Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1772, 1773, 1774, 1775, 1776, 1777, 1778 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatst toen SPR op tv was zat ik alleen maar met die teksten in mn hoofd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 22:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Ik snap er niks meer van, duidelijkheid he :list:

Dat hoeft ook niet, zolang je haar maar goed zit hahahaha :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 22:29 
 
Hardtraxx Elite

Black Sunrise schreef:
Onthafloorx schreef:
Ik snap er niks meer van, duidelijkheid he :list:

Dat hoeft ook niet, zolang je haar maar goed zit hahahaha :cool:


HA HA, mijn haar zit zeker goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Allebei de helften? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Halve raveteef. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 22:33 
 

Henk-Jan schreef:
Allebei de helften? :P

Iets voor Mandy? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iets voor jou? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 22:37 
 
Hardtraxx Elite

oostzaner schreef:
Halve raveteef. :D


Je hebt geen idee hoe leuk het is joh :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 22:39 
 

Henk-Jan schreef:
Iets voor jou? :P

Ik pas. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
oostzaner schreef:
Halve raveteef. :D


Je hebt geen idee hoe leuk het is joh :whistle:

heb je ook een schaamhaar één kant kaal? één kale oksel en de andere oksel niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 22:41 
 

oostzaner schreef:
Onthafloorx schreef:
oostzaner schreef:
Halve raveteef. :D


Je hebt geen idee hoe leuk het is joh :whistle:

heb je ook een schaamhaar één kant kaal? één kale oksel en de andere oksel niet?

1 Wenkbrauw weggeschoren en 1 wimper weggeplukt ook? Ene kant van bilspleet kaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
1 Wenkbrauw weggeschoren en 1 wimper weggeplukt ook? Ene kant van bilspleet kaal?


Dat is lauw mattie ik heb dan ook 1 van me ballen geschoren en de andere helft niet. Chimis digg it :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij heb jij echt 4003 chimeids in de rij staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Volgens mij heb jij echt 4003 chimeids in de rij staan


Afbeelding

3 uit de collectie. Niks mis met setje chinese meiduh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie schoenen ook :oh: sick mattie je verwend ze wel als een ekte pimp og hosselaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sorry mrazura, maar die geile alleen op octopussen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks mis met een lekkere loempia bakker? Ik weet ik onderhoud mn chimis goed, G.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 23:19 
 
Hardtraxx Veteran

Spange bakka alles goeie totalie
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 23:28 
 

Hoofdcoach schreef:
Spange bakka alles goeie totalie

Jou straattaal kennis is skeer mattie
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Hoofdcoach schreef:
Spange bakka alles goeie totalie

Jou straattaal kennis is skeer mattie

Skirre tijden, skirre boys.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Hoofdcoach schreef:
Spange bakka alles goeie totalie

Jou straattaal kennis is skeer mattie


Niet haten hij is de straathoofdcoach in schilderswijk hier. Deze man maakt de straattaal en strooit zinnen alsof het niets is :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Jor-D schreef:
Chris Two schreef:
Regels zijn regels helaasch, jammer genoeg kan ik, omdat mijn naam al keer is aangepast, mijn naam niet veranderd krijgen in Robbedoezz
Jor-D, gaan met het nieuwe forum alle members (dus zoals deze in deze lijst zitten) mee over, of moeten we allemaal opnieuw aanmelden?


De meeste account informatie gaat gewoon over, gebruikersnamen in ieder geval. Maar ik ga zeer waarschijnlijk iets inbouwen dat je eens in de zoveel tijd je gebruikersnaam kan aanpassen of iets dergelijks.


Fijn om te horen, het eerste wat ik ga doen (en dus ook voor je zal testen) is mijn naam veranderen in Robbedoezz


voor die tijd wil je misschien alweer iets anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 00:01 
 
Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Banaanslak schreef:
Hoofdcoach schreef:
Spange bakka alles goeie totalie

Jou straattaal kennis is skeer mattie


Niet haten hij is de straathoofdcoach in schilderswijk hier. Deze man maakt de straattaal en strooit zinnen alsof het niets is :cool:


Idd zo rollen wij in de hood :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 00:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nog even Family Guy kijken en dan lekker slapen, truste HT :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 00:56 
 

Truste Zon
Vorige  1 ... 1772, 1773, 1774, 1775, 1776, 1777, 1778 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic