Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1784, 1785, 1786, 1787, 1788, 1789, 1790 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, twijfel of die neger haar endeldarm wel gekieteld heeft.. Ze heeft d'r slip ding geval namelijk nog wel redelijk goed aan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Hmm, twijfel of die neger haar endeldarm wel gekieteld heeft.. Ze heeft d'r slip ding geval namelijk nog wel redelijk goed aan..


Je keek gewoon of je wat kon zien?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat valt toch op, zodra ze een douw krijgt, zie je dr dingetje gewoon goed zitten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:05 
 
Hardtraxxer

Ruubiie schreef:
Hmm, twijfel of die neger haar endeldarm wel gekieteld heeft.. Ze heeft d'r slip ding geval namelijk nog wel redelijk goed aan..

dat is dus precies wat ik dacht, bovendien heeft dat manneke z'n broek volgens mij ook niet lager hangen dan normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:05 
 

Ze zijn aan het daggeren
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aw snap! This video has been deleted.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voetbalfans, schitterend wat voor lui ze daar altijd weten te vinden zeg :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dalijk afkicken, mezelf voorgenomen om niet op mijn ipod te gaan zitten kloten tot 1 uur zoals gewoonlijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:41 
 

w00t, een heuze quiz gemaakt in Javascript #trots
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

#almightyisbeest
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 23:04 
 

helemaal wak
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou er een tattoo van zetten. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 23:06 
 

sjobie schreef:
Ik zou er een tattoo van zetten. ;)

Nóg een?


btw, #bangameisje was op Pownews :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 23:09 
 

Yesh
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 23:19 
 

Is die banga nog ergens kils
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Is die banga nog ergens kils


:lol: gekke stratiboy
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eey Almighty post die chimi even voor deze geile boy dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 08:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeiemorgen :)

Alweer de 2e en tegelijk ena laatste dag van de werkweek :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 11:04 
 

De laatste zelfs :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 11:24 
 

‎'Je mag agent een mierenneuker noemen'
De Hoge Raad heeft bepaald: het is niet strafbaar om een agent toe te roepen dat hij een "mierenneuker" is. Daarover is nu jurisdpredentie, dankzij een opmerkelijke strafzaak, zo is te lezen in De Telegraaf.

Voormalig veelpleger Sietze Jan V. (56) werd door de Almelose politierechter en later in hoger beroep schuldig bevonden voor belediging van een agent. V. kreeg geen straf opgelegd, maar ging toch in hoger beroep.

Hij wilde hiermee een principe-uitspraak uitlokken over het desbetreffende woordje. Als je alleen "Mierenneuker!" roept naar een agent, en niets anders, dan is dat toegestaan. Dat heeft het hoogste rechtscollege nu officieel bepaald.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 11:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bahbah, 4 uur lang les achter elkaar. En dan ook nog gruwelijk saaie lessen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie weet er hoe je een wav naar MP3 converteert in goede kwaliteit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
‎'Je mag agent een mierenneuker noemen'
De Hoge Raad heeft bepaald: het is niet strafbaar om een agent toe te roepen dat hij een "mierenneuker" is. Daarover is nu jurisdpredentie, dankzij een opmerkelijke strafzaak, zo is te lezen in De Telegraaf.

Voormalig veelpleger Sietze Jan V. (56) werd door de Almelose politierechter en later in hoger beroep schuldig bevonden voor belediging van een agent. V. kreeg geen straf opgelegd, maar ging toch in hoger beroep.

Hij wilde hiermee een principe-uitspraak uitlokken over het desbetreffende woordje. Als je alleen "Mierenneuker!" roept naar een agent, en niets anders, dan is dat toegestaan. Dat heeft het hoogste rechtscollege nu officieel bepaald.

:worship:

Hahaha, kunnen ze het woordje politie ook wel afschaffen!
"Snel bel de mierenneukers!"
"Stop! Mierenneukers!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Wie weet er hoe je een wav naar MP3 converteert in goede kwaliteit?


Audacity, FL studio en volgens mij kan je het ook in iTunes.
Verder is er ook genoeg gratis software te vinden als je even zoekt maar weet niet hoe de kwaliteit daarvan is. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://jayisgames.com/games/the-house/room/

shit is eng :x
Vorige  1 ... 1784, 1785, 1786, 1787, 1788, 1789, 1790 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic