Wat is de bedoeling? wachten? kan een aantal dingen aanklikken maar er gebeurt weinig 
Edit: Best wel eng ja
T gaat inderdaad een beetje traag soms maar dat bouwt juist de spanning opwrote:Wat is de bedoeling? wachten? kan een aantal dingen aanklikken maar er gebeurt weinig
ja dafuq waz deez net?wrote:hardtraxx no worky?
Ooooow hell yeah. Sowieso dat ik nu random tegen elke agent 'Mierenneuker' ga roepenwrote:'Je mag agent een mierenneuker noemen'
Code: Select all
Checking your browser before accessing hardtraxx.nl.
This process is automatic. Your browser will redirect to your requested content shortly.
Please allow up to 5 seconds...
DDoS protection by CloudFlare
Ja toz, alweer pok, jij ook cloudfikker melding krijg?wrote:it wer da ddoshaterzwrote:ja dafuq waz deez net?wrote:hardtraxx no worky?
Het is ook 10 mei..wrote:Ik ging toen net terug in de tijd, het was opeens 10 mei!
Je loopt 5 dagen voor opeens!wrote:Het is 15 mei waus
Waz met hem!wrote:Je loopt 5 dagen voor opeens!wrote:Het is 15 mei waus
Ja vaag hoor! Ben benieuwd wat Twente vanavond uit bij RKC doet!wrote:Waz met hem!wrote:Je loopt 5 dagen voor opeens!wrote:Het is 15 mei waus
Dat lijkt me stug, de kans is groter dat 1 iemand in de toekomst leeft dan wij allemaal in het verleden!wrote:Jullie zitten volgens mij nog in het verleden
Nee wij leven in het nu.wrote:Dat komt toch op hetzelfde neer?
Als ik in de toekomst leef, leven jullie allemaal in het verleden!
Nee, als jij in de toekomst leeft, leven wij in het heden, maar voor jou is dat juist het verleden en jouw heden voor ons de toekomstwrote:Dat komt toch op hetzelfde neer?
Als ik in de toekomst leef, leven jullie allemaal in het verleden!