Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1777, 1778, 1779, 1780, 1781, 1782, 1783 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dance:
Nog meer gehark http://instagr.am/p/KhbubZDaGE/

Dat zijn toch schoppen of niet? :P Geen hark te zien. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 12:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Typisch beeld van de plantsoendienst :P Drie kwart staat er naast te lullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker Qoffie drinken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 12:25 
 

Doe is party crashen dan :cool: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 12:29 
 

Klim over die hekken heen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 12:32 
 

haha xd

Gewoon zeggen dat je per ongeluk in het water er bent geflikkerd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Misschien als ik aan de andere kant het terrein op ga en dan heel aquabest overzwem dat ik er kan komen :P Valt alleen beetje op als ik daar zeiknat sta xd

Kunde gij nie over da water lope dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 12:35 
 

terug naar de hekken

daar valt toch wel overheen te klimmen? of graaf anders een lichtelijk gat en wurm jezelf onder het hek door xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 12:40 
 

Ze kunnen onmogelijk de hele omheining in de gaten houden en die hekken gaan vast ook niet 10m de grond in

heeft iemand dit wel is getest? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 12:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik heb er best wel vaak over nagedacht dat het best simpel moet zijn om een feest op te komen :P Maar ga het niet proberen, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 12:42 
 

idd, het lijkt bij mij ook zo simpel :P

scheelt ook een hoop geld xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Parvuz schreef:
Project 141 schreef:
Misschien als ik aan de andere kant het terrein op ga en dan heel aquabest overzwem dat ik er kan komen :P Valt alleen beetje op als ik daar zeiknat sta xd

Kunde gij nie over da water lope dan? :P

Ja denk je dat dat niet opvalt dan xd

Nee, ik heb nog nooit gezien dus valt niet echt op. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 12:51 
 

volgens mij had hij de verkeerde ge-quote xd

andere:

Wed, 09/05/2012 - 14:20 | Re: Festuca_-_In_Your_Dreams-(BIR036)-WEB-2012-HB

Khadber Helemaal mijn ding dit!

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 12:53 
 

ja die reacties daar, geweldig :lol: :lol: :lol:

Jor-D komt ook nog even langs xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 12:56 
 

wie ben jij dan? xd

Fri, 11/05/2012 - 19:43 | Re: Festuca_-_In_Your_Dreams-(BIR036)-WEB-2012-HB

Joram Metéénkouwie

Festuca, vanavond mag je niet in m'n bedje slapen. Misschien morgen weer, lever maar weer eens wat kwaliteitswerk aan!

wtf, wie post dat allemaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf. haha.
Die Festuca wordt ook overal achtervolgt door sommige Hardtraxxers he. :P
Groupies zijn het gewoon. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dat op illegale download site ofzo dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:09 
 

ik ben joram meteeenkouwie niet xd

@Parvuz; 1G :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha die kerel baalt nu wel hard denk ik. Dat hij daar ook niet de waardering krijgt die hij wil. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:15 
 

Ligt eraan hoe hoog zijn verwachtingen lagen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij vrij hoog. Haha. Altijd in het Engels dingen op Facebook zetten enzo. Haha. Wat een prof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:18 
 

er gaan geruchten de ronde dat de track nog niet af is maar al wel per ongeluk online is gezet

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:21 
 

Dysphoria schreef:
er gaan geruchten de ronde dat de track nog niet af is maar al wel per ongeluk online is gezet

xd


Haha, dat zou een hele dikke faal zijn lijkt mij dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:52 
 

conspiracy! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 15:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Spakrnburg 0-1 voor in de kampioenswedstrijd :D nog een helft volhouden,en dan is het feest!!
Vorige  1 ... 1777, 1778, 1779, 1780, 1781, 1782, 1783 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic