Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1800, 1801, 1802, 1803, 1804, 1805, 1806 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Goed, het vorige "almachtige zever topic" liep een klein beetje uit de hand, en werd op een gegeven moment bijna alleen maar gebruikt tot het aanzetten van zo snel mogelijk een bepaald berichten aantal halen of gewoonweg een hele pagina volspammen met irritante plaatjes of niets toevoegende korte berichtjes.

In het "off-topic" gedeelte, waar dit topic dus staat, kunnen onderwerpen besproken worden die je nergens anders kwijt kan. Het is dus geen plek om zoveel mogelijk onzin neer te zetten.

Hou het netjes :thumbup:



En dan een moderator zien posten genaamd Oostzaner...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 21:37 
 

Dysphoria for moderator.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Normaal doe ik het nooit, doe ik het wel krijg ik gelijk dit weer. :P
Als ik er niet was geweest was het een stuk rustiger op off-topic...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
Dysphoria for moderator.

aantal waarschuwingen: 4

grotere kans dat Robert M. weer op een kinderdagverblijf mag werken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 21:41 
 

hallo ik ben sjohn
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 21:42 
 
Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
Dysphoria schreef:
Dysphoria for moderator.

aantal waarschuwingen: 4

grotere kans dat Robert M. weer op een kinderdagverblijf mag werken...

:lol: :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 21:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
Heeft hier al iemand de app 100 floors? :P

Wat een mokerdroog spel is dat haha


Jep! sommige waren goed puzzelen.. stuk of 2/3 heb ik na gezocht hoe die moest, voor de rest geduld hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trustenggggg
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 22:16 
 

truste
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 22:30 
 

Parvuz schreef:
2 dagen op de bouw geholpen. Pff dat is slopend met dit weer! Dacht ik er van af te zijn vroegen ze of ik nog een dagje wou meehelpen. En waarom kan ik nou weer geen nee zeggen. :( Echt geen zin meer in.

laat je beste kant van je bilnaad zien, neem een sixpack bier, een mooie gele of witte helm. en fluit over de hekken heen naar mooie chicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 22:36 
 

snachts moet het even -10 zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 22:37 
 

nee, hoezo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 22:38 
 

slaapt fijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 22:41 
 

>.<

Moet je een airco hebben ofzo? ik akn er wel plaatsen? 0,19 per kilometer en t uur 10 euro plus materiaal....

moet dan wel de inhoud van je kamer in m3 hebbbnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 22:58 
 
Hardtraxx Elite

Afbeelding

Haha sidecut
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 23:01 
 

die oorbellen passen er dan niet echt bij imo :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 23:03 
 

ik wil nog niet naar bed :cry:
maar toch maar doen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 23:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
die oorbellen passen er dan niet echt bij imo :/

Idd je oorbellen hebben nu ook een zijkut nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 23:04 
 

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 23:14 
 

Pommer schreef:
KSwoosh schreef:
die oorbellen passen er dan niet echt bij imo :/

Idd je oorbellen hebben nu ook een zijkut nodig.

Hoezo? ze heeft toch al gaten genoeg?

Sexy anne floor! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 23:20 
 

Wubwubwubwubwuuuubwubwubwubwub
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 23:21 
 

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 23:24 
 
Hardtraxx Addict

Ik ben volgens mij ook 1 v/d weinige hier die sidecuts ook wel mooi vind :P Vooral als een meisje echt een volle bos haar heeft (bij ons op school half Frans meisje met dikke bos blonde/bruine krullen en sidecut, staat echt nice)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 23:28 
 

pic`s or didn`t ..... :drool:
Vorige  1 ... 1800, 1801, 1802, 1803, 1804, 1805, 1806 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic