Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1810, 1811, 1812, 1813, 1814, 1815, 1816 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 14:36 
 

Goedemiddag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 15:06 
 

hoi hoi
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hallo vrienten en vrientinnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Hallo vrienten en vrientinnen!


HEEEEEEEYY XD XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 18:17 
 

kakbout schreef:
Waar zijn de mod's? Er vallen namelijk flink wat komkommers te rapen :P

geen zeep?? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 18:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 18:38 
 

heerlijk vandaag (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 20:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gisteravond zaten we op het terras in Eindhoven, loopt er de hele tijd zo'n buitelander tussen de tafels door, onder iedere tafel/stoel kijkend met een handtas vast. Even later komen er twee politiewagens de markt opgereden en laaien iemand in.
Lees je daarna dit: http://eindhoven.dichtbij.nl/112/illega ... dtas-markt

Betonslippers aan en int kanaal flikkeren ermee :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 20:20 
 
Hardtraxx Veteran

Het zou jou tas maar zijn geweest.
Het zijn ook altijd zwerte :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 20:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Het zou jou tas maar zijn geweest.
Het zijn ook altijd zwerte :/

Ik had geen tas bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 20:25 
 
Hardtraxx Veteran

:P
:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Het zou jou tas maar zijn geweest.
Het zijn ook altijd zwerte :/


Huilie huilie :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 21:36 
 
Hardtraxx Veteran

draidy jij leest altijd oftopic dus ff hier zeggen dat ik jou heb gepmt
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
draidy jij leest altijd oftopic dus ff hier zeggen dat ik jou heb gepmt


Je kan hem beter even PM'en, is sneller! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 01:32 
 

Nacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Friet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 10:02 
 

Zo, alweer vanaf 6 uur wakker..
Net op en neer naar Eindhoven gelopen met mijn Pa... thermoskan koffie mee, muziekje..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 10:04 
 

heozo openneer gelopen?

mogge iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 10:20 
 

KSwoosh schreef:
heozo openneer gelopen?

mogge iig

sportief bezig zijn... 't is goed weer en dan wandel ik graag een eind met mijn pa.. lekker even de gedachtes op 0 en wandelen maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goedemorgen! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 10:36 
 

Douchen en dan een lekker stuk taart eten! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 10:58 
 

Chris Two schreef:
KSwoosh schreef:
heozo openneer gelopen?

mogge iig

sportief bezig zijn... 't is goed weer en dan wandel ik graag een eind met mijn pa.. lekker even de gedachtes op 0 en wandelen maar

lijkt me ook wel lekker om eerlijk te zijn :)
de natuur is sowieso wel fijn altijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 11:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mogge :)
Vorige  1 ... 1810, 1811, 1812, 1813, 1814, 1815, 1816 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic