Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1804, 1805, 1806, 1807, 1808, 1809, 1810 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 00:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pff, hebben jullie ergens gemeet? Stelletje losers, zonder de enige ekte stoere coole gave mega uber vette super brabander te vragen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 00:22 
 

Mr Lellebel schreef:
BANAAAANSLAK :beer:

DEVID27 :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 00:22 
 

wootum schreef:
Pff, hebben jullie ergens gemeet? Stelletje losers, zonder de enige ekte stoere coole gave mega uber vette super brabander te vragen?

Forum in de gaten houden = Weten

We waren bij BPM Talent Night in de Dynamo.. was wel gezellig! (en droog :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 00:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hou een halve dag het forum niet in de gaten...... arme ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NOORD - HOLLAND :thumbsup: :thumbsup:


onee. er zijn er maar weinig :(

Julian ?? support mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 00:37 
 

teupie schreef:
NOORD - HOLLAND :thumbsup: :thumbsup:


onee. er zijn er maar weinig :(

Julian ?? support mij!

Tsss noord-holland, jullie zijn zo niet gezellig gewoon..
Brabant is gewoon het gezelligst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak, kom eens shout :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 01:04 
 
Hardtraxx Veteran

hihi
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 01:24 
 

Welterusten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 01:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
teupie schreef:
NOORD - HOLLAND :thumbsup: :thumbsup:


onee. er zijn er maar weinig :(

Julian ?? support mij!

Tsss noord-holland, jullie zijn zo niet gezellig gewoon..
Brabant is gewoon het gezelligst.


Helaas moet ik je gelijk geven :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 01:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welterusten allen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 08:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En we hebben nog een stuk taart gehad :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 08:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goedemorgen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk weer een gewone stagedag en niet de bouw op! Haha. Mja zit nu al weer te niksen haha, dr is niemand hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 09:33 
 

Hoeveel berichten heb ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 09:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Hoeveel berichten heb ik?

Geen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goedemorgen :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 10:09 
 

Project 141 schreef:
7. JDA - Voel je die bass


Lol... voel je die bass, neeeheee...
voel je die bass. neeehee

:lol: hadden we het nog over!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 10:49 
 

HEY
HEY
HEY
WEETJE
HEY
HEY WEETJE
HEY
IK HEB
IK HEB IK HEB
IK HEB
10.000 POSTS

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 10:54 
 

Wil je nu een felicitatietopic? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schreeuw dat niet te hard, want er komt zo een modje aan die wat reacties van je verwijdert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 11:07 
 

Parvuz schreef:
Schreeuw dat niet te hard, want er komt zo een modje aan die wat reacties van je verwijdert.

alweer? :lol:

Banaanslak schreef:
Wil je nu een felicitatietopic? :')

Vind jij zuurkool vies?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 11:07 
 

Almighty schreef:
Banaanslak schreef:
Wil je nu een felicitatietopic? :')

Vind jij zuurkool vies?

Ja, buuuuhhhhhhhhhhh :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 11:09 
 

Zuurkool stamp met een goed glas karnemelk :drool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Parvuz schreef:
Schreeuw dat niet te hard, want er komt zo een modje aan die wat reacties van je verwijdert.

alweer? :lol:

Nog steeds.
Vorige  1 ... 1804, 1805, 1806, 1807, 1808, 1809, 1810 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic