Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1779, 1780, 1781, 1782, 1783, 1784, 1785 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 19:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
janine



Wat een serieuze reacties allemaal :lol: Denk dat Janine het gewoon probeerde om te zien of ie het daadwerkelijk deed, om zich vervolgens rot te lachen ;)

Dan toch ook even een serieuze reactie van mij ( :lol: ): Ik denk dat niemand het prettig vind wanneer een bezwete gast tegen je aan loopt met een ontbloot bovenlijf op een feestje..

mrazura schreef:
Waar ik me overigens wel aan erger is dat zijn broek zo laag hangt. Is het nou zo moeilijk om een riem aan te doen en fatsoenlijke aan te trekken? Je bent toch godverdomme niet op een hip hop festival gedraag je is!

Oke, mee eens. Is schijnbaar 'in'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 19:55 
 
Hardtraxx Addict

Weet ik niet naar wat voor feestjes jij gaat maar is mijn nog nooit overkomen, zweet me zelf ook altijd de tyfus dus maakt me niet zoveel uit, let op hele andere dingen tijdens een feest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 19:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
Weet ik niet naar wat voor feestjes jij gaat


Ik ga meestal naar Schlagerfestivals. Echt ranzig man, allemaal van die oude Duitsers.

Ritsurt schreef:
let op hele andere dingen tijdens een feest :P


Als iemand tegen je aan botst, kun je er moeilijk omheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 20:02 
 
Hardtraxx Elite

Ritsurt schreef:
Weet ik niet naar wat voor feestjes jij gaat maar is mijn nog nooit overkomen, zweet me zelf ook altijd de tyfus dus maakt me niet zoveel uit, let op hele andere dingen tijdens een feest :P


haha er zijn superveel discotheken enzo waar de security naar je toekomt om te zeggen dat je je t-shirt aan moet doen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 20:10 
 
Hardtraxx Addict

Nja dat zal het wel zijn, ik ga bijna nooit naar discotheken op Matrixx en Mixx na. Maar in een discotheek vind ik je shirt uitrekken ook een beetje raar ja..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 20:17 
 

als je niet van bezweette mensen houd moet je er maar voor aan de kant gaan, wat een bullshit allemaal dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 20:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
als je niet van bezweette mensen houd moet je er maar voor aan de kant gaan, wat een bullshit allemaal dit

Idd, gun ieder hun plezier toch. Elitair kutgedoe hier ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Dysphoria schreef:
janine


triest bezig


Inderdaad. Lekker shirt aanhouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 21:47 
 
Hardtraxx Elite

Rara hoe kan het dat iemand naar sinaasappel ruikt alstie bier dronk een half uur geleden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 21:49 
 

Onthafloorx schreef:
Rara hoe kan het dat iemand naar sinaasappel ruikt alstie bier dronk een half uur geleden?

Hij werd aangereden door een vliegtuig
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 22:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Onthafloorx schreef:
Rara hoe kan het dat iemand naar sinaasappel ruikt alstie bier dronk een half uur geleden?

Hij werd aangereden door een vliegtuig

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 22:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Of het vliegtuig reed op de start/landingsbaan. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Dysphoria schreef:
ja die reacties daar, geweldig :lol: :lol: :lol:

Jor-D komt ook nog even langs xd


Als het echt Jor-D zelf is, beetje vreemd om dat daar zo te posten :P Ik sta er ook nog ergens tussen :D

Citaat:
Jordy Aardweg
Wil iedereen van Hardtraxx hier weg gaan?
Ik houd van bananen-appelmoes
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 00:56 
 

Citaat:
Re: Festuca_-_In_Your_Dreams-(BIR036)-WEB-2012-HB

The Prophet

Hmmm, ik vind de track goed gelukt. Misschien deze jongeman maar eens contacteren voor het beste hardstyle label. Ik zal er volgende week wel even remuxx van maken, deze jongen word de nieuwe Headhunterz.. Kuch Wildstylez!


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 03:33 
 

wat een avond :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 10:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
wat een avond :worship:

Vertel :whistle:

Fijne moederdag iedereen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 10:48 
 

Ugh, koppijn, echt, kan iemand die kleine mofjes met hamer uit mijn kop halen... :sick:

Juul, ik denk dat dit genoeg verklaard... veel, heel veel drank..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 13:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

per toeval erachter gekomen dat dit m'n 1000e post is, laten we dit uitgebreid gaan vieren jongens. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 13:39 
 

Morgen!

PARTY HARDY! :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 13:50 
 

Dakpan schreef:
KSwoosh schreef:
Dysphoria schreef:
janine


triest bezig


Inderdaad. Lekker shirt aanhouden.

die janine bedoelde ik dus he
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 14:18 
 
Hardtraxx Elite

Headhunterz :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Headhunterz :thumbdown:

Dat hoef je niet overal te delen hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
die janine bedoelde ik dus he


Weet ook wel dat jij zo'n torso ventje bent hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 14:38 
 

Onthafloorx schreef:
Headhunterz :thumbdown:



;) inderdaad.

Kater. tjenker heyyyyy
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 14:41 
 

Shirt aan of oprotteng
Vorige  1 ... 1779, 1780, 1781, 1782, 1783, 1784, 1785 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic