Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1789, 1790, 1791, 1792, 1793, 1794, 1795 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 22:24 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Wie kent er een goede gratis virus scanner?

Microsoft Security Essentials

moet je alleen wel een legitieme versie van Windows hebben. :) Lange tijd AVG gehad, maar ben blij dat k over ben gestapt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 22:34 
 

AVG/Avast zijn de beste ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 22:48 
 
Hardtraxx Veteran

http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... ner%2C2011

Genoeg keuze dus. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Negert schreef:
Afbeelding

:loving:

Yaaaah hebbon :D :love: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop zo dat ie ook fysiek wordt gereleased he :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 00:17 
 

Waar is darkie gebleven? Heb die knakker allang niet meer gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij heeft z'n naam veranderd he
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 00:30 
 

Hij blijft mijn darkie
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onze darkie
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 01:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Hij blijft mijn darkie

Ik ben ook een soort darkie toch?? :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 01:35 
 

Darkie Sunrise :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 01:46 
 

ZO zeg... Zany en Dozer draaide als een baas: Bitch, Octavius Augustus, Dikke Bassplaat en Pattern 2...

Haleluja.. en dan ook ff tussen neus/lippen door krijgen te horen dat Zany met album bezig is
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 01:48 
 

Chris Two schreef:
ZO zeg... Zany en Dozer draaide als een baas: Bitch, Octavius Augustus, Dikke Bassplaat en Pattern 2...

Haleluja.. en dan ook ff tussen neus/lippen door krijgen te horen dat Zany met album bezig is

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 02:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Trololololh
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 02:01 
 

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 02:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Trololololh

Lukt die denk je?? :/ :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 02:14 
 

Schijnbaar hebben er weer 2 of ontzettend veel gezopen of weer het een of ander tot zich genomen... Zelfs deze 6x dubbelpost gaat me te ver Roberttt
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 02:15 
 

Chris Two schreef:
Schijnbaar hebben er weer 2 of ontzettend veel gezopen of weer het een of ander tot zich genomen... Zelfs deze 6x dubbelpost gaat me te ver Roberttt

Site liep vast dikke randdebiel
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 02:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat kan je zien toch allemaal in dezelfde minuut..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 02:59 
 

Dysphoria schreef:
randdebiel
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 09:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Moggee, fijne hemelvaartsdag iedereen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
ZO zeg... Zany en Dozer draaide als een baas: Bitch, Octavius Augustus, Dikke Bassplaat en Pattern 2...

Haleluja.. en dan ook ff tussen neus/lippen door krijgen te horen dat Zany met album bezig is

Trololoooo
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 12:35 
 

For The People!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch bestwel slecht als je ouders dit achter laten wanneer ze weg gaan. :')

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar die gast was ook helemaal VDK met koninginnedag... :/

Stond die daar 'Ik ben al mn vrienden kwijt', dus echte_oostzaner zei al 'dat kan ik begrijpen'. :P
Vorige  1 ... 1789, 1790, 1791, 1792, 1793, 1794, 1795 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic