Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1809, 1810, 1811, 1812, 1813, 1814, 1815 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker hoor dat zonnetje :love: :love: , zodalijk douchen. En dan uur nummer #2 maar eens gaan recorden :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan ik van iemand 300 euro lenen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 13:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yeah Harmony of Hardcore, over een half uurtje vertekken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha nice, ik wil die mixer wel :P
En die beats eigenlijk ook wel, normaal helemaal geen fan van maar 50 euro is echt niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 19:34 
 

Bier staat koud, alles staat klaar...
Weer is goed en de muziek is geregeld.

Jip jip... verjaardagsfeestje kan beginnen... wordt in ieder geval BERE-gezellig
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 22:30 
 
Hardtraxx Addict

Avond!

Gvd frustrerend, kan precies horen vanaf m'n slaapkamerraam wat ze op Emporium draaien :cry
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raampie open en knallen zeker :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 22:37 
 
Hardtraxx Addict

Ruubiie schreef:
Raampie open en knallen zeker :P ?


Ja kan B-Front gewoon horen draaien, volgens mij State of Perfection net :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 22:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waar zijn de mod's? Er vallen namelijk flink wat komkommers te rapen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
Ruubiie schreef:
Raampie open en knallen zeker :P ?


Ja kan B-Front gewoon horen draaien, volgens mij State of Perfection net :D


Ik hoor ook wel wat, maar niet wat ze draaien enzo, gewoon bass in de hele verte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 22:59 
 
Hardtraxx Addict

Hoorde overduidelijk een paar goede pitchkicks :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, die komen niet alleen hoog, maar ook heel ver :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 00:57 
 

Avond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 05:41 
 
Hardtraxx Addict

Vroeg :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 08:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
Vroeg :yawn:

Moggee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 10:05 
 
Hardtraxx Elite

Hardtraxx wordt niet meer aangevallen door haters, maar trollers wat is dit :lol:


mark-feyenoord schreef:
HAllo! Ik ben Mark! Ik ben 17 jaar! En heb een spruitjesbedrijf!
En een trekker!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Hardtraxx wordt niet meer aangevallen door haters, maar trollers wat is dit :lol:


mark-feyenoord schreef:
HAllo! Ik ben Mark! Ik ben 17 jaar! En heb een spruitjesbedrijf!
En een trekker!!


Hij is al een tijd actief als ik t goed heb dus is gewoon een geintje
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 11:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Onthafloorx schreef:
Hardtraxx wordt niet meer aangevallen door haters, maar trollers wat is dit :lol:


mark-feyenoord schreef:
HAllo! Ik ben Mark! Ik ben 17 jaar! En heb een spruitjesbedrijf!
En een trekker!!


Hij is al een tijd actief als ik t goed heb dus is gewoon een geintje


Haha ja ik wilde vannacht ff een welkomstopic over mezelf maken maar er kwam niet veel goeds uit xd
zal hem zo ff editten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 12:01 
 
Hardtraxx Veteran

Nog meer mensen met T-Mobile die geen bereik meer hebben sinds gisteravond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bier + Bickyburger + Satékroket = Heerlijke ochtendgeur :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 12:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Nog meer mensen met T-Mobile die geen bereik meer hebben sinds gisteravond?

Ik heb gewoon bereik
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen! :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 12:59 
 
Hardtraxx Veteran

Gisteren naar B-front geweest maar wat draaide hij had ik niet verwacht :huh: frontliner phaseriffic, utta wanka pp remix en ran-d my way :/ en de opbouw was ook ver te zoeken... na mysterias enzo kwam the noisemaker code black remix... dacht echt huh
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 13:56 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

ppfffff zit alweer te zweten op me kamer. maar even verplaatsen naar de achter tuin met het laptopje :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 14:11 
 

freekg schreef:
ppfffff zit alweer te zweten op me kamer. maar even verplaatsen naar de achter tuin met het laptopje :cool:

goed idee
Vorige  1 ... 1809, 1810, 1811, 1812, 1813, 1814, 1815 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic