Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1793, 1794, 1795, 1796, 1797, 1798, 1799 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 21:08 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Avond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
MacMichael schreef:
Wtf:


Afbeelding

Lol leg uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chosen Few (Early DJ voornamelijk) zal wel voor Endymion hebben geregeld dat hij op Defqon Australia mag draaien. Nu weet ik al wel dat CF een schijthekel heeft aan de HC industrie van tegenwoordig (zoals vele oudgedienden), en zal dus nog niet eens een bedankje hebben gekregen...was het zat en maakt een parodienummertje in 'hun' stijl
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 21:26 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind het best een mooie zet dat hij dat zo even op facebook zet hahaha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Chosen Few (Early DJ voornamelijk) zal wel voor Endymion hebben geregeld dat hij op Defqon Australia mag draaien. Nu weet ik al wel dat CF een schijthekel heeft aan de HC industrie van tegenwoordig (zoals vele oudgedienden), en zal dus nog niet eens een bedankje hebben gekregen...was het zat en maakt een parodienummertje in 'hun' stijl


Steff, dit soort bullshit kwam alleen in hs voor toch :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach het komt overal voor. Vind het wel weer lachen dat CF er een parodienummer van maakt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Chosen Few (Early DJ voornamelijk) zal wel voor Endymion hebben geregeld dat hij op Defqon Australia mag draaien. Nu weet ik al wel dat CF een schijthekel heeft aan de HC industrie van tegenwoordig (zoals vele oudgedienden), en zal dus nog niet eens een bedankje hebben gekregen...was het zat en maakt een parodienummertje in 'hun' stijl


Dan vind ik hem zelf erger bezig dan Endymion en EA hoor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 23:24 
 

Delt-A schreef:
Steffnov schreef:
Chosen Few (Early DJ voornamelijk) zal wel voor Endymion hebben geregeld dat hij op Defqon Australia mag draaien. Nu weet ik al wel dat CF een schijthekel heeft aan de HC industrie van tegenwoordig (zoals vele oudgedienden), en zal dus nog niet eens een bedankje hebben gekregen...was het zat en maakt een parodienummertje in 'hun' stijl


Dan vind ik hem zelf erger bezig dan Endymion en EA hoor..


Ik niet. Fock artiesten in de hardstyle/hardcore scene die het ALLEEN voor het geld doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Steffnov schreef:
Chosen Few (Early DJ voornamelijk) zal wel voor Endymion hebben geregeld dat hij op Defqon Australia mag draaien. Nu weet ik al wel dat CF een schijthekel heeft aan de HC industrie van tegenwoordig (zoals vele oudgedienden), en zal dus nog niet eens een bedankje hebben gekregen...was het zat en maakt een parodienummertje in 'hun' stijl


Dan vind ik hem zelf erger bezig dan Endymion en EA hoor..

Waarom? Leg eens uit. Normaal maaktie namelijk een stuk sterkere platen, maar als ik niet eens een bedankje zou krijgen voor het regelen zodat iemand naar Australiƫ mag om te draaien, en het sowieso al een tijdje zat zou zijn, dan vind ik het maken van een "pussycore" nummer zeker een geinig iets xd zeker omdat hij gewoon bewust kut is gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat op social media dingen gaan schreeuwen als "FUCK ENDYMION AND ALL THEIR FRIENDS!!!1!!" gewoon laag is, zeker als collega. Wat er ook gebeurd is.

Bovendien kan hij dan beter gewoon zeggen wat ze tegen hem gedaan hebben ipv dit. Of het gewoon 'achter de schermen' houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 11:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Morgen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 11:59 
 
Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
Omdat op social media dingen gaan schreeuwen als "FUCK ENDYMION AND ALL THEIR FRIENDS!!!1!!" gewoon laag is, zeker als collega. Wat er ook gebeurd is.

Bovendien kan hij dan beter gewoon zeggen wat ze tegen hem gedaan hebben ipv dit. Of het gewoon 'achter de schermen' houden.


Jaja alle DJ's zijn wijven aan het worden denk ik.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 12:21 
 

Onthafloorx schreef:
Delt-A schreef:
Omdat op social media dingen gaan schreeuwen als "FUCK ENDYMION AND ALL THEIR FRIENDS!!!1!!" gewoon laag is, zeker als collega. Wat er ook gebeurd is.

Bovendien kan hij dan beter gewoon zeggen wat ze tegen hem gedaan hebben ipv dit. Of het gewoon 'achter de schermen' houden.


Jaja alle DJ's zijn wijven aan het worden denk ik.. :(


en korsakoff, Dana, Anagenetic enzo worden alllemaal man?
damn niks meer om op af te trekken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
en korsakoff, Dana, Anagenetic enzo worden alllemaal man?
damn niks meer om op af te trekken :(

En wat wordt day-mar dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 12:24 
 

She-Male?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 12:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Schijnbaar hebben er weer 2 of ontzettend veel gezopen of weer het een of ander tot zich genomen... Zelfs deze 6x dubbelpost gaat me te ver Roberttt


Wat was er dan, zie maar 1 post :huh: En ja, had teveel drank gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
She-Male?

Haha. Eigenlijk he, eigenlijk wil ik het niet weten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Wie had ooit nog gedacht dat ik een album van Muse zou downloaden.. Straks ben ik hier niet meer welkom op het forum :P

Ik zeg een ban voor deze man! :list:
Nee hoor, jij mag blijven... denk ik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 13:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik heb laatst een album van Hans Zimmer gedownload. Wat moet ik dan wel niet krijgen, zal ik maar vast tegen de muur aan gaan staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik heb laatst een album van Hans Zimmer gedownload. Wat moet ik dan wel niet krijgen, zal ik maar vast tegen de muur aan gaan staan?

Nou nou, niet zo negatief. Wij doen dat hier met een spuitje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 14:30 
 

wootum schreef:
Ik heb laatst een album van Hans Zimmer gedownload. Wat moet ik dan wel niet krijgen, zal ik maar vast tegen de muur aan gaan staan?

GEGEN DIE MAUER
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 15:02 
 
Hardtraxx Addict

Project 141 schreef:
Parvuz schreef:
Ik zeg een ban voor deze man! :list:
Nee hoor, jij mag blijven... denk ik...

:yay:

Hoewel, ik heb ook 3 Prodigy albums binnengehaald :x

Ik heb hier 56 albums gekocht in winkels, allen niet van elektronische muziek. Oei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb gister een album van stefano barone gedownload. Moet ik nu onder de koude douche ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 19:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Ik heb gister een aardappel gegeten. Moet ik nu onder de koude douche ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 22:07 
 
Hardtraxx Veteran

Ik kijk Bayern Muchen - Chelsea. DUS!
Vorige  1 ... 1793, 1794, 1795, 1796, 1797, 1798, 1799 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic