Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1790, 1791, 1792, 1793, 1794, 1795, 1796 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 13:00 
 

Vakantiepret:

in het vliegtuig uit de koran hardop voorlezen en dan vragen of je in de cockpit mag kijken


Biscuit
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 13:02 
 

ja.

waarschijnlijk snap je m niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
zelf bedacht?

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=26604&page=2
Zoek op vakantiepret. En je ziet dat hij best oud is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Vakantiepret:

in het vliegtuig uit de koran hardop voorlezen en dan vragen of je in de cockpit mag kijken


Biscuit

Die is oud...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 13:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
ZO zeg... Zany en Dozer draaide als een baas: Bitch, Octavius Augustus, Dikke Bassplaat en Pattern 2...

Haleluja.. en dan ook ff tussen neus/lippen door krijgen te horen dat Zany met album bezig is

:worship:

Setje voor de wishactie is af :D : hardstyle/pommer-i-wish-the-dungeon-to-be-like-this-t26300.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Project 141 schreef:
zelf bedacht?

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=26604&page=2
Zoek op vakantiepret. En je ziet dat hij best oud is. :P


:lol: :lol:

Goedemiddag al te samen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 14:08 
 

Goedemiddag! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 14:15 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
For The People!


:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 14:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
Goedemiddag! :yay:

Oi :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 14:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Gister draaide Matsoe Matsoe bij ons in de lokale tent, man ze maken tegenwoordig iedere halve BN'er gewoon dj volgens mij. Vanavond is Fajah Lourens er xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Gister draaide Matsoe Matsoe bij ons in de lokale tent, man ze maken tegenwoordig iedere halve BN'er gewoon dj volgens mij. Vanavond is Fajah Lourens er xd

Lekker wijf wel ^^ Time to Pommernate her :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 15:41 
 
Hardtraxx Veteran

beetje lullig en ik weet niet of ik het hier mag vragen maar.. :$
kan iemand sys-x release 19 & 20 (High voltage & B-front & ruffneck remixen) in een zippy naar mij pm'en
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha nee mag je hier niet vragen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 15:43 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Haha nee mag je hier niet vragen. :P

:$ :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koop jij niet al je muziek dan? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Pommer schreef:
Gister draaide Matsoe Matsoe bij ons in de lokale tent, man ze maken tegenwoordig iedere halve BN'er gewoon dj volgens mij. Vanavond is Fajah Lourens er xd

Lekker wijf wel ^^ Time to Pommernate her :D


:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 16:07 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Koop jij niet al je muziek dan? :oh:

stop met die pesterijen :cry: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zet ze wel even voor je op Zippy Wout ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfffffffff nog steeds met school bezig en ik denk dat ik daar nog het hele weekend mee bezig ben, mja van uitstel komt afstel en dan komt in ene keer alles op je af :mad: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 17:27 
 
Hardtraxx Addict

Wtf:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 20:25 
 
Hardtraxx Veteran

Meer examenssssssss :D :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 20:53 
 

MacMichael schreef:
Wtf:

das godverdomme een goed geproduceerde plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 21:47 
 
Hardtraxx Elite

My big fat gipsy wedding op TLC :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 00:30 
 

Socializerz schreef:
Het is officieel vrijdag 18 mei!

Oh, oké.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 00:34 
 

^ :loving: :loving: :loving:
Vorige  1 ... 1790, 1791, 1792, 1793, 1794, 1795, 1796 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic