Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1802, 1803, 1804, 1805, 1806, 1807, 1808 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 15:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

M'n laatste tentamen nu ook gehaald; officieel vakantie nu :yay: Daar gaan we zo wat op drinken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Vriendin van me heeft haar eerste 'gig'


Giggety?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Vriendin van me heeft haar eerste 'gig'

https://partyflock.nl/artist/68212:Qrious.html ?

wootum schreef:
M'n laatste tentamen nu ook gehaald; officieel vakantie nu :yay: Daar gaan we zo wat op drinken!

Netjes :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 15:35 
 

Qrious idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 15:39 
 

Ah, van de van de kaart clan
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Moet jij ook draaien Steven?

Nope, wacht nog op antwoord. denk vanavond ook even navragen wanneer ik weer kan draaien daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 16:16 
 
Hardtraxx Veteran

bij fileduct staat dat je download 15 dagen word behouden.
heb je dan maar 15 dagen je film en daarna is ie weg? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Denk je dat die site dan opeens bestanden van je computer verwijderd?

Als er een persoon achter die website zit met verstand van bepaalde zaakjes met betrekking tot zijn pc wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 16:47 
 
Hardtraxx Veteran

:$ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Olijfboompje schreef:
Project 141 schreef:
Denk je dat die site dan opeens bestanden van je computer verwijderd?

Als er een persoon achter die website zit met verstand van bepaalde zaakjes met betrekking tot zijn pc wel!

Ja maar het is toch sowieso niet handig om achter een website te zitten :/

in principe kun je helemaal neit achter een website gaan zitten, want een website is geen ding, aangezien het alleen op je beeldscherm te voorschijn komt... dus je kunt alleen achter of voor je beeldscherm gaan zitten, maar niet achter een website :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 16:48 
 
Hardtraxx Veteran


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 16:50 
 

Dysphoria schreef:
Ik probeer een e-mail te typen, maar om de 1 of andere reden wil het niet lukken. :(

kijk: je kunt t....


of....










je kunt het niet......
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 16:51 
 

Black Sunrise schreef:
Na er toch al een tijd overnagedacht te hebben toch maar besloten om een donatie aan Hardtraxx te doen. Zit zoveel op deze site dat er best een stukje teruggegeven mag worden. Dus bij deze ben ik officieel HT Donateur :cool:

duurt minstens een halve dag vor je oranje bent :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 17:41 
 

Project 141 schreef:
Draidy schreef:
Project 141 schreef:
Moet jij ook draaien Steven?

Nope, wacht nog op antwoord. denk vanavond ook even navragen wanneer ik weer kan draaien daar.


Oh oke ja dacht anders ga ik vanavond ook ;) Kan ik lekker met Robbie jou aanmoedigen :P

Ga ook gewoon.. altijd leuk om elkaar weer eens te zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 17:45 
 

Hell is gonna break loose?
http://buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soo ... achting1x1
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 17:55 
 
Hardtraxx Veteran

lekker :bomb:
alle DR releases full gehaald! sinds kort i.p.v. mp3 youtube rippies naar fulls gegaan vind ik fijner
*mompelt iets met 1gabba*
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 17:58 
 

Chris Two schreef:
Project 141 schreef:
Draidy schreef:
Nope, wacht nog op antwoord. denk vanavond ook even navragen wanneer ik weer kan draaien daar.


Oh oke ja dacht anders ga ik vanavond ook ;) Kan ik lekker met Robbie jou aanmoedigen :P

Ga ook gewoon.. altijd leuk om elkaar weer eens te zien!

vlucht allen gauw. ik sta dr ook bij vanaovnd met mn pilluh shirt. :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 18:01 
 

shizzle duurt tot 23:00 uur :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 18:02 
 

jup 11
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 18:10 
 

omdat ik kom? hoeft niet hoor ;D

ik ben er rond kwart voor 8 zoiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 18:24 
 

rond 7 wss al.. ff wat eten nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nais!!! ben er denk ik rond kwart voor acht. Begin 2de set.

Kom wel alleen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 18:49 
 

Almighty schreef:

LOL NOPE
zoals altijd, splitst het zich op, en krijgen wij enkel regen. Ik wil gvd aftrekken op blaiksem
Vorige  1 ... 1802, 1803, 1804, 1805, 1806, 1807, 1808 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic