Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1795, 1796, 1797, 1798, 1799, 1800, 1801 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 14:30 
 

Zoiets was gisteren ook in een kroeg hier.
Achter redelijk klein maar wel altijd ramvol

en dan iedereen pogo'n op Lose My Mind, ik heb met een maat van een afstand gekeken... nog NOOIT zoveel lol gehad om een 15 jarige die er met een bloedneus uit kwam :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb continue het gevoel dat het maandag is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 17:36 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik heb continue het gevoel dat het maandag is...


liever niet >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik heb continue het gevoel dat het maandag is...


ik heb al 3 dagen een zondag gevoel

en is dan helemaal kut als t ook daadwerkelijk zondag is....
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 19:03 
 
Hardtraxxer

oostzaner schreef:
Gister naar de toppers geweest. Zeer geslaagde avond. M'n moeder, m'n broer, zijn vriendin en ik hebben allemaal een kater... :P


Wow jij bent echt cool mag ik je handtekening
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Terug van een mid-weekje Zevenhuizen :cool: .. Heerlijk weertje.. En ZO ongelooflijk gruwelijk veel lekkere wijven gezien :worship: :worship: :worship: en god schiep ogen :worship: :loving: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zou vandaag gaan onweren toch? Hier is het nog zon
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 20:21 
 
Hardtraxx Veteran

http://buienradar.nl/
Komt langzaam dichterbij :) Hier is het ook nog zonnig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier is de zon ook nog steeds in een afterglow van Fusion of Dance :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 21:04 
 
Hardtraxxer

Hier zijn er al 2 dikke stortbuien geweest en was er de laatste anderhalf uur alleen maar onweer
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haaaaa, hier regent het ook keihard :P maar ik hoor er niet zoveel van, aangezien ik toch m'n mainstream hardstyle op heb staan! BACK OFF BACK OFF!! AND LET ME LOSE MY MIIIIIIIND :yay: :yay: :yay: (L) :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De dj in Dieka vannacht was ook weer lekker bezig. :lol: Was een house avondje dus wist wel dat het geen hardstyle ging worden ofzo. Mja toch vragen he, of die niet een stapje harder kon. Dat ging hij dan nog wel doen. Dus ik afwachten. Draait hij opeens Hard Bass anthem van WMF haha. Ik dacht wel ff, wat is dit nou weer. Maar daarna kwamen Wildstylez - Shadow (Welcome To The Digital Age) ofzo en ja ja, Lose My Mind! Waarna er weer gewoon house gedraaid werd hahaha. Die dj's zijn soms ook echt komieken haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 21:23 
 

Links, onweer
Rechts, onweer
Voor me uit, bijna blauwe lucht

en zo gaat het bijna altijd

:( Vind onweer altijd wel loik
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 21:24 
 

hoeveel verdient zo'n huis tuin en keuken dj nou per uur om te draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
hoeveel verdient zo'n huis tuin en keuken dj nou per uur om te draaien?

Geen idee, maar was volgens mij niet de vaste dj. Was het concept Ik House Van Holland. :P Geen idee wie die dj's waren haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 21:28 
 

hoeveel schat je?:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 21:30 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Mja toch vragen he, of die niet een stapje harder kon. Dat ging hij dan nog wel doen.

Laat het Onthafloorx maar niet horen! :oh:

Onthafloorx schreef:
Mensen waarvan ik zie dat ze aan een DJ in een discotheek een nummer aanvragen, please? :thumbdown:

Uit het irritatietopic. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
hoeveel schat je?:P

Gelukkig staat schat en je uit elkaar haha.
Maar ik zou het echt niet weten. :P
chicken schreef:
Parvuz schreef:
Mja toch vragen he, of die niet een stapje harder kon. Dat ging hij dan nog wel doen.

Laat het Onthafloorx maar niet horen! :oh:

Onthafloorx schreef:
Mensen waarvan ik zie dat ze aan een DJ in een discotheek een nummer aanvragen, please? :thumbdown:

Uit het irritatietopic. :)

Ik vroeg geen nummer aan, ik vroeg of het wat harder kon haha. Maar ik ben van mening dat je dat best mag vragen bedoel betaal wel entree geld om die kerel te zien draaien die ik niet eens ken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 21:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Isaac gaat early hardstyle setje draaien op Qdance radio, ben erg benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 08:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goedemorgen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Goedemorgen :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
mikeee schreef:
Goedemorgen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 11:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

lekker dagje vrij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 11:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hallo, hoe gaat het hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Hallo, hoe gaat het hier


Alles dildo hier... Bij jou ook alles dildo?
Vorige  1 ... 1795, 1796, 1797, 1798, 1799, 1800, 1801 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic