Hardtraxx Admin
10596 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Avond!
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Steffnov wrote:
MacMichael wrote:Wtf:
View on YouTube
Het grote almachtig zever topic #2
Lol leg uit :P
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Chosen Few (Early DJ voornamelijk) zal wel voor Endymion hebben geregeld dat hij op Defqon Australia mag draaien. Nu weet ik al wel dat CF een schijthekel heeft aan de HC industrie van tegenwoordig (zoals vele oudgedienden), en zal dus nog niet eens een bedankje hebben gekregen...was het zat en maakt een parodienummertje in 'hun' stijl
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Ik vind het best een mooie zet dat hij dat zo even op facebook zet hahaha.
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Steffnov wrote:Chosen Few (Early DJ voornamelijk) zal wel voor Endymion hebben geregeld dat hij op Defqon Australia mag draaien. Nu weet ik al wel dat CF een schijthekel heeft aan de HC industrie van tegenwoordig (zoals vele oudgedienden), en zal dus nog niet eens een bedankje hebben gekregen...was het zat en maakt een parodienummertje in 'hun' stijl
Steff, dit soort bullshit kwam alleen in hs voor toch :$
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
Ach het komt overal voor. Vind het wel weer lachen dat CF er een parodienummer van maakt xd
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 9 hours ago
Steffnov wrote:Chosen Few (Early DJ voornamelijk) zal wel voor Endymion hebben geregeld dat hij op Defqon Australia mag draaien. Nu weet ik al wel dat CF een schijthekel heeft aan de HC industrie van tegenwoordig (zoals vele oudgedienden), en zal dus nog niet eens een bedankje hebben gekregen...was het zat en maakt een parodienummertje in 'hun' stijl
Dan vind ik hem zelf erger bezig dan Endymion en EA hoor..
K
Delt-A wrote:
Ik niet. Fock artiesten in de hardstyle/hardcore scene die het ALLEEN voor het geld doen.
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
Delt-A wrote:
Waarom? Leg eens uit. Normaal maaktie namelijk een stuk sterkere platen, maar als ik niet eens een bedankje zou krijgen voor het regelen zodat iemand naar Australië mag om te draaien, en het sowieso al een tijdje zat zou zijn, dan vind ik het maken van een "pussycore" nummer zeker een geinig iets xd zeker omdat hij gewoon bewust kut is gemaakt
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 9 hours ago
Omdat op social media dingen gaan schreeuwen als "FUCK ENDYMION AND ALL THEIR FRIENDS!!!1!!" gewoon laag is, zeker als collega. Wat er ook gebeurd is.

Bovendien kan hij dan beter gewoon zeggen wat ze tegen hem gedaan hebben ipv dit. Of het gewoon 'achter de schermen' houden.
Hardtraxx Crew
30643 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
Morgen :yawn:
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Delt-A wrote:Omdat op social media dingen gaan schreeuwen als "FUCK ENDYMION AND ALL THEIR FRIENDS!!!1!!" gewoon laag is, zeker als collega. Wat er ook gebeurd is.

Bovendien kan hij dan beter gewoon zeggen wat ze tegen hem gedaan hebben ipv dit. Of het gewoon 'achter de schermen' houden.
Jaja alle DJ's zijn wijven aan het worden denk ik.. :(
E
Onthafloorx wrote:
Delt-A wrote:Omdat op social media dingen gaan schreeuwen als "FUCK ENDYMION AND ALL THEIR FRIENDS!!!1!!" gewoon laag is, zeker als collega. Wat er ook gebeurd is.

Jaja alle DJ's zijn wijven aan het worden denk ik.. :(
en korsakoff, Dana, Anagenetic enzo worden alllemaal man?
damn niks meer om op af te trekken :(
Hardtraxx Veteran
14701 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
biscuit wrote: en korsakoff, Dana, Anagenetic enzo worden alllemaal man?
damn niks meer om op af te trekken :(
En wat wordt day-mar dan?
E
She-Male?
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Chris Two wrote:Schijnbaar hebben er weer 2 of ontzettend veel gezopen of weer het een of ander tot zich genomen... Zelfs deze 6x dubbelpost gaat me te ver Roberttt
Wat was er dan, zie maar 1 post :huh: En ja, had teveel drank gehad.
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
biscuit wrote:She-Male?
Haha. Eigenlijk he, eigenlijk wil ik het niet weten. :P
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Project 141 wrote:Wie had ooit nog gedacht dat ik een album van Muse zou downloaden.. Straks ben ik hier niet meer welkom op het forum :P
Ik zeg een ban voor deze man! :list:
Nee hoor, jij mag blijven... denk ik...
Hardtraxx Crew
30643 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
Ik heb laatst een album van Hans Zimmer gedownload. Wat moet ik dan wel niet krijgen, zal ik maar vast tegen de muur aan gaan staan?
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
wootum wrote:Ik heb laatst een album van Hans Zimmer gedownload. Wat moet ik dan wel niet krijgen, zal ik maar vast tegen de muur aan gaan staan?
Nou nou, niet zo negatief. Wij doen dat hier met een spuitje.
A
wootum wrote:Ik heb laatst een album van Hans Zimmer gedownload. Wat moet ik dan wel niet krijgen, zal ik maar vast tegen de muur aan gaan staan?
GEGEN DIE MAUER
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Project 141 wrote:
Parvuz wrote: Ik zeg een ban voor deze man! :list:
Nee hoor, jij mag blijven... denk ik...
:yay:

Hoewel, ik heb ook 3 Prodigy albums binnengehaald :x
Ik heb hier 56 albums gekocht in winkels, allen niet van elektronische muziek. Oei.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Ik heb gister een album van stefano barone gedownload. Moet ik nu onder de koude douche ook?
Hardtraxxer
586 posts member since 2011
last seen Feb 2015
mrazura wrote:Ik heb gister een aardappel gegeten. Moet ik nu onder de koude douche ook?
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Ik kijk Bayern Muchen - Chelsea. DUS!

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 2 days ago