Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1785, 1786, 1787, 1788, 1789, 1790, 1791 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is de bedoeling? wachten? kan een aantal dingen aanklikken maar er gebeurt weinig :P
Edit: Best wel eng ja :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Wat is de bedoeling? wachten? kan een aantal dingen aanklikken maar er gebeurt weinig :P
Edit: Best wel eng ja :oh:

T gaat inderdaad een beetje traag soms maar dat bouwt juist de spanning op xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was gelukkig wel zo verstandig om mijn volume iets zachter te zetten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 13:13 
 

hij doet t niet.... :/

edit: ik zie dat je 15 min. moet wachten....

belaqchelijk kut spel....
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

15 minuten wachten? je moet gewooon op bepaalde dingen klikken en langzamerhand gebeurt er steeds meer per kamer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 14:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
hardtraxx no worky?

ja dafuq waz deez net?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 14:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
‎'Je mag agent een mierenneuker noemen'

Ooooow hell yeah. Sowieso dat ik nu random tegen elke agent 'Mierenneuker' ga roepen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik startte nu HT en kreeg eerst een anti-DDos scherm :D

Dit om precies te zijn:

Code:
Checking your browser before accessing hardtraxx.nl.
This process is automatic. Your browser will redirect to your requested content shortly.

Please allow up to 5 seconds...

DDoS protection by CloudFlare 
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 14:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
kakbout schreef:
Project 141 schreef:
hardtraxx no worky?

ja dafuq waz deez net?


it wer da ddoshaterz

Ja toz, alweer pok, jij ook cloudfikker melding krijg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 14:27 
 

Ik ging toen net terug in de tijd, het was opeens 10 mei!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
Ik ging toen net terug in de tijd, het was opeens 10 mei!


Het is ook 10 mei..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 14:29 
 

Het is 15 mei waus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
Het is 15 mei waus :P

Je loopt 5 dagen voor opeens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Dysphoria schreef:
Het is 15 mei waus :P

Je loopt 5 dagen voor opeens!

Waz met hem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Parvuz schreef:
Dysphoria schreef:
Het is 15 mei waus :P

Je loopt 5 dagen voor opeens!

Waz met hem!

Ja vaag hoor! Ben benieuwd wat Twente vanavond uit bij RKC doet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 14:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En ik ben benieuwd wat ik voor mijn verjaardag krijg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 14:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nee was er al :P off-topic/proficiat-imark-19-en-kakbout-15-t26118.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie weet er wat leuks voor Moederdag aanstaande zondag? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 14:44 
 

Jullie zitten volgens mij nog in het verleden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
Jullie zitten volgens mij nog in het verleden :P

Dat lijkt me stug, de kans is groter dat 1 iemand in de toekomst leeft dan wij allemaal in het verleden! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 15:09 
 

Dat komt toch op hetzelfde neer? :P

Als ik in de toekomst leef, leven jullie allemaal in het verleden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
Dat komt toch op hetzelfde neer? :P

Als ik in de toekomst leef, leven jullie allemaal in het verleden!

Nee wij leven in het nu. :P
Dus kom maar snel terug dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 15:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
Dat komt toch op hetzelfde neer? :P

Als ik in de toekomst leef, leven jullie allemaal in het verleden!

Nee, als jij in de toekomst leeft, leven wij in het heden, maar voor jou is dat juist het verleden en jouw heden voor ons de toekomst
Snappie?? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar dan weet jij dus ook al 5 dagen dat dit gesprek er is? Huh? En je wist ook dat ik dit ging zeggen op 10 mei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is gewoon een portaal waardoor je met mensen uit het verleden/de toekomst kan praten!? :corn:
Vorige  1 ... 1785, 1786, 1787, 1788, 1789, 1790, 1791 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic