Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1791, 1792, 1793, 1794, 1795, 1796, 1797 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok stoer en wat nu?

Wasted Penguinz knallen door me speakers. De eckte eckte weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 01:06 
 

Pfoe, eindelijk thuis... wat een dag... vanaf 10 uur smorgens tot uur of 12 gebierd....
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 01:08 
 

Chris Two schreef:
Pfoe, eindelijk thuis... wat een dag... vanaf 10 uur smorgens tot uur of 12 gebierd....

Hoeveel biertjes heb jij in die tijd wel niet gedronken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 01:10 
 

Door al dat bier word je traag van begrip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 01:11 
 

Dysphoria schreef:
Door al dat bier word je traag van begrip.

Moet je pepsels nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 01:18 
 

Ik niet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 01:26 
 

Banaanslak schreef:
Chris Two schreef:
Pfoe, eindelijk thuis... wat een dag... vanaf 10 uur smorgens tot uur of 12 gebierd....

Hoeveel biertjes heb jij in die tijd wel niet gedronken?

weet niet, heb over een hele dag uitgerekt (als ik het zo bekijk) aardig wat bier op... af en toe keer cola tussendoor gedaan.
Maar heb het zeer gezellig gehad, was prima weer en dan terrasje doen is altijd leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 01:39 
 

Helemaal leip
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 01:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

goeiemorgen hey, dit gaat me het weekendje wel worden heb ik gemerkt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier in ieder geval niet, zo werken, zaterdag en zondag ook -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 10:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

1x valt me telefoon, meteen scherm kapot :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 10:13 
 

roberttt schreef:
1x valt me telefoon, meteen scherm kapot :')

Da ken je laten repareren
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 10:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
roberttt schreef:
1x valt me telefoon, meteen scherm kapot :')

Da ken je laten repareren


Kost wel een godsvermogen, geld wat ik nu niet heb..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 10:39 
 
Hardtraxxer

roberttt schreef:
Banaanslak schreef:
roberttt schreef:
1x valt me telefoon, meteen scherm kapot :')

Da ken je laten repareren


Kost wel een godsvermogen, geld wat ik nu niet heb..



Wat voor telefoon heb je? Want voor de meeste telefoons kost dat ongeveer 50 euro, dat heb je toch wel ofniet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 10:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Galaxy s2, dat heb ik ook niet nu xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond onverwachts werken. Ook wel weer lekker na 6 werkdagen niet gewerkt te hebben. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha, vriend van me over de toeren gemaakt.
Hij had zo'n plaatje op facebook staan van zijn portfolio website en als tekst stond er boven: Hallo, ik ben ... (Privacy).
Dus ik zet als reactie onder:
HALLO, IK BEN ...., IK BEN 20 JAAR, EN IK HEB EEN SPRUITJESBEDRIJF!

EN EEN TRACKER!

En nu is hij boos, want hij heeft geen spruitjes bedrijf en houdt niet van kut reacties. :lol:
Volgens mij, is er iemand met het verkeerde been uit bed geflikkerd haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 12:57 
 

Parvuz schreef:
Hahaha, vriend van me over de toeren gemaakt.
Hij had zo'n plaatje op facebook staan van zijn portfolio website en als tekst stond er boven: Hallo, ik ben ... (Privacy).
Dus ik zet als reactie onder:
HALLO, IK BEN ...., IK BEN 20 JAAR, EN IK HEB EEN SPRUITJESBEDRIJF!

EN EEN TRACKER!

En nu is hij boos, want hij heeft geen spruitjes bedrijf en houdt niet van kut reacties. :lol:
Volgens mij, is er iemand met het verkeerde been uit bed geflikkerd haha.

boer zoekt vrouw gekeken toevallig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wel, hij blijkbaar niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 13:09 
 

Onthafloorx schreef:
My big fat gipsy wedding op TLC :lol:

en dat kijk jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Onthafloorx schreef:
My big fat gipsy wedding op TLC :lol:

en dat kijk jij?

Ja was tijdje terug ook op rtl volgens mij. Vage shizzle is dat. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Galaxy s2, dat heb ik ook niet nu xd

Heb je 'm niet laten verzekeren? Kost nog geen tientje de maand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon voorzichtig mee omgaan en een hoesje eromheen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
biscuit schreef:
Onthafloorx schreef:
My big fat gipsy wedding op TLC :lol:

en dat kijk jij?

Ja was tijdje terug ook op rtl volgens mij. Vage shizzle is dat. :P

Weet je ook weer hoe biscuits bruiloft eruit gaat zien. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 13:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Hahaha, vriend van me over de toeren gemaakt.
Hij had zo'n plaatje op facebook staan van zijn portfolio website en als tekst stond er boven: Hallo, ik ben ... (Privacy).
Dus ik zet als reactie onder:
HALLO! IK BEN JOHAN! IK BEN 36 JAAR! EN HEB EEN SPRUITJESBEDRIJF!

EN EEN TREKKER!

:nono:
Vorige  1 ... 1791, 1792, 1793, 1794, 1795, 1796, 1797 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic