Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Hahahaha, vanmiddag.. Deed ik allebei mijn kantelkiepramen open, op de kantelstand, dus gewoon helemaal open.. Ik muziekje erbij aan.. Komt er ineens een duif aanvliegen xd gaat op het raamkozijn zitten.. En kijkt dus gewoon letterlijk naar binnen, beest kijkt een minuut of 1,5 om zich heen xd . En vliegt weer weg. Dit is zo'n 3x gebeurt :P ik vond het wel geinig xd . Ik rustig computeren, komen er ineens 2 duiven aanvliegen xd , dit keer stopte ze niet het raamkozijn, maar vlogen ze allebei dwars door me kamer heen xd , schrok me rot :P was wel een komisch gezicht haha.
A
xd
xd
xd
xd
xd
xd
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
:P
:P
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Ik zit ook al gewoon de hele dag in me blote pens op me kamer :P korte broek erbij aan :P , vind het wel prima xd
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Socializerz wrote:
Ruubiie wrote:Ik zit ook al gewoon de hele dag in pak op stage:P lange broek erbij aan :P , vind het wel warm xd
E
Project 141 wrote:Ik ook, dus da's mooi dan ^^ Zoeken we Robbie ff op, proberen we Koekje te ontlopen en dan voetjes van de vloer!

:mad:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Verdomme, heb ik net 1 raam openstaan, begint het te regenen.. Komt die kutduif er weer aan xd
D
Nieuwe vriend? xd
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
De snuifduif komt ff kijken xd waar ik toch in godsnaam mee bezig ben :lol: ze blijven ook met grote hoeveelheden zitten nu xd
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 27 days ago
en zo lagen de stoppen eruit, ik schrok toch wel effe maar toen alle buren in de deuropening stonden was ik gerustgesteld. en tegen 11 uur komt de volgende wave met buien aankakken :P
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 15 hours ago
Ruubiie wrote:Verdomme, heb ik net 1 raam openstaan, begint het te regenen.. Komt die kutduif er weer aan xd
:lol: Heldenbeest! :worship:
C
Biscuit is echt anti-losgaan..
Draidy kan ook wel lekker genieten

en Project 141 en ik hebben echt de tent afgebroken met onze jumptechnieken :D :woot:

Dynamo was gezllig!
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Black Sunrise wrote:Na er toch al een tijd overnagedacht te hebben toch maar besloten om een donatie aan Hardtraxx te doen. Zit zoveel op deze site dat er best een stukje teruggegeven mag worden. Dus bij deze ben ik officieel HT Donateur :cool:
Betalen voor een site die meer downtime dan uptime heeft... :')
D
Misschien komt daar wel verandering in door deze gulle donatie van Black Sunrise.
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Chris Two wrote:Biscuit is echt anti-losgaan..

en Project 141 en ik hebben echt de tent afgebroken met onze jumptechnieken :D :woot:

Dynamo was gezllig!
Je had tot einde moeten blijven man. Of iig laatste set. Die was het vetst. Was lekker ingekomen toen en ging wel lekker :D
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021

Dynamo was gezllig!
Stoer mang :cool: Biscuit was te drukke bezig met chimis hossele zoals dat een baas beaamd.
K

Dynamo was gezllig!

Brabant is altijd gezellig :beer: :beer: :beer:
E

Dynamo was gezllig!
ik hoef niet los tegaan op muziek waar ik heel goed op mijn manier kan genieten... ^^
Hardtraxx Crew
30642 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Vanmiddag op het terras gezeten in Ehv, maar door de regen langer gebleven. Hell yeah :beer: Wat een stoere bikkels zijn wij~!
A
wootum wrote:Ehv, :beer:
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
Hardtraxx Crew
30642 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Almighty wrote:
wootum wrote:Ehv, :beer:
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
BRABANT :clap: :beer: :love: :drool: :clap: :yay: :beer:
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 41 minutes ago
de geaksteeeh
B
BIERBANT :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
BANAAAANSLAK :beer:
C
Project 141 wrote:
mrazura wrote: Stoer mang :cool: Biscuit was te drukke bezig met chimis hossele zoals dat een baas beaamd.
Nah heb hem niet van zijn plek zien bewegen :P Maarja het was weer gezellig, ben weer opgewarmd voor Intents :D
wat draaide de laatste 2 acts zo? na dat gejump!

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 15 hours ago