Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1769, 1770, 1771, 1772, 1773, 1774, 1775 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 22:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Whaha Delt-A precies wat ik dacht :P

Maar als dan zijn mening is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



:loving: (L) :loving: (L) :loving: (L) :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 23:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Comment onder het filmpje:

Hij lijkt op Khal Drogo.

Wat moest ik hard lachen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 08:20 
 

Delt-A schreef:
KSwoosh schreef:
B-Front :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:
Inner Creativity :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:

-Not sure if trolling-

Ik kan je vertellen dat dit zeker geen troll is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 08:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tegen de stroom in gaan is zo vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 09:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goedemorgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mocht je je vervelen op school of op het werk.

http://astretchyhand.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Tegen de stroom in gaan is zo vet.

:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 11:08 
 

BRABANT :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 11:23 
 
Hardtraxx Elite

Mensen met [s.u.l] voor hun naam op partyflock dus wat is dat.dan weer? :oh: ou het word steeds gekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

samen uitermate lompdoen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 11:32 
 

Delt-A schreef:
samen uitermate lompdoen ;)


denk dat uitermate niet een woord is wat ze daar begrijpen

Overigns is
[VDK]|100%|HC|NL|Kaboem

Best een uitdagende naam
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo meteen studenten van het middelbaar die mee les komen volgen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 12:39 
 
Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Delt-A schreef:
samen uitermate lompdoen ;)


denk dat uitermate niet een woord is wat ze daar begrijpen

Overigns is
[VDK]|100%|HC|NL|Kaboem

Best een uitdagende naam


:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Hahaha Festuca - In your Dreams op 1gabba :lol:

Greep uit de reacties:

Citaat:
what the hell is this crap and why is it hot?


Citaat:
I've got only this to say about this release...

CRAP, just pure CRAP...

Wat een reacties. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 12:46 
 
Hardtraxx Veteran

Theracords Special staat online made by Anithing & Forbidden Phobia!

57 tracks in 3uur en 19minuten! en hij is echt heel lekker! aanrader om mee te nemen ! :whistle: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 12:51 
 

even zoeken dan want die neem ik zeker mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 15:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
57 tracks in 3uur en 19minuten!

Dan heb je best rustig aan gedaan met doormixen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 15:29 
 

Black Sunrise schreef:
Forbidden Phobia schreef:
57 tracks in 3uur en 19minuten!

Dan heb je best rustig aan gedaan met doormixen :P

Nogal ja, als je ziet dat TSS mixje 54 tracks in 15 min doet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 15:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Project 141 schreef:
Hahaha Festuca - In your Dreams op 1gabba :lol:

Greep uit de reacties:

Citaat:
what the hell is this crap and why is it hot?


Citaat:
I've got only this to say about this release...

CRAP, just pure CRAP...

Wat een reacties. xd

Iemand reageert als Hardtraxx.nl :lol:

Hardtraxx.nl

Yup, this is what we said on our forum:

Pure Junk, crap, and s***..
Well s***, this is even worse
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Hahaha Festuca - In your Dreams op 1gabba :lol:

Greep uit de reacties:

Citaat:
what the hell is this crap and why is it hot?


Citaat:
I've got only this to say about this release...

CRAP, just pure CRAP...


Festuca zet zichzelf zo voor lul met het releasen van die zooi. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 15:38 
 

Die vocals doen me echt aan dit soort cheesy jaren 90 trance denken:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oh ja, hier ken ik die vocals dus van. :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 15:44 
 

Pff, Databases, fucking saai!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 15:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Serieus nu heb ik een waarschuwing gekregen omdat ik dat linkje gaf met de releases van Festuca en zijn kewle label :') Echt serieus

:')


Net alsof iemand die wil downloaden
Vorige  1 ... 1769, 1770, 1771, 1772, 1773, 1774, 1775 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic