Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1816, 1817, 1818, 1819, 1820, 1821, 1822 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 11:35 
 

Echt helemaal niks geen motivatie meer voor school..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 11:39 
 

roberttt schreef:
Verveling op stageeeeeeeeeeee, ben het einde zoek! Whaaaat moet ik de komende 4 weken nog doen :cool: :cry:

SHOUTBOX
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanmiddag tentamen Duits. Voor de 4e keer proberen. :$
Zal wel weer een afslachting worden. "GEGEN DIE WAND!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 11:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Echt helemaal niks geen motivatie meer voor school..

Zelfde.. en dan volgend jaar proeve van bekwaamheid :') Dat gaat wat worden :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Verveling op stageeeeeeeeeeee, ben het einde zoek! Whaaaat moet ik de komende 4 weken nog doen :cool: :cry:

Met mij MSN'en :cool:

En met mooi weer eerder vrij nemen zodat we gaan touren :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 12:36 
 
Hardtraxx Veteran

MSN'en? Doen mensen dat nog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 13:24 
 

roberttt schreef:
Verveling op stageeeeeeeeeeee, ben het einde zoek! Whaaaat moet ik de komende 4 weken nog doen :cool: :cry:

Hij is mijn Flash opdrachten aan het maken...
:lol:

:thumbup: roberttt!

EDIT: hijs offline van msn, dus dies druk bezig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 14:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Middag :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zouden jullie zo vriendenlijk willen zijn om hier op Nieke Koopman te stemmen :D?

http://www.cortinafietsen.nl/11/modellenwedstrijd.htm
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 15:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Zouden jullie zo vriendenlijk willen zijn om hier op Nieke Koopman te stemmen :D?
http://www.cortinafietsen.nl/11/modellenwedstrijd.htm

Done ^^
Ze staat wel bovenaan met 18% :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Black Sunrise schreef:
Ze staat wel bovenaan met 18% :cool:


En na mijn stem staat ze zelfs bovenaan met 18% :cool:


Naar mijn stem is ze gestegen naar 18% :cool:

Anne-floor doet ook mee zo te zien? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Black Sunrise schreef:
Rik schreef:
Zouden jullie zo vriendenlijk willen zijn om hier op Nieke Koopman te stemmen :D?
http://www.cortinafietsen.nl/11/modellenwedstrijd.htm

Done ^^
Ze staat wel bovenaan met 18% :cool:


En na mijn stem staat ze zelfs bovenaan met 18% :cool:


En nu helemaal :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 15:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Goooooeeeeeeeeddemiddag postcode kanjers!!!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 15:33 
 

20% :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 15:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Anne-floor doet ook mee zo te zien? :P

Hahaha ja ik zag het ook al. Of dat ook dezelfde is, weet ik niet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 15:48 
 
Hardtraxx Veteran

23% al :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 16:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

24% :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is de prijs eigenlijk? Een nachtje met 1 van die modellen naar keuze!??!?!?!?! :drool: Dan weet papa Ruben wel wie hij kiest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze mag je wel gaan bedanken denk ik zo :whistle:
Of ons natuurlijk :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice jongens :D Blijven stemmen he! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 16:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zal is even stemmen grote rik
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Nice jongens :D Blijven stemmen he! xd


Ze staat nu op 26% trouwens. Shirley daar is echt trouwmateriaal :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu met 26% dik bovenaan. Maar eigenlijk is Shirley lekkerder :$

Daarentegen zitten er ook een paar tussen die ik direct van mijn eigen fiets af zou trappen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:

Daarentegen zitten er ook een paar tussen die ik direct van mijn eigen fiets af zou trappen


zalige opmerking :lol:

zo vanavond maar voor de verandering... :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Wat is de prijs eigenlijk? Een nachtje met 1 van die modellen naar keuze!??!?!?!?! :drool: Dan weet papa Ruben wel wie hij kiest!

Leroy Y?
Vorige  1 ... 1816, 1817, 1818, 1819, 1820, 1821, 1822 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic