Lekker hoor dat zonnetje
, zodalijk douchen. En dan uur nummer #2 maar eens gaan recorden
.
Yeah Harmony of Hardcore, over een half uurtje vertekken 
Haha nice, ik wil die mixer wel 
En die beats eigenlijk ook wel, normaal helemaal geen fan van maar 50 euro is echt niks.
En die beats eigenlijk ook wel, normaal helemaal geen fan van maar 50 euro is echt niks.
C
Bier staat koud, alles staat klaar...
Weer is goed en de muziek is geregeld.
Jip jip... verjaardagsfeestje kan beginnen... wordt in ieder geval BERE-gezellig
Weer is goed en de muziek is geregeld.
Jip jip... verjaardagsfeestje kan beginnen... wordt in ieder geval BERE-gezellig
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Avond!
Gvd frustrerend, kan precies horen vanaf m'n slaapkamerraam wat ze op Emporium draaien :cry
Gvd frustrerend, kan precies horen vanaf m'n slaapkamerraam wat ze op Emporium draaien :cry
Last edited by Riichard on , edited 2 times in total.
R
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Ja kan B-Front gewoon horen draaien, volgens mij State of Perfection netwrote:Raampie open en knallen zeker?
Waar zijn de mod's? Er vallen namelijk flink wat komkommers te rapen 
Ik hoor ook wel wat, maar niet wat ze draaien enzo, gewoon bass in de hele verte.wrote:Ja kan B-Front gewoon horen draaien, volgens mij State of Perfection netwrote:Raampie open en knallen zeker?
R
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Hoorde overduidelijk een paar goede pitchkicks 
D
Avond!
R
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Vroeg 
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Hardtraxx wordt niet meer aangevallen door haters, maar trollers wat is dit
wrote:HAllo! Ik ben Mark! Ik ben 17 jaar! En heb een spruitjesbedrijf!
En een trekker!!
Hij is al een tijd actief als ik t goed heb dus is gewoon een geintjewrote:Hardtraxx wordt niet meer aangevallen door haters, maar trollers wat is dit![]()
En een trekker!!
Haha ja ik wilde vannacht ff een welkomstopic over mezelf maken maar er kwam niet veel goeds uitwrote:Hij is al een tijd actief als ik t goed heb dus is gewoon een geintjewrote:Hardtraxx wordt niet meer aangevallen door haters, maar trollers wat is dit![]()
En een trekker!!
zal hem zo ff editten
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Nog meer mensen met T-Mobile die geen bereik meer hebben sinds gisteravond?
Bier + Bickyburger + Satékroket = Heerlijke ochtendgeur 
Ik heb gewoon bereikwrote:Nog meer mensen met T-Mobile die geen bereik meer hebben sinds gisteravond?
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
Gisteren naar B-front geweest maar wat draaide hij had ik niet verwacht
frontliner phaseriffic, utta wanka pp remix en ran-d my way
en de opbouw was ook ver te zoeken... na mysterias enzo kwam the noisemaker code black remix... dacht echt huh
ppfffff zit alweer te zweten op me kamer. maar even verplaatsen naar de achter tuin met het laptopje 
G
goed ideewrote:ppfffff zit alweer te zweten op me kamer. maar even verplaatsen naar de achter tuin met het laptopje