Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1794, 1795, 1796, 1797, 1798, 1799, 1800 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 00:00 
 

Ik hoor vuurwerk en muziek. Volgens mij is dat van FoD. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 00:45 
 



huh :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 00:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Doctor P - Tetris :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 01:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een mafketels..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 01:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Econz schreef:
Wat een mafketels..


Beter dan die headbangende backpackers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 01:59 
 

lekker pitteng op dubstep
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 02:30 
 

laipe film op veronica
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 02:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rampestamper schreef:
Doctor P - Tetris :worship:

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 02:58 
 

headbangers gaik
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 03:34 
 
Hardtraxx Addict

Hoi vanaf Schiphol :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 03:35 
 

u ontvlucht het land? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 03:54 
 
Hardtraxx Addict

Nee ik was zo lievv om me zus en schoonbroer even midden in de nacht naar schiphol te brengen dus kan zo nog 1,5 terug naar Nijmegen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 04:30 
 
Hardtraxx Addict

Dysphoria schreef:
Ik hoor vuurwerk en muziek. Volgens mij is dat van FoD. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 04:32 
 
Hardtraxx Addict

jeuzus wat wou ik graag bij fusion of dance zijn. In zwolle zuid kon ik het nog horen :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 10:05 
 
Hardtraxx Veteran

wat is het verschil tussen vbrkbps en 320kbps
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

320 is beter. VBR beteken Various bitrate frequency en dat houd in dat de kpbs varieerd, dus het ene stukje uit het nummer kan dan 280 kbps zijn en het andere 230. Het getal dat je dan ziet bij details is het gemiddelde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 11:35 
 
Hardtraxx Veteran

Gemm is 320 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat heb ik nog nooit gehad xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 12:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Middag :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 12:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zometeen naar Venlo, kijken of ze er nog een beetje een spannende wedstrijd van kunnen maken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 12:24 
 

Econz schreef:
Wat een mafketels..

idd, ziet er echt niet relax uit xd
als ik wil dat iemand op mn kop inramt loop ik wel ff naar de turken hier in de stad -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister naar de toppers geweest. Zeer geslaagde avond. M'n moeder, m'n broer, zijn vriendin en ik hebben allemaal een kater... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 12:30 
 

oostzaner schreef:
Gister naar de toppers geweest. Zeer geslaagde avond. M'n moeder, m'n broer, zijn vriendin en ik hebben allemaal een kater... :P

Hahahahahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 12:31 
 
Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:


huh :p

Amateurs. :(


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 12:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die stage op Fusion of Dance sloeg nergens op. Ik ben er in de loop van de dag nog een paar keer langsgelopen maar werd toen niet eens dubstep gedraaid, dikke faal :lol: :x
Vorige  1 ... 1794, 1795, 1796, 1797, 1798, 1799, 1800 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic