Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1801, 1802, 1803, 1804, 1805, 1806, 1807 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 23:56 
 

Ik probeer een e-mail te typen, maar om de 1 of andere reden wil het niet lukken. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 23:57 
 

Onthafloorx schreef:
Haha sidecut

imo niks voor females
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het wel vet. beetje lef tonen. Maar in sommige gevallen is het ook echt lelijk.

Niet bij jou hoor AF :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 00:09 
 

Ah, heerlijk zo'n ventilator..
Thuiskomen op een kamer die de temperatuur zo rond de 16 graden heeft

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 02:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Na er toch al een tijd overnagedacht te hebben toch maar besloten om een donatie aan Hardtraxx te doen. Zit zoveel op deze site dat er best een stukje teruggegeven mag worden. Dus bij deze ben ik officieel HT Donateur :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 07:49 
 

Citaat:
Black Sunrise
Geplaatst op 23-05-2012, 02:18
Hardtraxx Elite


Uhu :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 08:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goedemorgen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 08:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goedemorgen, nog even een paar uurtjes leren en dan naar school voor tentamen.
Hopelijk op tijd klaar, kan ik lekker buiten in het zonnetje weer gaan leren voor het tentamen van morgen ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 11:06 
 
Hardtraxx Addict

Allejezus. Veel te warm om van 9 tot 6 op kantoor te zitten :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeiemorgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 12:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tijd om uit bed te komen dacht ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 12:28 
 

Hebben ze nog niks bedacht voor laptops in de zon? Hardtraxx heeft nog het voordeel dat het veel wit is, kan je het nog een beetje zien, maar sites met veel zwart zijn nauwelijks zichtbaar gek. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 12:32 
 

FUcking house hippies in het studielandschap van V3 gebouw R1...
Serieus, ga terror draaien ofzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 12:33 
 

ik ben me muis steeds kwijt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 12:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
ik ben me muis steeds kwijt xd

Ik m'n toetsenbord
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 12:57 
 

Dysphoria schreef:
ik ben me muis steeds kwijt xd

Tip: schaf een laptop aan, zit trackpad op
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Dysphoria schreef:
ik ben me muis steeds kwijt xd

Tip: schaf een laptop aan, zit trackpad op


Afbeelding

@ Dys
Gewoon ff anders gaan zitten, of helderheid omhoog smijten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
FUcking house hippies in het studielandschap van V3 gebouw R1...
Serieus, ga terror draaien ofzo...

Buren die Jan Smit aanhebben :'). Dan maar erover heen knallen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 13:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Chris Two schreef:
FUcking house hippies in het studielandschap van V3 gebouw R1...
Serieus, ga terror draaien ofzo...

Buren die Jan Smit aanhebben :'). Dan maar erover heen knallen :P

jaaaa... zet Da Tweekaz aan :woot: :love: Gaan ze nooit overheen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat ik The Prophet's remuxx megamix maar aanzet, en daarna alle nummers van Shockerz en Pitchkickerzz :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
FUcking house hippies in het studielandschap van V3 gebouw R1...
Serieus, ga terror draaien ofzo...

Zou wel leuk zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 15:06 
 

jou spreek ik vnv wel kleine man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Talent night zoals gewoonlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 15:27 
 

Vriendin van me heeft haar eerste 'gig'
Vorige  1 ... 1801, 1802, 1803, 1804, 1805, 1806, 1807 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic