Nee, Hardtraxx
wrote:Nee, Straattraxx
Misschien leef ik wel in het nu, en leven jullie dus in het verleden!wrote:Nee wij leven in het nu.wrote:Dat komt toch op hetzelfde neer?
Als ik in de toekomst leef, leven jullie allemaal in het verleden!![]()
Dus kom maar snel terug dan!
Dan zeg ik even tegen Zatox dat hij geen volgers moet kopen, krijgt hij alleen maar gezeik van!wrote: Misschien leef ik wel in het nu, en leven jullie dus in het verleden!
Beter dan kinderen.wrote:Ik kan jullie dan ook alvast melden dat Scantraxx failliet is verklaard en dat Dov nu afval aan het prikken is
Heb nu 11 uit 6 in divisie 2, begon met 9 uit 3wrote:Haha had in 7 wedstrijden 1 punt gehaald bij fifa, divisie 4. Laatste 3 wedstrijden dus 9 punten nodig om niet te degraderen, win ik die gewoon alledrie
achtergrond zwart maken en het dan laten zien?wrote:Hoe kan ik iets in paint laten zien wat wit is? Als de achtergrond ook wit is?
Ik heb een wit figuur van internet gedownload, maar als ik hem dan open in Paint zie ik hem niet, omdat de achtergrond van Paint ook wit is.wrote:achtergrond zwart maken en het dan laten zien?wrote:Hoe kan ik iets in paint laten zien wat wit is? Als de achtergrond ook wit is?![]()
nee leg eens uit. wat wil je erin hebben.
5:28 om precies te zijn.wrote: wat is dan op 5.26 ongeveer
Vind je dat geil?wrote:Als het goed is komt er straks op tros nl 3 iets over dat filmpje van dat meisje mmm
Frans Bauerwrote:wat is dan op 5.26 ongeveerwrote:Knipsel gemaakt met audacity, verwacht er niet te veel vanView on SoundCloud
Yes dat bedoelde ik gekke mensen zijn er op de wereld pffwrote:Hier ging het een aantal pagina's terug over. Nu hebben ze die gasten opgepakt![]()
https://hardtraxx.com/actueel/v ... 26261.html
Inderdaad. Soms zou je je bijna schamen voor de mensheid.wrote:Yes dat bedoelde ik gekke mensen zijn er op de wereld pffwrote:Hier ging het een aantal pagina's terug over. Nu hebben ze die gasten opgepakt![]()
https://hardtraxx.com/actueel/v ... 26261.html
Zulke gasten kijken toch alleen maar Private Spice en MTV, ze zien het verschil waarschijnlijk niet tussen NOS, Pownews of RTL. Daar zijn ze te dom voor.wrote:Pownews serieus nemen :')
eens met deze, vage gasten.wrote:En dan nog in het Pownews zeggen dat ze hun gevoelens kwijt moeten, maar als het over hun familie ging, dan zou er wat anders gebeuren. Direct castreren en daarna op zijn kop van de Dom af tyfstralen!