Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1771, 1772, 1773, 1774, 1775, 1776, 1777 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, net even minder fijn nieuws aan moeten horen. Vader van een vriend van me, is plotseling overleden :/ , had het al jaren aan z'n hart. Voor 3 jaar terug nog een hele zware hart operatie ondergaan, 2 weken terug alweer.. En nu dit. Sometimes.. Life sucks! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nandoezzz
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Haha ik moest gewoon even uitproberen hoe het zou staan als ik twee strepen in m'n sidecut zou scheren en ik vind dat het goed is gelukt!

sidecut is kut...
Als ik iets lelijk vind is het dat wel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 20:40 
 

Onthafloorx schreef:
Haha ik moest gewoon even uitproberen hoe het zou staan als ik twee strepen in m'n sidecut zou scheren en ik vind dat het goed is gelukt!

sweet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Hmm, net even minder fijn nieuws aan moeten horen. Vader van een vriend van me, is plotseling overleden :/ , had het al jaren aan z'n hart. Voor 3 jaar terug nog een hele zware hart operatie ondergaan, 2 weken terug alweer.. En nu dit. Sometimes.. Life sucks! :thumbdown:

Klote man
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 20:51 
 

oostzaner schreef:
Onthafloorx schreef:
Haha ik moest gewoon even uitproberen hoe het zou staan als ik twee strepen in m'n sidecut zou scheren en ik vind dat het goed is gelukt!

sidecut is kut...
Als ik iets lelijk vind is het dat wel...

Heb je een probleem?

gooi het in de groep! :aww:

ik heb ook een probleem. weet niet wat ik er mee moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 21:02 
 

Project 141 schreef:
Rob, die tattoo van die vriend van jou.. ''When words leave off, music begins''. Is dat goed engels? xd Ik ken het werkwoord 'leave off' namelijk niet, da's volgens mij een tautologie ofzo :P

Verwijder je abbonement op mijn reacties en likes is... :/

En anders stuur hem een privé berichtje :P

biscuit schreef:
ik heb ook een probleem. weet niet wat ik er mee moet.


Een nieuw project starten.... je blijft te lang met dit ding hangen biscuit...
Wss komt er niks fatsoenlijks meer uit en zit je dan met een kut-track.
Post je hier voor feedback, wordt je grond ingeboord en dan heb je nog niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 21:42 
 
Hardtraxx Elite

biscuit schreef:
oostzaner schreef:
Onthafloorx schreef:
Haha ik moest gewoon even uitproberen hoe het zou staan als ik twee strepen in m'n sidecut zou scheren en ik vind dat het goed is gelukt!

sidecut is kut...
Als ik iets lelijk vind is het dat wel...

Heb je een probleem?

gooi het in de groep! :aww:

ik heb ook een probleem. weet niet wat ik er mee moet.


Haha, ik hou van m'n sidecut
:D En ik zou graag een foto sturen, maar via mobiel gaat dat niet he helaas..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 21:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Haha, ik hou van m'n sidecut
:D En ik zou graag een foto sturen, maar via mobiel gaat dat niet he helaas..

Heb je nu zo'n Skrillex kapsel? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net een pizza waar aan één kant geen beleg ligt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 21:57 
 

Black Sunrise schreef:
Onthafloorx schreef:
Haha, ik hou van m'n sidecut
:D En ik zou graag een foto sturen, maar via mobiel gaat dat niet he helaas..

Heb je nu zo'n Skrillex kapsel? :P

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:D :lol:

Heerlijke reacties weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 22:07 
 
Hardtraxx Elite

Banaanslak schreef:
Black Sunrise schreef:
Onthafloorx schreef:
Haha, ik hou van m'n sidecut
:D En ik zou graag een foto sturen, maar via mobiel gaat dat niet he helaas..

Heb je nu zo'n Skrillex kapsel? :P

:lol: :lol: :lol: :lol:


Ja ik heb een skrillex kapsel jalloooooooooo en ik geef er niks om wat mensen ervan vinden al ga ik wel voor lul lopen als ik dat laat groeien :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 22:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Ja ik heb een skrillex kapsel jalloooooooooo en ik geef er niks om wat mensen ervan vinden al ga ik wel voor lul lopen als ik dat laat groeien :lol: :lol:

Goedzo, dare to be different floor :thumbsup:
Heb je ook al zo'n bril als die van hem gekocht?? Dan pas mag je het officieel een sidecut noemen MET bril :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Ja ik heb een skrillex kapsel jalloooooooooo en ik geef er niks om wat mensen ervan vinden al ga ik wel voor lul lopen als ik dat laat groeien :lol: :lol:


Wat doe je jezelf aan :/ en al helemaal mij aan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 22:10 
 

mrazura schreef:
Onthafloorx schreef:
Ja ik heb een skrillex kapsel jalloooooooooo en ik geef er niks om wat mensen ervan vinden al ga ik wel voor lul lopen als ik dat laat groeien :lol: :lol:


Wat doe je jezelf aan :/ en al helemaal mij aan :/

En je tante!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Onthafloorx schreef:
Ja ik heb een skrillex kapsel jalloooooooooo en ik geef er niks om wat mensen ervan vinden al ga ik wel voor lul lopen als ik dat laat groeien :lol: :lol:


Wat doe je jezelf aan :/ en al helemaal mij aan :/

misschien kan je het bij van die arrogante wijven proberen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 22:12 
 

Banaanslak schreef:
mrazura schreef:
Onthafloorx schreef:
Ja ik heb een skrillex kapsel jalloooooooooo en ik geef er niks om wat mensen ervan vinden al ga ik wel voor lul lopen als ik dat laat groeien :lol: :lol:


Wat doe je jezelf aan :/ en al helemaal mij aan :/

En je tante!

En henk dan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
mrazura schreef:
Onthafloorx schreef:
Ja ik heb een skrillex kapsel jalloooooooooo en ik geef er niks om wat mensen ervan vinden al ga ik wel voor lul lopen als ik dat laat groeien :lol: :lol:


Wat doe je jezelf aan :/ en al helemaal mij aan :/

misschien kan je het bij van die arrogante wijven proberen...


Hun kop scheren? Ik volg je niet helemaal schat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 22:13 
 

KSwoosh schreef:
Banaanslak schreef:
mrazura schreef:
Wat doe je jezelf aan :/ en al helemaal mij aan :/

En je tante!

En henk dan :/

Ja oké. Henk moet ook niet vergeten worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als je mij wilt volgen ga je maar naar mn twitter-account...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Ja oké. Henk moet ook niet vergeten worden.


Henk Jan zal er ook wel even emotioneel van worden ja, maar goed that's life.

oostzaner schreef:
als je mij wilt volgen ga je maar naar mn twitter-account...


Ben je lekkah? Strooi je ping dushi x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 22:21 
 
Hardtraxx Elite

Ik snap er niks meer van, duidelijkheid he :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 22:21 
 

mrazura schreef:
Banaanslak schreef:
Ja oké. Henk moet ook niet vergeten worden.


Henk Jan zal er ook wel even emotioneel van worden ja, maar goed that's life.

Henk Jan? Nee joh.
Henk! Henk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 22:23 
 

KSwoosh schreef:
mrazura schreef:
Banaanslak schreef:
Ja oké. Henk moet ook niet vergeten worden.


Henk Jan zal er ook wel even emotioneel van worden ja, maar goed that's life.

Henk Jan? Nee joh.
Henk! Henk!

JUAAA JUAAA HENK IS WEER AAN HET GRAVEN HOOR!
Vorige  1 ... 1771, 1772, 1773, 1774, 1775, 1776, 1777 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic