Zit net te denken, ik en me vader hebben die arts, die afgelopen zaterdag gips heeft gezet bij me, wel redelijk getrolled..

Komt ze binnen, kijkt ze naar m'n enkel, zegt ze; tsoooo, die is aardig dik! Me pa gelijk: jaaaaa, en z'n enkel ook!
Zegt ze later; zo ik zal nog even krukken voor je regelen, neem aan dat je die niet hebt thuis?
Ik: nou, ik heb wel deurkrukken thuis.. Maar daar win je volgens mij de oorlog ook niet mee!
Die kop

epic

.
Afgelopen maandag weer net zo, wel bij een andere vrouw; ik; dus ik krijg nu wel beter gips, is dat ook lichter?
Die arts: jazeker! En ook een stuk dunner, en maar tot de helft van je schenen ongeveer!
Ik: ohh das mooi, dan kan ik donderdag dus gewoon gaan trainen..
Het gezicht sprak boekdelen wederom!
