Wat een serieuze reacties allemaal Denk dat Janine het gewoon probeerde om te zien of ie het daadwerkelijk deed, om zich vervolgens rot te lachen
Dan toch ook even een serieuze reactie van mij ( ): Ik denk dat niemand het prettig vind wanneer een bezwete gast tegen je aan loopt met een ontbloot bovenlijf op een feestje..
mrazura schreef:
Waar ik me overigens wel aan erger is dat zijn broek zo laag hangt. Is het nou zo moeilijk om een riem aan te doen en fatsoenlijke aan te trekken? Je bent toch godverdomme niet op een hip hop festival gedraag je is!
Weet ik niet naar wat voor feestjes jij gaat maar is mijn nog nooit overkomen, zweet me zelf ook altijd de tyfus dus maakt me niet zoveel uit, let op hele andere dingen tijdens een feest
Weet ik niet naar wat voor feestjes jij gaat maar is mijn nog nooit overkomen, zweet me zelf ook altijd de tyfus dus maakt me niet zoveel uit, let op hele andere dingen tijdens een feest
haha er zijn superveel discotheken enzo waar de security naar je toekomt om te zeggen dat je je t-shirt aan moet doen
Nja dat zal het wel zijn, ik ga bijna nooit naar discotheken op Matrixx en Mixx na. Maar in een discotheek vind ik je shirt uitrekken ook een beetje raar ja..
Hmmm, ik vind de track goed gelukt. Misschien deze jongeman maar eens contacteren voor het beste hardstyle label. Ik zal er volgende week wel even remuxx van maken, deze jongen word de nieuwe Headhunterz.. Kuch Wildstylez!