M'n laatste tentamen nu ook gehaald; officieel vakantie nu
Daar gaan we zo wat op drinken!
Giggety?wrote:Vriendin van me heeft haar eerste 'gig'
Giggety?wrote:Vriendin van me heeft haar eerste 'gig'
https://partyflock.nl/artist/68212:Qrious.html ?wrote:Vriendin van me heeft haar eerste 'gig'
Netjeswrote:M'n laatste tentamen nu ook gehaald; officieel vakantie nuDaar gaan we zo wat op drinken!
Nope, wacht nog op antwoord. denk vanavond ook even navragen wanneer ik weer kan draaien daar.wrote:Moet jij ook draaien Steven?
Als er een persoon achter die website zit met verstand van bepaalde zaakjes met betrekking tot zijn pc wel!wrote:Denk je dat die site dan opeens bestanden van je computer verwijderd?
in principe kun je helemaal neit achter een website gaan zitten, want een website is geen ding, aangezien het alleen op je beeldscherm te voorschijn komt... dus je kunt alleen achter of voor je beeldscherm gaan zitten, maar niet achter een websitewrote:Ja maar het is toch sowieso niet handig om achter een website te zittenwrote:Als er een persoon achter die website zit met verstand van bepaalde zaakjes met betrekking tot zijn pc wel!wrote:Denk je dat die site dan opeens bestanden van je computer verwijderd?
kijk: je kunt t....wrote:Ik probeer een e-mail te typen, maar om de 1 of andere reden wil het niet lukken.
duurt minstens een halve dag vor je oranje bentwrote:Na er toch al een tijd overnagedacht te hebben toch maar besloten om een donatie aan Hardtraxx te doen. Zit zoveel op deze site dat er best een stukje teruggegeven mag worden. Dus bij deze ben ik officieel HT Donateur
Ga ook gewoon.. altijd leuk om elkaar weer eens te zien!wrote:Oh oke ja dacht anders ga ik vanavond ookwrote:Nope, wacht nog op antwoord. denk vanavond ook even navragen wanneer ik weer kan draaien daar.wrote:Moet jij ook draaien Steven?Kan ik lekker met Robbie jou aanmoedigen
vlucht allen gauw. ik sta dr ook bij vanaovnd met mn pilluh shirt.wrote:Ga ook gewoon.. altijd leuk om elkaar weer eens te zien!wrote:Oh oke ja dacht anders ga ik vanavond ookwrote: Nope, wacht nog op antwoord. denk vanavond ook even navragen wanneer ik weer kan draaien daar.Kan ik lekker met Robbie jou aanmoedigen
LOL NOPEwrote:Hell is gonna break loose?
http://buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soo ... achting1x1