Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1805, 1806, 1807, 1808, 1809, 1810, 1811 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 24 mei 2012 12:04 
 

Sadisten.
Bericht Geplaatst op 24 mei 2012 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, eindelijk maar eens begonnen aan m'n ubergrote tracklist, denk toch maar dat ik uur mixjes maak :P .
Bericht Geplaatst op 24 mei 2012 12:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Middag :clap:

Heerlijk weertje weer, even een biertje opentrekken en straks om half 6 moeten werken :oh: :huh:
Bericht Geplaatst op 24 mei 2012 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Middag :clap:

Heerlijk weertje weer, even een biertje opentrekken en straks om half 6 moeten werken :oh: :huh:

niet piepen ik moet om 5 uur beginnen...
Bericht Geplaatst op 24 mei 2012 12:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Godver de hele week nog geen zon gezien, ja wel gezien maar niet van kunnen meegenieten :cry:
Bericht Geplaatst op 24 mei 2012 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, 83 hardstyle nummers verder.. Nu nog 17 hardkeur nummertjes, waarvan ik nu 7 mainstream plaatjes heb opgevuld.. Nu vroeg mijn moeder of ik eten wilde koken op de industriële kookplaatjes.. En dat doe ik natuurlijk, heb alleen wel wat kleine receptjes nodig nog :$ So be my guest :D !
Bericht Geplaatst op 24 mei 2012 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kip, patat en appelmoes!
Bericht Geplaatst op 24 mei 2012 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Perenijsje :drool:
Bericht Geplaatst op 24 mei 2012 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bak koffie en een peuk :yawn:
Bericht Geplaatst op 24 mei 2012 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn Q&A voor het jaarboek van onze klas:

Hoe zie jij jezelf over 10 jaar qua werk & privé?

Over 10 jaar woon ik in een boomhut in Atlantis, ik heb drie katten en vijf televisies.

Wat wil je nu worden en wat wilde je vroeger worden?

Vroeger wou ik professioneel okselkapper worden, maar nu is die droom vervlogen, mijn passie ligt tegenwoordig bij het eten van fietsbanden.

Wat is je lievelingen eten?

KFC.

Wat is je grootste wens?

Mijn derde wens is het grootst

Blijf je in Nederland of ga je in het buitenland wonen?

Nee

Wat is een leuke herinnering aan je klas?

Kwart over tien.

Wat wil je verder nog kwijt?..

Alles wat ik niet wil vinden.
Bericht Geplaatst op 24 mei 2012 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship:
Bericht Geplaatst op 24 mei 2012 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Draidy schreef:
En we hebben nog een stuk taart gehad :cool:


Ah yeah appeltaart :cool: Hoewel ze me helemaal warm zat te maken voor appelkruimeltaart :(

Chris Two schreef:
Project 141 schreef:
7. JDA - Voel je die bass


Lol... voel je die bass, neeeheee...
voel je die bass. neeehee

:lol: hadden we het nog over!


Ja dacht er ook al aan toen ie voorbij kwam :P Had je toch maar moeten blijven. Hij opende trouwens met Masters Symphony, niet met Vengeance

en het is The Hitmen remix van voel je die bass.
Bericht Geplaatst op 24 mei 2012 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die stemwijzer zit er wel flink naast zeg :lol:
Ik koos allerlei dingen zoals dat er gewoon meer moskeën gebouwd mogen worden en islamitische scholen open mogen blijven, en dat softdrugs legaal moet worden, stelt die site Trots op Nederland, PVV en CDA voor xd
Bericht Geplaatst op 24 mei 2012 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Schreeuw dat niet te hard, want er komt zo een modje aan die wat reacties van je verwijdert.

hahaha. :$
Bericht Geplaatst op 24 mei 2012 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



:lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 24 mei 2012 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou hem wel draaien als ik hem in betere kwaliteit had :$
Bericht Geplaatst op 24 mei 2012 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Ik zou hem wel draaien als ik hem in betere kwaliteit had :$

http://www61.zippyshare.com/v/74402322/file.html

320 kbps ;)
Bericht Geplaatst op 24 mei 2012 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
mrazura schreef:
Ik zou hem wel draaien als ik hem in betere kwaliteit had :$

http://www61.zippyshare.com/v/74402322/file.html

320 kbps ;)


Ik ben meteen helemaal blij van die stemmetjes :worship:
Bericht Geplaatst op 24 mei 2012 21:11 
 
Hardtraxx Veteran



:worship:
Bericht Geplaatst op 24 mei 2012 21:18 
 

Socializerz schreef:
in hoeveel topics ga je dit weer posten xD

200
Bericht Geplaatst op 24 mei 2012 21:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Volgens mij vind Wildstylez dat een leuk nummer
Bericht Geplaatst op 24 mei 2012 21:22 
 

wootum schreef:
Volgens mij vind Wildstylez dat een leuk nummer

Zou dit betekenen dat wildstylez ook al voor frequencerz produceert? Dat ie het daarom zo loopt te promoten.
Drukke mangg die wildstylez
Bericht Geplaatst op 24 mei 2012 21:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
wootum schreef:
Volgens mij vind Wildstylez dat een leuk nummer

Zou dit betekenen dat wildstylez ook al voor frequencerz produceert? Dat ie het daarom zo loopt te promoten.
Drukke mangg die wildstylez

Maar zouden moeders dit echt mooi vinden? :huh:
Bericht Geplaatst op 24 mei 2012 21:24 
 

wootum schreef:
Banaanslak schreef:
wootum schreef:
Volgens mij vind Wildstylez dat een leuk nummer

Zou dit betekenen dat wildstylez ook al voor frequencerz produceert? Dat ie het daarom zo loopt te promoten.
Drukke mangg die wildstylez

Maar zouden moeders dit echt mooi vinden? :huh:

Misschien van die oude lijken die denken dat ze nog hip zijn en daarom meedoen met de jongelui?
Bericht Geplaatst op 24 mei 2012 22:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Bob op de radio nu ^^
Vorige  1 ... 1805, 1806, 1807, 1808, 1809, 1810, 1811 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic