En wat eersteklas pommerquotes verwacht wordenwrote:Dan kunnen er zeker wat biertjes genuttigd worden
Jaaaaaaa zoepn tot je erbij neervalt!wrote:Ja hoor kampioennnnn
C
Ik heb er net al 1 gedronken daarop... lekker bij het etenwrote:Ja hoor kampioennnnn
zuup'n tot we kruup'nwrote:Jaaaaaaa zoepn tot je erbij neervalt!wrote:Ja hoor kampioennnnn
Hahahaha een hele groep Athletic de Bilbao fans zijn naar Boedapest gegaan ipv Boekarest.
Mis je de EL-finale omdat je naar verkeerde stad vliegt.
Mis je de EL-finale omdat je naar verkeerde stad vliegt.
D
Zo die durft! haha :') als hij echt een baas was had hij gewoon ze broek uit gedaan.
Deze reactie ben ik het wel eigenlijk mee eens:
En wie is Janine om dat te bepalen? ;p
Deze reactie ben ik het wel eigenlijk mee eens:
En wie is Janine om dat te bepalen? ;p
Last edited by mrazura on , edited 3 times in total.
E
Vies hè zon jongenslichaamwrote:Janine toch stiekem een beetje pot?
Als een vrouw dat zou doen zou ik haar echt niet dwingen het weer aan te doen.wrote:Vies hè zon jongenslichaamwrote:Janine toch stiekem een beetje pot?
Oke, in sommige gevallen wel ja.wrote:Ik wel. Is vies, bah.
Waar ik me overigens wel aan erger is dat zijn broek zo laag hangt. Is het nou zo moeilijk om een riem aan te doen en fatsoenlijke aan te trekken? Je bent toch godverdomme niet op een hip hop festival gedraag je is!
Altijd vragen of zn riem stuk is.wrote:Waar ik me overigens wel aan erger is dat zijn broek zo laag hangt. Is het nou zo moeilijk om een riem aan te doen en fatsoenlijke aan te trekken? Je bent toch godverdomme niet op een hip hop festival gedraag je is!
Ow zal ik doen volgende keerwrote:Altijd vragen of zn riem stuk is.wrote:Waar ik me overigens wel aan erger is dat zijn broek zo laag hangt. Is het nou zo moeilijk om een riem aan te doen en fatsoenlijke aan te trekken? Je bent toch godverdomme niet op een hip hop festival gedraag je is!
D
janine is J9_ doh!
G
triest bezig
Morgen precies 2,5 jaar geregistreerd op Hardtraxx. 
G
ik over 5 dagen: 3 jaar 3 maanden en 3 dagen 
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
avond heren