Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1770, 1771, 1772, 1773, 1774, 1775, 1776 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 09 mei 2012 15:54 
 

wss om 1 gabba... niet om die link
Bericht Geplaatst op 09 mei 2012 15:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind het een geweldige release :loving:
Bericht Geplaatst op 09 mei 2012 15:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haters hier! Iedereen download hier toch... waarom er dan warns voor uitdelen :cry:
Bericht Geplaatst op 09 mei 2012 15:58 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Tsja linken naar downloadsite is linken naar downloadsite, maar kom op, ging nog geeneens om downloaden en verwijder alleen de link/post dan..


Citaat:
http://www.hardtraxx.nl/forum/announces/beleid-faq-update-2-januari-2012-t20683.html

Het geven van links of hints naar websites of diensten die op een illegale manier tracks verspreiden zal worden bestraft.


Gaan geen uitzonderingen maken, regels zijn duidelijk :)

edit, en nog iets:
Citaat:
Oneens met een beslissing?
Ben je het oneens met een beslissing van een beheerder of moderator, dan kan je contact opnemen met [email protected]. Mocht je doorgaan zagen in een topic over hoe oneens jij of anderen het zijn dan kan je opnieuw een waarschuwing verwachten. Je bent verantwoordelijk voor je eigen acties.


Ontopic dus maar weer :thumbup:
Bericht Geplaatst op 09 mei 2012 16:02 
 

Regels zijn regels helaasch, jammer genoeg kan ik, omdat mijn naam al keer is aangepast, mijn naam niet veranderd krijgen in Robbedoezz
Jor-D, gaan met het nieuwe forum alle members (dus zoals deze in deze lijst zitten) mee over, of moeten we allemaal opnieuw aanmelden?
Bericht Geplaatst op 09 mei 2012 16:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Regels zijn regels helaasch, jammer genoeg kan ik, omdat mijn naam al keer is aangepast, mijn naam niet veranderd krijgen in Robbedoezz
Jor-D, gaan met het nieuwe forum alle members (dus zoals deze in deze lijst zitten) mee over, of moeten we allemaal opnieuw aanmelden?


Daar gaan m'n posts :cry:
Bericht Geplaatst op 09 mei 2012 16:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:

Ontopic dus maar weer :thumbup:


Maar we gingen nooit off-topic :huh:

Chris Two schreef:
Regels zijn regels helaasch, jammer genoeg kan ik, omdat mijn naam al keer is aangepast, mijn naam niet veranderd krijgen in Robbedoezz
Jor-D, gaan met het nieuwe forum alle members (dus zoals deze in deze lijst zitten) mee over, of moeten we allemaal opnieuw aanmelden?


Maak je een nieuw account aan toch? :D
Bericht Geplaatst op 09 mei 2012 16:09 
 

Mag niet dubbelaccounten ;)
Bericht Geplaatst op 09 mei 2012 16:10 
 

Chris Two schreef:
Mag niet dubbelaccounten ;)


Not sure if serious
Bericht Geplaatst op 09 mei 2012 16:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Chris Two schreef:
Mag niet dubbelaccounten ;)


Not sure if serious


Afbeelding
Bericht Geplaatst op 09 mei 2012 16:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahaha robert op twitter naar zany :lol: :lol:
Beetje geilen op die vocalist :worship:
Bericht Geplaatst op 09 mei 2012 17:14 
 
Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Black Sunrise schreef:
Forbidden Phobia schreef:
57 tracks in 3uur en 19minuten!

Dan heb je best rustig aan gedaan met doormixen :P

Nogal ja, als je ziet dat TSS mixje 54 tracks in 15 min doet!

ik ben natuurlijk niet een prof, en rustig mixen vind ik persoonlijk fijner! :) en Anithing heeft gemixt, en ik vind het enorm lekker klinken! heb 'm al stuk of 6x geluisterd :P
Bericht Geplaatst op 09 mei 2012 18:55 
 
Hardtraxx Elite

Haha ik moest gewoon even uitproberen hoe het zou staan als ik twee strepen in m'n sidecut zou scheren en ik vind dat het goed is gelukt!
Bericht Geplaatst op 09 mei 2012 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd
Bericht Geplaatst op 09 mei 2012 19:16 
 

Onthafloorx schreef:
Haha ik moest gewoon even uitproberen hoe het zou staan als ik twee strepen in m'n sidecut zou scheren en ik vind dat het goed is gelukt!




Foto?
Bericht Geplaatst op 09 mei 2012 19:22 
 

pic`s or.....
Bericht Geplaatst op 09 mei 2012 19:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

http://wolfenstein.bethsoft.com/game_NA.php

ik ben verslaafd
Bericht Geplaatst op 09 mei 2012 19:41 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Regels zijn regels helaasch, jammer genoeg kan ik, omdat mijn naam al keer is aangepast, mijn naam niet veranderd krijgen in Robbedoezz
Jor-D, gaan met het nieuwe forum alle members (dus zoals deze in deze lijst zitten) mee over, of moeten we allemaal opnieuw aanmelden?


De meeste account informatie gaat gewoon over, gebruikersnamen in ieder geval. Maar ik ga zeer waarschijnlijk iets inbouwen dat je eens in de zoveel tijd je gebruikersnaam kan aanpassen of iets dergelijks.
Bericht Geplaatst op 09 mei 2012 19:49 
 

Jor-D schreef:
Chris Two schreef:
Regels zijn regels helaasch, jammer genoeg kan ik, omdat mijn naam al keer is aangepast, mijn naam niet veranderd krijgen in Robbedoezz
Jor-D, gaan met het nieuwe forum alle members (dus zoals deze in deze lijst zitten) mee over, of moeten we allemaal opnieuw aanmelden?


De meeste account informatie gaat gewoon over, gebruikersnamen in ieder geval. Maar ik ga zeer waarschijnlijk iets inbouwen dat je eens in de zoveel tijd je gebruikersnaam kan aanpassen of iets dergelijks.


Fijn om te horen, het eerste wat ik ga doen (en dus ook voor je zal testen) is mijn naam veranderen in Robbedoezz
Bericht Geplaatst op 09 mei 2012 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga dan ook men naam veranderen in Henk-Jandoezzz :P
Bericht Geplaatst op 09 mei 2012 19:58 
 

Henk-Jan schreef:
Ik ga dan ook men naam veranderen in Henk-Jandoezzz :P

JAAAAA, Henk-Jan als best buddy's op de nieuwe hardtraxx.. echt en droom waar ik naar uitkeek :D :D :D :D

Oh, henk-jan, ik zal een bosje bloemen voor je maken.. wildboeketje hield je toch van :woot:
Bericht Geplaatst op 09 mei 2012 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zolang je maar niet gaat huilen als hij ze niet mooi vind
Bericht Geplaatst op 09 mei 2012 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan die altijd nog op 'melding' drukken :cool:
Bericht Geplaatst op 09 mei 2012 20:04 
 

tommetjeuh schreef:
Zolang je maar niet gaat huilen als hij ze niet mooi vind

Nou dan ga ik toch best emotioneel worden... zoveel moeite in een mooi boeket en dan niet accepteren..
misschien dat banaanslak ze dan wil... Jaaaaaaa ik weet het

Club Doezz

Robbedoezz
Henk-Jandoezz
Banaanslakdoezz
Bericht Geplaatst op 09 mei 2012 20:05 
 

Jor-D schreef:
Chris Two schreef:
Regels zijn regels helaasch, jammer genoeg kan ik, omdat mijn naam al keer is aangepast, mijn naam niet veranderd krijgen in Robbedoezz
Jor-D, gaan met het nieuwe forum alle members (dus zoals deze in deze lijst zitten) mee over, of moeten we allemaal opnieuw aanmelden?


De meeste account informatie gaat gewoon over, gebruikersnamen in ieder geval. Maar ik ga zeer waarschijnlijk iets inbouwen dat je eens in de zoveel tijd je gebruikersnaam kan aanpassen of iets dergelijks.


:thumbup:

delange schreef:


dat was ik ook. na 20 kills op 1 en het zelfde mannetje.(spawn-killing)
Vorige  1 ... 1770, 1771, 1772, 1773, 1774, 1775, 1776 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic