Hahahaha, vanmiddag.. Deed ik allebei mijn kantelkiepramen open, op de kantelstand, dus gewoon helemaal open.. Ik muziekje erbij aan.. Komt er ineens een duif aanvliegen
gaat op het raamkozijn zitten.. En kijkt dus gewoon letterlijk naar binnen, beest kijkt een minuut of 1,5 om zich heen
. En vliegt weer weg. Dit is zo'n 3x gebeurt
ik vond het wel geinig
. Ik rustig computeren, komen er ineens 2 duiven aanvliegen
, dit keer stopte ze niet het raamkozijn, maar vlogen ze allebei dwars door me kamer heen
, schrok me rot
was wel een komisch gezicht haha.
A
Ik zit ook al gewoon de hele dag in me blote pens op me kamer
korte broek erbij aan
, vind het wel prima 
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
wrote:wrote:Ik zit ook al gewoon de hele dag in pak op stage:P lange broek erbij aan, vind het wel warm
E
wrote:Ik ook, dus da's mooi danZoeken we Robbie ff op, proberen we Koekje te ontlopen en dan voetjes van de vloer!
Verdomme, heb ik net 1 raam openstaan, begint het te regenen.. Komt die kutduif er weer aan 
D
Nieuwe vriend? 
De snuifduif komt ff kijken
waar ik toch in godsnaam mee bezig ben
ze blijven ook met grote hoeveelheden zitten nu 
en zo lagen de stoppen eruit, ik schrok toch wel effe maar toen alle buren in de deuropening stonden was ik gerustgesteld. en tegen 11 uur komt de volgende wave met buien aankakken 
wrote:Verdomme, heb ik net 1 raam openstaan, begint het te regenen.. Komt die kutduif er weer aan
C
Biscuit is echt anti-losgaan..
Draidy kan ook wel lekker genieten
en Project 141 en ik hebben echt de tent afgebroken met onze jumptechnieken
Dynamo was gezllig!
en Project 141 en ik hebben echt de tent afgebroken met onze jumptechnieken
Dynamo was gezllig!
Betalen voor een site die meer downtime dan uptime heeft... :')wrote:Na er toch al een tijd overnagedacht te hebben toch maar besloten om een donatie aan Hardtraxx te doen. Zit zoveel op deze site dat er best een stukje teruggegeven mag worden. Dus bij deze ben ik officieel HT Donateur
D
Misschien komt daar wel verandering in door deze gulle donatie van Black Sunrise.
Je had tot einde moeten blijven man. Of iig laatste set. Die was het vetst. Was lekker ingekomen toen en ging wel lekkerwrote:Biscuit is echt anti-losgaan..
en Project 141 en ik hebben echt de tent afgebroken met onze jumptechnieken![]()
![]()
Dynamo was gezllig!
Stoer mangwrote:Biscuit is echt anti-losgaan..
en Project 141 en ik hebben echt de tent afgebroken met onze jumptechnieken![]()
![]()
Dynamo was gezllig!
K
wrote:Biscuit is echt anti-losgaan..
![]()
Dynamo was gezllig!
Brabant is altijd gezellig
E
ik hoef niet los tegaan op muziek waar ik heel goed op mijn manier kan genieten...wrote:Biscuit is echt anti-losgaan..
![]()
Dynamo was gezllig!
Vanmiddag op het terras gezeten in Ehv, maar door de regen langer gebleven. Hell yeah
Wat een stoere bikkels zijn wij~!
A
wrote:Ehv,![]()
B
BIERBANT

C
wat draaide de laatste 2 acts zo? na dat gejump!wrote:Nah heb hem niet van zijn plek zien bewegenwrote: Stoer mangBiscuit was te drukke bezig met chimis hossele zoals dat een baas beaamd.
Maarja het was weer gezellig, ben weer opgewarmd voor Intents