Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1803, 1804, 1805, 1806, 1807, 1808, 1809 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha, vanmiddag.. Deed ik allebei mijn kantelkiepramen open, op de kantelstand, dus gewoon helemaal open.. Ik muziekje erbij aan.. Komt er ineens een duif aanvliegen xd gaat op het raamkozijn zitten.. En kijkt dus gewoon letterlijk naar binnen, beest kijkt een minuut of 1,5 om zich heen xd . En vliegt weer weg. Dit is zo'n 3x gebeurt :P ik vond het wel geinig xd . Ik rustig computeren, komen er ineens 2 duiven aanvliegen xd , dit keer stopte ze niet het raamkozijn, maar vlogen ze allebei dwars door me kamer heen xd , schrok me rot :P was wel een komisch gezicht haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 19:07 
 

xd
xd
xd
xd
xd
xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:P
:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zit ook al gewoon de hele dag in me blote pens op me kamer :P korte broek erbij aan :P , vind het wel prima xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 19:31 
 
Hardtraxx Addict

Socializerz schreef:
Ruubiie schreef:
Ik zit ook al gewoon de hele dag in pak op stage:P lange broek erbij aan :P , vind het wel warm xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 19:32 
 

Project 141 schreef:
Ik ook, dus da's mooi dan ^^ Zoeken we Robbie ff op, proberen we Koekje te ontlopen en dan voetjes van de vloer!



:mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verdomme, heb ik net 1 raam openstaan, begint het te regenen.. Komt die kutduif er weer aan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 19:50 
 

Nieuwe vriend? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De snuifduif komt ff kijken xd waar ik toch in godsnaam mee bezig ben :lol: ze blijven ook met grote hoeveelheden zitten nu xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en zo lagen de stoppen eruit, ik schrok toch wel effe maar toen alle buren in de deuropening stonden was ik gerustgesteld. en tegen 11 uur komt de volgende wave met buien aankakken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 20:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Verdomme, heb ik net 1 raam openstaan, begint het te regenen.. Komt die kutduif er weer aan xd

:lol: Heldenbeest! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 21:54 
 

Biscuit is echt anti-losgaan..
Draidy kan ook wel lekker genieten

en Project 141 en ik hebben echt de tent afgebroken met onze jumptechnieken :D :woot:

Dynamo was gezllig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Na er toch al een tijd overnagedacht te hebben toch maar besloten om een donatie aan Hardtraxx te doen. Zit zoveel op deze site dat er best een stukje teruggegeven mag worden. Dus bij deze ben ik officieel HT Donateur :cool:

Betalen voor een site die meer downtime dan uptime heeft... :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 22:15 
 

Misschien komt daar wel verandering in door deze gulle donatie van Black Sunrise.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Biscuit is echt anti-losgaan..
Draidy kan ook wel lekker genieten

en Project 141 en ik hebben echt de tent afgebroken met onze jumptechnieken :D :woot:

Dynamo was gezllig!

Je had tot einde moeten blijven man. Of iig laatste set. Die was het vetst. Was lekker ingekomen toen en ging wel lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Biscuit is echt anti-losgaan..
Draidy kan ook wel lekker genieten

en Project 141 en ik hebben echt de tent afgebroken met onze jumptechnieken :D :woot:

Dynamo was gezllig!


Stoer mang :cool: Biscuit was te drukke bezig met chimis hossele zoals dat een baas beaamd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 23:12 
 

Chris Two schreef:
Biscuit is echt anti-losgaan..
Draidy kan ook wel lekker genieten

en Project 141 en ik hebben echt de tent afgebroken met onze jumptechnieken :D :woot:

Dynamo was gezllig!



Brabant is altijd gezellig :beer: :beer: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 23:20 
 

Chris Two schreef:
Biscuit is echt anti-losgaan..
Draidy kan ook wel lekker genieten

en Project 141 en ik hebben echt de tent afgebroken met onze jumptechnieken :D :woot:

Dynamo was gezllig!


ik hoef niet los tegaan op muziek waar ik heel goed op mijn manier kan genieten... ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 23:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vanmiddag op het terras gezeten in Ehv, maar door de regen langer gebleven. Hell yeah :beer: Wat een stoere bikkels zijn wij~!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 23:56 
 

wootum schreef:
Ehv, :beer:

:beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 23:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
wootum schreef:
Ehv, :beer:

:beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

BRABANT :clap: :beer: :love: :drool: :clap: :yay: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

de geaksteeeh
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 00:07 
 

BIERBANT :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BANAAAANSLAK :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 00:13 
 

Project 141 schreef:
mrazura schreef:
Stoer mang :cool: Biscuit was te drukke bezig met chimis hossele zoals dat een baas beaamd.


Nah heb hem niet van zijn plek zien bewegen :P Maarja het was weer gezellig, ben weer opgewarmd voor Intents :D


wat draaide de laatste 2 acts zo? na dat gejump!
Vorige  1 ... 1803, 1804, 1805, 1806, 1807, 1808, 1809 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic