Ok stoer en wat nu?
Wasted Penguinz knallen door me speakers. De eckte eckte weten.
Wasted Penguinz knallen door me speakers. De eckte eckte weten.
Hoeveel biertjes heb jij in die tijd wel niet gedronken?wrote:Pfoe, eindelijk thuis... wat een dag... vanaf 10 uur smorgens tot uur of 12 gebierd....
Moet je pepsels nemenwrote:Door al dat bier word je traag van begrip.
weet niet, heb over een hele dag uitgerekt (als ik het zo bekijk) aardig wat bier op... af en toe keer cola tussendoor gedaan.wrote:Hoeveel biertjes heb jij in die tijd wel niet gedronken?wrote:Pfoe, eindelijk thuis... wat een dag... vanaf 10 uur smorgens tot uur of 12 gebierd....
Da ken je laten reparerenwrote:1x valt me telefoon, meteen scherm kapot :')
Kost wel een godsvermogen, geld wat ik nu niet heb..wrote:Da ken je laten reparerenwrote:1x valt me telefoon, meteen scherm kapot :')
wrote:Kost wel een godsvermogen, geld wat ik nu niet heb..wrote:Da ken je laten reparerenwrote:1x valt me telefoon, meteen scherm kapot :')
boer zoekt vrouw gekeken toevallig?wrote:Hahaha, vriend van me over de toeren gemaakt.
Hij had zo'n plaatje op facebook staan van zijn portfolio website en als tekst stond er boven: Hallo, ik ben ... (Privacy).
Dus ik zet als reactie onder:
HALLO, IK BEN ...., IK BEN 20 JAAR, EN IK HEB EEN SPRUITJESBEDRIJF!
EN EEN TRACKER!
En nu is hij boos, want hij heeft geen spruitjes bedrijf en houdt niet van kut reacties.![]()
Volgens mij, is er iemand met het verkeerde been uit bed geflikkerd haha.
en dat kijk jij?wrote:My big fat gipsy wedding op TLC
Ja was tijdje terug ook op rtl volgens mij. Vage shizzle is dat.wrote:en dat kijk jij?wrote:My big fat gipsy wedding op TLC
Heb je 'm niet laten verzekeren? Kost nog geen tientje de maand.wrote:Galaxy s2, dat heb ik ook niet nu
Weet je ook weer hoe biscuits bruiloft eruit gaat zien.wrote:Ja was tijdje terug ook op rtl volgens mij. Vage shizzle is dat.wrote:en dat kijk jij?wrote:My big fat gipsy wedding op TLC
wrote:Hahaha, vriend van me over de toeren gemaakt.
Hij had zo'n plaatje op facebook staan van zijn portfolio website en als tekst stond er boven: Hallo, ik ben ... (Privacy).
Dus ik zet als reactie onder:
HALLO! IK BEN JOHAN! IK BEN 36 JAAR! EN HEB EEN SPRUITJESBEDRIJF!
EN EEN TREKKER!