Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1811, 1812, 1813, 1814, 1815, 1816, 1817 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 11:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
Gisteren naar B-front geweest maar wat draaide hij had ik niet verwacht :huh: frontliner phaseriffic, utta wanka pp remix en ran-d my way :/ en de opbouw was ook ver te zoeken... na mysterias enzo kwam the noisemaker code black remix... dacht echt huh

Ik ben bang dat hij steeds meer meenstriem wordt :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 13:26 
 
Hardtraxxer

Dadelijk nog ff lekker genieten van het zonnetje.
En miss straks nog lekker een rondje fietsen

Project 141 schreef:
Vorige week ook gewoon even als afwisseling van het leren de fiets gepakt, en gewoon een rondje langs alle dorpen in de buurt :P Best, Boskant, Rooij, Nijnsel, Son en toen weer door naar huis, was ook echt genieten met dat weer ^^

Dan ben je wss langs mij huis gefietst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 14:30 
 
Hardtraxxer

ik woon bij de snelweg net buiten de bebouwde kom. Langs de weg naar sint oedenrode. Als bij die rotonde rechts gaat over de brug dan ben nog maar 150 meter van mijn huis vandaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 14:37 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt als een mooie locatie voor de grote Hardtraxx BBQ 2012. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hallo allemaouw :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 18:09 
 
Hardtraxxer

Project 141 schreef:
Henkiev112 schreef:
ik woon bij de snelweg net buiten de bebouwde kom. Langs de weg naar sint oedenrode. Als bij die rotonde rechts gaat over de brug dan ben nog maar 150 meter van mijn huis vandaan.


Oh haha dan was ik wel vlakbij dus ^^ Had je ff moeten zwaaien :(

Haha, dat zal ik de volgende keer wel doen. Moet je van tevoren wel ff zeggen als je langs komt fietsen en moet ik wel thuis zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 18:24 
 
Hardtraxx Addict

Oi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 18:29 
 
Hardtraxxer

Project 141 schreef:
Misschien volgende week dan :P Deze week nog tentamens en dan 2 weken tot hertentamens, als het weer dan nog mee zit ga ik weer eindje fietsen,deze keer wel ver denk ik. Maar dan kom ik toch sowieso weer langs Best dus dan zal ik zwaaien naar elk huis wat daar staat :cool:

Grote kans dat ik dan niet thuis ben. Moet doordeweeks gwn stage lopen dus ben ik niet thuis. Maar als je bij het huis met de grijze borden in de voortuin zwaait dan zwaait er miss wel iemand terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 18:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Godver wat doet HT weer kut zeg.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Godver wat doet HT weer kut zeg.....

Sorry hoor. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 18:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
wootum schreef:
Godver wat doet HT weer kut zeg.....

Sorry hoor. :(

Dacht al dat jij de verantwoordelijke zou zijn, het zijn ook altijd dezelfde.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pithune zit weer te ddosen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:cry: Ik ga weer wel bier drinken ofzo, dat helpt altijd. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 19:29 
 

hallo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 19:51 
 
Hardtraxxer

Dysphoria schreef:
hallo!

Hoi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Totaal geen zin in leren, bah..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, dubio.. Of zelf mixen.. Of TMS luisteren :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 19:55 
 

Allebei? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TMS maar gaan luisteren :P !
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 20:31 
 
Hardtraxx Veteran

Morgen aaaaardrijkskunde. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 21:02 
 

Shit gaat los op NED3. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen opnieuw naar het z'huis, voor een nieuw tapeje.. Deze er vanmiddag maar afgerukt.. En eindelijk is fatsoenlijk kunnen douchen! God wat was dat heerlijk zeg! :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 21:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb een nieuw gerecht bedacht..
Macaronisalon, dan doe je kaas over je macaroni en döner erbovenop, dan gooi je het in de magnetron en doe je er knoflooksaus overheen als je dat wil
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 21:39 
 

Ah, uiteten geweest met ouders... damn, wat zijn gamba's met knoflook toch verslavend lekker!
Vorige  1 ... 1811, 1812, 1813, 1814, 1815, 1816, 1817 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic