D
Ik probeer een e-mail te typen, maar om de 1 of andere reden wil het niet lukken. 
A
imo niks voor femaleswrote: Haha sidecut
Ik vind het wel vet. beetje lef tonen. Maar in sommige gevallen is het ook echt lelijk.
Niet bij jou hoor AF
Niet bij jou hoor AF
C
Ah, heerlijk zo'n ventilator..
Thuiskomen op een kamer die de temperatuur zo rond de 16 graden heeft

Thuiskomen op een kamer die de temperatuur zo rond de 16 graden heeft
Na er toch al een tijd overnagedacht te hebben toch maar besloten om een donatie aan Hardtraxx te doen. Zit zoveel op deze site dat er best een stukje teruggegeven mag worden. Dus bij deze ben ik officieel HT Donateur 
C
UhuBlack Sunrise
Geplaatst op 23-05-2012, 02:18
Hardtraxx Elite
Goedemorgen, nog even een paar uurtjes leren en dan naar school voor tentamen.
Hopelijk op tijd klaar, kan ik lekker buiten in het zonnetje weer gaan leren voor het tentamen van morgen
.
Hopelijk op tijd klaar, kan ik lekker buiten in het zonnetje weer gaan leren voor het tentamen van morgen
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Allejezus. Veel te warm om van 9 tot 6 op kantoor te zitten 
Tijd om uit bed te komen dacht ik zo.
D
Hebben ze nog niks bedacht voor laptops in de zon? Hardtraxx heeft nog het voordeel dat het veel wit is, kan je het nog een beetje zien, maar sites met veel zwart zijn nauwelijks zichtbaar gek. 
C
FUcking house hippies in het studielandschap van V3 gebouw R1...
Serieus, ga terror draaien ofzo...
D
ik ben me muis steeds kwijt 
Ik m'n toetsenbordwrote:ik ben me muis steeds kwijt
C
Tip: schaf een laptop aan, zit trackpad opwrote:ik ben me muis steeds kwijt
wrote:Tip: schaf een laptop aan, zit trackpad opwrote:ik ben me muis steeds kwijt

@ Dys
Gewoon ff anders gaan zitten, of helderheid omhoog smijten
Buren die Jan Smit aanhebben :'). Dan maar erover heen knallenwrote:FUcking house hippies in het studielandschap van V3 gebouw R1...
jaaaa... zet Da Tweekaz aanwrote:Buren die Jan Smit aanhebben :'). Dan maar erover heen knallenwrote:FUcking house hippies in het studielandschap van V3 gebouw R1...
Denk dat ik The Prophet's remuxx megamix maar aanzet, en daarna alle nummers van Shockerz en Pitchkickerzz 
Zou wel leuk zijnwrote:FUcking house hippies in het studielandschap van V3 gebouw R1...
C
jou spreek ik vnv wel kleine man!
C
Vriendin van me heeft haar eerste 'gig'