Hmm, net even minder fijn nieuws aan moeten horen. Vader van een vriend van me, is plotseling overleden
, had het al jaren aan z'n hart. Voor 3 jaar terug nog een hele zware hart operatie ondergaan, 2 weken terug alweer.. En nu dit. Sometimes.. Life sucks! 
sidecut is kut...wrote:Haha ik moest gewoon even uitproberen hoe het zou staan als ik twee strepen in m'n sidecut zou scheren en ik vind dat het goed is gelukt!
Als ik iets lelijk vind is het dat wel...
G
sweetwrote:Haha ik moest gewoon even uitproberen hoe het zou staan als ik twee strepen in m'n sidecut zou scheren en ik vind dat het goed is gelukt!
Klote manwrote:Hmm, net even minder fijn nieuws aan moeten horen. Vader van een vriend van me, is plotseling overleden, had het al jaren aan z'n hart. Voor 3 jaar terug nog een hele zware hart operatie ondergaan, 2 weken terug alweer.. En nu dit. Sometimes.. Life sucks!
E
Heb je een probleem?wrote:sidecut is kut...wrote:Haha ik moest gewoon even uitproberen hoe het zou staan als ik twee strepen in m'n sidecut zou scheren en ik vind dat het goed is gelukt!
gooi het in de groep!
ik heb ook een probleem. weet niet wat ik er mee moet.
View on SoundCloud
C
Verwijder je abbonement op mijn reacties en likes is...wrote:Rob, die tattoo van die vriend van jou.. ''When words leave off, music begins''. Is dat goed engels?Ik ken het werkwoord 'leave off' namelijk niet, da's volgens mij een tautologie ofzo
En anders stuur hem een privé berichtje
Een nieuw project starten.... je blijft te lang met dit ding hangen biscuit...wrote:ik heb ook een probleem. weet niet wat ik er mee moet.
View on SoundCloud
Wss komt er niks fatsoenlijks meer uit en zit je dan met een kut-track.
Post je hier voor feedback, wordt je grond ingeboord en dan heb je nog niks
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Haha, ik hou van m'n sidecutwrote:Heb je een probleem?wrote:sidecut is kut...wrote:Haha ik moest gewoon even uitproberen hoe het zou staan als ik twee strepen in m'n sidecut zou scheren en ik vind dat het goed is gelukt!
gooi het in de groep!![]()
ik heb ook een probleem. weet niet wat ik er mee moet.
View on SoundCloud
Heb je nu zo'n Skrillex kapsel?wrote: Haha, ik hou van m'n sidecut
En ik zou graag een foto sturen, maar via mobiel gaat dat niet he helaas..
Net een pizza waar aan één kant geen beleg ligt...
B
wrote:Heb je nu zo'n Skrillex kapsel?wrote: Haha, ik hou van m'n sidecut
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Ja ik heb een skrillex kapsel jalloooooooooo en ik geef er niks om wat mensen ervan vinden al ga ik wel voor lul lopen als ik dat laat groeienwrote:wrote:Heb je nu zo'n Skrillex kapsel?wrote: Haha, ik hou van m'n sidecut
![]()
![]()
![]()
Goedzo, dare to be different floorwrote: Ja ik heb een skrillex kapsel jalloooooooooo en ik geef er niks om wat mensen ervan vinden al ga ik wel voor lul lopen als ik dat laat groeien![]()
Heb je ook al zo'n bril als die van hem gekocht?? Dan pas mag je het officieel een sidecut noemen MET bril
Wat doe je jezelf aanwrote:Ja ik heb een skrillex kapsel jalloooooooooo en ik geef er niks om wat mensen ervan vinden al ga ik wel voor lul lopen als ik dat laat groeien![]()
Last edited by mrazura on , edited 2 times in total.
B
En je tante!wrote:Wat doe je jezelf aanwrote:Ja ik heb een skrillex kapsel jalloooooooooo en ik geef er niks om wat mensen ervan vinden al ga ik wel voor lul lopen als ik dat laat groeien![]()
en al helemaal mij aan
misschien kan je het bij van die arrogante wijven proberen...wrote:Wat doe je jezelf aanwrote:Ja ik heb een skrillex kapsel jalloooooooooo en ik geef er niks om wat mensen ervan vinden al ga ik wel voor lul lopen als ik dat laat groeien![]()
en al helemaal mij aan
G
En henk danwrote:En je tante!wrote:Wat doe je jezelf aanwrote:Ja ik heb een skrillex kapsel jalloooooooooo en ik geef er niks om wat mensen ervan vinden al ga ik wel voor lul lopen als ik dat laat groeien![]()
en al helemaal mij aan
Hun kop scheren? Ik volg je niet helemaal schat.wrote:misschien kan je het bij van die arrogante wijven proberen...wrote:Wat doe je jezelf aanwrote:Ja ik heb een skrillex kapsel jalloooooooooo en ik geef er niks om wat mensen ervan vinden al ga ik wel voor lul lopen als ik dat laat groeien![]()
en al helemaal mij aan
B
Ja oké. Henk moet ook niet vergeten worden.wrote:En henk danwrote:En je tante!wrote: Wat doe je jezelf aanen al helemaal mij aan
als je mij wilt volgen ga je maar naar mn twitter-account...
Henk Jan zal er ook wel even emotioneel van worden ja, maar goed that's life.wrote:Ja oké. Henk moet ook niet vergeten worden.
Ben je lekkah? Strooi je ping dushi xwrote:als je mij wilt volgen ga je maar naar mn twitter-account...
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Ik snap er niks meer van, duidelijkheid he 
G
Henk Jan? Nee joh.wrote:Henk Jan zal er ook wel even emotioneel van worden ja, maar goed that's life.wrote:Ja oké. Henk moet ook niet vergeten worden.
Henk! Henk!
B
JUAAA JUAAA HENK IS WEER AAN HET GRAVEN HOOR!wrote:Henk Jan? Nee joh.wrote:Henk Jan zal er ook wel even emotioneel van worden ja, maar goed that's life.wrote:Ja oké. Henk moet ook niet vergeten worden.
Henk! Henk!