Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1808, 1809, 1810, 1811, 1812, 1813, 1814 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 mei 2012 21:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
Avond HT :D !

Rij ik net langs de weg waar Emporium langs ligt, overal borden en hekken, toch jammer dat ik morgen gewoon moet werken :P :(

Haha, kwam er vandaag ook langs. En langs het 7th sunday terrein. Maar mag er niet heen van mezelf :(
Bericht Geplaatst op 25 mei 2012 21:25 
 

Nee!
Bericht Geplaatst op 25 mei 2012 22:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tussen de 1933-1945 ga ik helemaal volspammen met hitler en ss plaatjes. mijn domein!
Bericht Geplaatst op 25 mei 2012 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

delange schreef:
tussen de 1933-1945 ga ik helemaal volspammen met hitler en ss plaatjes. mijn domein!

en mijn waarschuwing. :P
Bericht Geplaatst op 25 mei 2012 22:18 
 

Black Sunrise schreef:

Overigens ben ik officieel HT Donateur :cool:

:drool: :love: :loving:
Bericht Geplaatst op 25 mei 2012 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

delange schreef:
tussen de 1933-1945 ga ik helemaal volspammen met hitler en ss plaatjes. mijn domein!

Oké ik moest stiekem toch een beetje lachen :$
Bericht Geplaatst op 25 mei 2012 22:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
delange schreef:
tussen de 1933-1945 ga ik helemaal volspammen met hitler en ss plaatjes. mijn domein!

Oké ik moest stiekem toch een beetje lachen :$

Ik ook :innocent:
Bericht Geplaatst op 25 mei 2012 23:21 
 

http://nl.wikipedia.org/wiki/1901
Bericht Geplaatst op 26 mei 2012 01:40 
 

mooi avondje achter de rug!
Bericht Geplaatst op 26 mei 2012 02:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
mooi avondje achter de rug!


same, lekker buiten in t heerlijke weer!
Bericht Geplaatst op 26 mei 2012 03:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer nuchter! Straal nuchter ! Droeloe nuchter! Tantoe nuchter!
Bericht Geplaatst op 26 mei 2012 08:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Black Sunrise schreef:

Overigens ben ik officieel HT Donateur :cool:

:drool: :love: :loving:

Nu zitten we in hetzelfde schuitje ^^
Bericht Geplaatst op 26 mei 2012 09:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@ gratis release topique: http://dj.beatport.com/refluxed
:P
Bericht Geplaatst op 26 mei 2012 10:15 
 

Black Sunrise schreef:
biscuit schreef:
Black Sunrise schreef:

Overigens ben ik officieel HT Donateur :cool:

:drool: :love: :loving:

Nu zitten we in hetzelfde schuitje ^^

:beer:
Bericht Geplaatst op 26 mei 2012 10:48 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb helemaal niks met beats maar voor 50 euries kan ik de studio niet laten liggen :drool:
Bericht Geplaatst op 26 mei 2012 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Ik heb helemaal niks met beats maar voor 50 euries kan ik de studio niet laten liggen :drool:


Fake stuff.
Bericht Geplaatst op 26 mei 2012 11:05 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Wout1997 schreef:
Ik heb helemaal niks met beats maar voor 50 euries kan ik de studio niet laten liggen :drool:


Fake stuff.

Gewoon bij feedbackmusic ;)
Bericht Geplaatst op 26 mei 2012 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Dakpan schreef:
Wout1997 schreef:
Ik heb helemaal niks met beats maar voor 50 euries kan ik de studio niet laten liggen :drool:


Fake stuff.

Gewoon bij feedbackmusic ;)


Wtf nu zie ik het ook. Ga er dan misschien eentje voor naar school halen, blijft m'n HD-25 netjes.
Edit: Moet je wel 10 x 5 euro hebben he. :P En ook nog hopen dat die in een filiaal in de buurt komt.
Bericht Geplaatst op 26 mei 2012 11:23 
 

Black Sunrise schreef:
biscuit schreef:
Black Sunrise schreef:

Overigens ben ik officieel HT Donateur :cool:

:drool: :love: :loving:

Nu zitten we in hetzelfde schuitje ^^


idd..

Julian en Julian!
Bericht Geplaatst op 26 mei 2012 12:08 
 

Goedendag!

Hoe is het hier?
Bericht Geplaatst op 26 mei 2012 12:24 
 

Ook lekker! :cool:
Bericht Geplaatst op 26 mei 2012 12:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tis toch veul te warm man... :(
Bericht Geplaatst op 26 mei 2012 12:41 
 

Weer chemische drugs aan het maken in je lab? :P
Bericht Geplaatst op 26 mei 2012 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
biscuit schreef:
Black Sunrise schreef:

Overigens ben ik officieel HT Donateur :cool:

:drool: :love: :loving:

Nu zitten we in hetzelfde biscuitje ^^


:D
Bericht Geplaatst op 26 mei 2012 12:55 
 

:loving:
Vorige  1 ... 1808, 1809, 1810, 1811, 1812, 1813, 1814 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic