C
wss om 1 gabba... niet om die link
Hardtraxx Crew
30643 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Ik vind het een geweldige release :loving:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Haters hier! Iedereen download hier toch... waarom er dan warns voor uitdelen :cry:
Hardtraxx Admin
6153 posts member since 2008
online now
Project 141 wrote:Tsja linken naar downloadsite is linken naar downloadsite, maar kom op, ging nog geeneens om downloaden en verwijder alleen de link/post dan..
https://hardtraxx.com/announces ... 20683.html

Het geven van links of hints naar websites of diensten die op een illegale manier tracks verspreiden zal worden bestraft.
Gaan geen uitzonderingen maken, regels zijn duidelijk :)

edit, en nog iets:
Oneens met een beslissing?
Ben je het oneens met een beslissing van een beheerder of moderator, dan kan je contact opnemen met info@hardtraxx.nl. Mocht je doorgaan zagen in een topic over hoe oneens jij of anderen het zijn dan kan je opnieuw een waarschuwing verwachten. Je bent verantwoordelijk voor je eigen acties.
Ontopic dus maar weer :thumbup:
C
Regels zijn regels helaasch, jammer genoeg kan ik, omdat mijn naam al keer is aangepast, mijn naam niet veranderd krijgen in Robbedoezz
Jor-D, gaan met het nieuwe forum alle members (dus zoals deze in deze lijst zitten) mee over, of moeten we allemaal opnieuw aanmelden?
Hardtraxx Crew
30643 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Chris Two wrote:Regels zijn regels helaasch, jammer genoeg kan ik, omdat mijn naam al keer is aangepast, mijn naam niet veranderd krijgen in Robbedoezz
Jor-D, gaan met het nieuwe forum alle members (dus zoals deze in deze lijst zitten) mee over, of moeten we allemaal opnieuw aanmelden?
Daar gaan m'n posts :cry:
Donateur
last seen Sep 2014
Jor-D wrote:
Ontopic dus maar weer :thumbup:
Maar we gingen nooit off-topic :huh:
Chris Two wrote:Regels zijn regels helaasch, jammer genoeg kan ik, omdat mijn naam al keer is aangepast, mijn naam niet veranderd krijgen in Robbedoezz
Maak je een nieuw account aan toch? :D
C
Mag niet dubbelaccounten ;)
K
Chris Two wrote:Mag niet dubbelaccounten ;)
Not sure if serious
Donateur
last seen Sep 2014
kaboem wrote:
Chris Two wrote:Mag niet dubbelaccounten ;)
Not sure if serious
Het grote almachtig zever topic #2
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Hahaha robert op twitter naar zany :lol: :lol:
Beetje geilen op die vocalist :worship:
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
Chris Two wrote:
Black Sunrise wrote:
Forbidden Phobia wrote: 57 tracks in 3uur en 19minuten!
Dan heb je best rustig aan gedaan met doormixen :P
Nogal ja, als je ziet dat TSS mixje 54 tracks in 15 min doet!
ik ben natuurlijk niet een prof, en rustig mixen vind ik persoonlijk fijner! :) en Anithing heeft gemixt, en ik vind het enorm lekker klinken! heb 'm al stuk of 6x geluisterd :P
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Haha ik moest gewoon even uitproberen hoe het zou staan als ik twee strepen in m'n sidecut zou scheren en ik vind dat het goed is gelukt!
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 4 hours ago
xd
K
Onthafloorx wrote:Haha ik moest gewoon even uitproberen hoe het zou staan als ik twee strepen in m'n sidecut zou scheren en ik vind dat het goed is gelukt!

Foto?
E
pic`s or.....
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
Hardtraxx Admin
6153 posts member since 2008
online now
De meeste account informatie gaat gewoon over, gebruikersnamen in ieder geval. Maar ik ga zeer waarschijnlijk iets inbouwen dat je eens in de zoveel tijd je gebruikersnaam kan aanpassen of iets dergelijks.
C
Jor-D wrote:
De meeste account informatie gaat gewoon over, gebruikersnamen in ieder geval. Maar ik ga zeer waarschijnlijk iets inbouwen dat je eens in de zoveel tijd je gebruikersnaam kan aanpassen of iets dergelijks.
Fijn om te horen, het eerste wat ik ga doen (en dus ook voor je zal testen) is mijn naam veranderen in Robbedoezz
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Ik ga dan ook men naam veranderen in Henk-Jandoezzz :P
C
Henk-Jan wrote:Ik ga dan ook men naam veranderen in Henk-Jandoezzz :P
JAAAAA, Henk-Jan als best buddy's op de nieuwe hardtraxx.. echt en droom waar ik naar uitkeek :D :D :D :D

Oh, henk-jan, ik zal een bosje bloemen voor je maken.. wildboeketje hield je toch van :woot:
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Zolang je maar niet gaat huilen als hij ze niet mooi vind
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Kan die altijd nog op 'melding' drukken :cool:
C
tommetjeuh wrote:Zolang je maar niet gaat huilen als hij ze niet mooi vind
Nou dan ga ik toch best emotioneel worden... zoveel moeite in een mooi boeket en dan niet accepteren..
misschien dat banaanslak ze dan wil... Jaaaaaaa ik weet het

Club Doezz

Robbedoezz
Henk-Jandoezz
Banaanslakdoezz
E
Jor-D wrote:
:thumbup:
delange wrote:http://wolfenstein.bethsoft.com/game_NA.php

ik ben verslaafd
dat was ik ook. na 20 kills op 1 en het zelfde mannetje.(spawn-killing)

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators