Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1792, 1793, 1794, 1795, 1796, 1797, 1798 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 13:43 
 

"]
biscuit schreef:
Onthafloorx schreef:
My big fat gipsy wedding op TLC :lol:

en dat kijk jij?


Nando schreef:
Parvuz schreef:
Ja was tijdje terug ook op rtl volgens mij. Vage shizzle is dat. :P

Weet je ook weer hoe biscuits bruiloft eruit gaat zien. :P



nee niet dus. ipv een bruidstaart een koekjestaart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 14:14 
 
Hardtraxx Elite

Wie heeft wordfeud? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 14:21 
 

en als welke romein ben je verkleed? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
en als welke romein ben je verkleed? :)

Nero
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MacMichael schreef:
Wtf:


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 14:38 
 
Hardtraxx Veteran



(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chosen few. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mandy schreef:
Gewoon een Romein, moet beetje speerwerpen, rondleidingen geven en dingen vertellen aan kinderen daar. :P

In een toga?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 16:23 
 

in een toga.

wat hadden vrouwen in de romeinse tijd onder die toga aan?
denk niet dat ze een string of een g-string aanhadden....
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 16:43 
 

Biscuit, al die vrouwen hadden een kuisheidsgordel aan tegen perverse mannen zoals jou.. dat moet jij weten
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 17:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Wie heeft wordfeud? :D

Wie niet tegenwoordig haha..
Potje spelen?? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik niet meer en zeker sinds die cheats voor wordfeud bestaan niet meer :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 17:50 
 
Hardtraxx Addict

Wordfeud doet toch niemand meer man :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Ik niet meer en zeker sinds die cheats voor wordfeud bestaan niet meer :x


dus jij speelt geen enkel spel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 18:19 
 

Chris Two schreef:
Biscuit, al die vrouwen hadden een kuisheidsgordel aan tegen perverse mannen zoals jou.. dat moet jij weten

ik leef in het heden niet in het verleden,
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
El Mare schreef:
Ik niet meer en zeker sinds die cheats voor wordfeud bestaan niet meer :x


dus jij speelt geen enkel spel?


Ik speel geen enkel spel op me tel nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
AniThing schreef:
El Mare schreef:
Ik niet meer en zeker sinds die cheats voor wordfeud bestaan niet meer :x


dus jij speelt geen enkel spel?


Ik speel geen enkel spel op me tel nee.


voor andere games heb je ook cheats :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 19:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bart0ving schreef:
Wordfeud doet toch niemand meer man :')

Ik heb nog steeds 10 mensen waarmee ik het spel en die elke dag reageren. Vind het nog steeds wel grappig om af en toe ff een lettertje te leggen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 19:07 
 

Ik leg liever wat anders... :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 19:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik doe het ook nog dagelijks, blijf het leuk vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, na paar weekjes had ik er ook wel weer genoeg van -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 20:41 
 
Hardtraxx Elite

teupie schreef:
Nee, na paar weekjes had ik er ook wel weer genoeg van -.-


Had ik dus ook, maar aangezien ik me nogal vaak verveel dacht ik mm misschien toch maar terug aanmaken..

Ik heet FloooorX.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
teupie schreef:
Nee, na paar weekjes had ik er ook wel weer genoeg van -.-


Had ik dus ook, maar aangezien ik me nogal vaak verveel dacht ik mm misschien toch maar terug aanmaken..

Ik heet FloooorX.


Rare naam, leuk bedacht van je ouders! Ik heet tobias.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 21:01 
 
Hardtraxx Veteran

Jurrit, aangenaam.
Vorige  1 ... 1792, 1793, 1794, 1795, 1796, 1797, 1798 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic