824 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic