Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1786, 1787, 1788, 1789, 1790, 1791, 1792 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, Hardtraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 16:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Nee, Straattraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 16:48 
 

Parvuz schreef:
Dysphoria schreef:
Dat komt toch op hetzelfde neer? :P

Als ik in de toekomst leef, leven jullie allemaal in het verleden!

Nee wij leven in het nu. :P
Dus kom maar snel terug dan!

Misschien leef ik wel in het nu, en leven jullie dus in het verleden! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
Misschien leef ik wel in het nu, en leven jullie dus in het verleden! :P

Dan zeg ik even tegen Zatox dat hij geen volgers moet kopen, krijgt hij alleen maar gezeik van!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 18:34 
 

Ik kan jullie dan ook alvast melden dat Scantraxx failliet is verklaard en dat Dov nu afval aan het prikken is
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
Ik kan jullie dan ook alvast melden dat Scantraxx failliet is verklaard en dat Dov nu afval aan het prikken is

Beter dan kinderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 19:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Knipsel gemaakt met audacity, verwacht er niet te veel van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vind hem niet eens zo heel slecht moet ik toegeven :D leuk om een setje mee te beginnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 20:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Haha had in 7 wedstrijden 1 punt gehaald bij fifa, divisie 4. Laatste 3 wedstrijden dus 9 punten nodig om niet te degraderen, win ik die gewoon alledrie :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Haha had in 7 wedstrijden 1 punt gehaald bij fifa, divisie 4. Laatste 3 wedstrijden dus 9 punten nodig om niet te degraderen, win ik die gewoon alledrie :cool:

Heb nu 11 uit 6 in divisie 2, begon met 9 uit 3 :lol: echt apart hoe dat soms gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 21:03 
 

Hoe kan ik iets in paint laten zien wat wit is? Als de achtergrond ook wit is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 21:09 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
Hoe kan ik iets in paint laten zien wat wit is? Als de achtergrond ook wit is?


achtergrond zwart maken en het dan laten zien? :lol:
nee leg eens uit. wat wil je erin hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 21:14 
 

Case Dj schreef:
Dysphoria schreef:
Hoe kan ik iets in paint laten zien wat wit is? Als de achtergrond ook wit is?


achtergrond zwart maken en het dan laten zien? :lol:
nee leg eens uit. wat wil je erin hebben.

Ik heb een wit figuur van internet gedownload, maar als ik hem dan open in Paint zie ik hem niet, omdat de achtergrond van Paint ook wit is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 21:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
wat is dan op 5.26 ongeveer :P

5:28 om precies te zijn.
Het klinkt als een lachje van iets xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 21:56 
 
Hardtraxx Elite

Als het goed is komt er straks op tros nl 3 iets over dat filmpje van dat meisje mmm
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 22:02 
 

Onthafloorx schreef:
Als het goed is komt er straks op tros nl 3 iets over dat filmpje van dat meisje mmm

Vind je dat geil?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 22:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
kakbout schreef:
Knipsel gemaakt met audacity, verwacht er niet te veel van :P


wat is dan op 5.26 ongeveer :P

Frans Bauer (L) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 22:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hier ging het een aantal pagina's terug over. Nu hebben ze die gasten opgepakt :thumbup:

actueel/vier-tilburgse-jongeren-vast-voor-filmpje-t26261.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 22:36 
 
Hardtraxx Elite

Solis schreef:
Hier ging het een aantal pagina's terug over. Nu hebben ze die gasten opgepakt :thumbup:

actueel/vier-tilburgse-jongeren-vast-voor-filmpje-t26261.html


Yes dat bedoelde ik gekke mensen zijn er op de wereld pff
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 22:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Solis schreef:
Hier ging het een aantal pagina's terug over. Nu hebben ze die gasten opgepakt :thumbup:

actueel/vier-tilburgse-jongeren-vast-voor-filmpje-t26261.html


Yes dat bedoelde ik gekke mensen zijn er op de wereld pff


Inderdaad. Soms zou je je bijna schamen voor de mensheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 22:55 
 
Hardtraxx Veteran

En dan nog in het Pownews zeggen dat ze hun gevoelens kwijt moeten, maar als het over hun familie ging, dan zou er wat anders gebeuren. Direct castreren en daarna op zijn kop van de Dom af tyfstralen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 22:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pownews serieus nemen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 23:15 
 
Hardtraxx Veteran

Solis schreef:
Pownews serieus nemen :')


Zulke gasten kijken toch alleen maar Private Spice en MTV, ze zien het verschil waarschijnlijk niet tussen NOS, Pownews of RTL. Daar zijn ze te dom voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 23:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nu op Nederland 1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
En dan nog in het Pownews zeggen dat ze hun gevoelens kwijt moeten, maar als het over hun familie ging, dan zou er wat anders gebeuren. Direct castreren en daarna op zijn kop van de Dom af tyfstralen!


eens met deze, vage gasten.
Vorige  1 ... 1786, 1787, 1788, 1789, 1790, 1791, 1792 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic