Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1778, 1779, 1780, 1781, 1782, 1783, 1784 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 15:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Dan kunnen er zeker wat biertjes genuttigd worden :D

En wat eersteklas pommerquotes verwacht worden :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 17:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja hoor kampioennnnn :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ja hoor kampioennnnn :love:

Jaaaaaaa zoepn tot je erbij neervalt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 17:20 
 

Pommer schreef:
Ja hoor kampioennnnn :love:

Ik heb er net al 1 gedronken daarop... lekker bij het eten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Pommer schreef:
Ja hoor kampioennnnn :love:

Jaaaaaaa zoepn tot je erbij neervalt!

zuup'n tot we kruup'n :D en gefeliciteerd met het kampioenschap! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha een hele groep Athletic de Bilbao fans zijn naar Boedapest gegaan ipv Boekarest. :lol:
Mis je de EL-finale omdat je naar verkeerde stad vliegt. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 17:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Whahahah epic :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 18:21 
 

janine

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 18:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
janine

Wat een heldin is het ook :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo die durft! haha :') als hij echt een baas was had hij gewoon ze broek uit gedaan.

Deze reactie ben ik het wel eigenlijk mee eens:

En wie is Janine om dat te bepalen? ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 18:30 
 

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 18:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hij luistert wel meteen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Janine toch stiekem een beetje pot? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Janine toch stiekem een beetje pot? :P


Vies hè zon jongenslichaam :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Parvuz schreef:
Janine toch stiekem een beetje pot? :P


Vies hè zon jongenslichaam :P

Als een vrouw dat zou doen zou ik haar echt niet dwingen het weer aan te doen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wel. Is vies, bah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik wel. Is vies, bah.

Oke, in sommige gevallen wel ja. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar ik me overigens wel aan erger is dat zijn broek zo laag hangt. Is het nou zo moeilijk om een riem aan te doen en fatsoenlijke aan te trekken? Je bent toch godverdomme niet op een hip hop festival gedraag je is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Waar ik me overigens wel aan erger is dat zijn broek zo laag hangt. Is het nou zo moeilijk om een riem aan te doen en fatsoenlijke aan te trekken? Je bent toch godverdomme niet op een hip hop festival gedraag je is!

Altijd vragen of zn riem stuk is. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
mrazura schreef:
Waar ik me overigens wel aan erger is dat zijn broek zo laag hangt. Is het nou zo moeilijk om een riem aan te doen en fatsoenlijke aan te trekken? Je bent toch godverdomme niet op een hip hop festival gedraag je is!

Altijd vragen of zn riem stuk is. :thumbsup:


Ow zal ik doen volgende keer :P Mag ik alleen vragen wie Janine is of gaan we nu ook random mensen op hardtraxx posten? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 19:06 
 

janine is J9_ doh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 19:20 
 

Dysphoria schreef:
janine


triest bezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen precies 2,5 jaar geregistreerd op Hardtraxx. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 19:39 
 

ik over 5 dagen: 3 jaar 3 maanden en 3 dagen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 19:44 
 
Hardtraxx Addict

avond heren :cool:
Vorige  1 ... 1778, 1779, 1780, 1781, 1782, 1783, 1784 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic