wss om 1 gabba... niet om die link
C
Ik vind het een geweldige release 
Haters hier! Iedereen download hier toch... waarom er dan warns voor uitdelen 
wrote:Tsja linken naar downloadsite is linken naar downloadsite, maar kom op, ging nog geeneens om downloaden en verwijder alleen de link/post dan..
Gaan geen uitzonderingen maken, regels zijn duidelijkhttps://hardtraxx.com/announces ... 20683.html
Het geven van links of hints naar websites of diensten die op een illegale manier tracks verspreiden zal worden bestraft.
edit, en nog iets:
Ontopic dus maar weerOneens met een beslissing?
Ben je het oneens met een beslissing van een beheerder of moderator, dan kan je contact opnemen met info@hardtraxx.nl. Mocht je doorgaan zagen in een topic over hoe oneens jij of anderen het zijn dan kan je opnieuw een waarschuwing verwachten. Je bent verantwoordelijk voor je eigen acties.
C
Regels zijn regels helaasch, jammer genoeg kan ik, omdat mijn naam al keer is aangepast, mijn naam niet veranderd krijgen in Robbedoezz
Jor-D, gaan met het nieuwe forum alle members (dus zoals deze in deze lijst zitten) mee over, of moeten we allemaal opnieuw aanmelden?
Jor-D, gaan met het nieuwe forum alle members (dus zoals deze in deze lijst zitten) mee over, of moeten we allemaal opnieuw aanmelden?
Daar gaan m'n postswrote:Regels zijn regels helaasch, jammer genoeg kan ik, omdat mijn naam al keer is aangepast, mijn naam niet veranderd krijgen in Robbedoezz
Maar we gingen nooit off-topicwrote:
Ontopic dus maar weer
Maak je een nieuw account aan toch?wrote:Regels zijn regels helaasch, jammer genoeg kan ik, omdat mijn naam al keer is aangepast, mijn naam niet veranderd krijgen in Robbedoezz
C
Mag niet dubbelaccounten 
K
Not sure if seriouswrote:Mag niet dubbelaccounten
wrote:Not sure if seriouswrote:Mag niet dubbelaccounten

Hahaha robert op twitter naar zany
Beetje geilen op die vocalist
Beetje geilen op die vocalist
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
ik ben natuurlijk niet een prof, en rustig mixen vind ik persoonlijk fijner!wrote:Nogal ja, als je ziet dat TSS mixje 54 tracks in 15 min doet!wrote:Dan heb je best rustig aan gedaan met doormixenwrote: 57 tracks in 3uur en 19minuten!
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Haha ik moest gewoon even uitproberen hoe het zou staan als ik twee strepen in m'n sidecut zou scheren en ik vind dat het goed is gelukt!
K
wrote:Haha ik moest gewoon even uitproberen hoe het zou staan als ik twee strepen in m'n sidecut zou scheren en ik vind dat het goed is gelukt!
Foto?
E
pic`s or.....
De meeste account informatie gaat gewoon over, gebruikersnamen in ieder geval. Maar ik ga zeer waarschijnlijk iets inbouwen dat je eens in de zoveel tijd je gebruikersnaam kan aanpassen of iets dergelijks.wrote:Regels zijn regels helaasch, jammer genoeg kan ik, omdat mijn naam al keer is aangepast, mijn naam niet veranderd krijgen in Robbedoezz
C
Fijn om te horen, het eerste wat ik ga doen (en dus ook voor je zal testen) is mijn naam veranderen in Robbedoezzwrote:De meeste account informatie gaat gewoon over, gebruikersnamen in ieder geval. Maar ik ga zeer waarschijnlijk iets inbouwen dat je eens in de zoveel tijd je gebruikersnaam kan aanpassen of iets dergelijks.wrote:Regels zijn regels helaasch, jammer genoeg kan ik, omdat mijn naam al keer is aangepast, mijn naam niet veranderd krijgen in Robbedoezz
Ik ga dan ook men naam veranderen in Henk-Jandoezzz 
C
JAAAAA, Henk-Jan als best buddy's op de nieuwe hardtraxx.. echt en droom waar ik naar uitkeekwrote:Ik ga dan ook men naam veranderen in Henk-Jandoezzz
Oh, henk-jan, ik zal een bosje bloemen voor je maken.. wildboeketje hield je toch van
Zolang je maar niet gaat huilen als hij ze niet mooi vind
Kan die altijd nog op 'melding' drukken 
C
Nou dan ga ik toch best emotioneel worden... zoveel moeite in een mooi boeket en dan niet accepteren..wrote:Zolang je maar niet gaat huilen als hij ze niet mooi vind
misschien dat banaanslak ze dan wil... Jaaaaaaa ik weet het
Club Doezz
Robbedoezz
Henk-Jandoezz
Banaanslakdoezz
E
wrote:De meeste account informatie gaat gewoon over, gebruikersnamen in ieder geval. Maar ik ga zeer waarschijnlijk iets inbouwen dat je eens in de zoveel tijd je gebruikersnaam kan aanpassen of iets dergelijks.wrote:Regels zijn regels helaasch, jammer genoeg kan ik, omdat mijn naam al keer is aangepast, mijn naam niet veranderd krijgen in Robbedoezz
dat was ik ook. na 20 kills op 1 en het zelfde mannetje.(spawn-killing)