Wat is dat toch saai; een avond zonder internet (gister)
Maar vandaag mag ik weer 
paint en windows movie maker.
Waarom staat deze nog niet tussen de releases?
http://www.junodownload.com/products/in ... 965400-02/
http://www.junodownload.com/products/in ... 965400-02/
G
Waz met jou?wrote:paint en windows movie maker.
Geef die jongen eens niet van die gare nep tips.
Gewoon het bestand openen in Kladblok en dan die code zo vaak kopieren als je wilt dat et filmpje lang is zal gaan worden moet zijn uiteindelijk ja ok.
Hebbon!!wrote:29 mei komt ie![]()
Meteen eentje aanschaffen
![]()
http://www.vi.nl/video/vitv/220703/Ik-h ... -meter.htm
Haha, waarom vind ik dat niet verrassend? 
Kenzertriestwrote:hahahaha, ik las dit net op YT.Hou je bek is je weet niks jij mogool, We zijn gewoon slaven van de Illimunati jij denkt dat je vrij bent omdat je op je favoriete partij in het kabinet kunt stemmen maar je bent niks, je hebt niks om te zeggen op deze werled illumunati regeert alles,
Je moet niet zo stoer doen, je weet niks ik volg de illimunati al 2 jaar en ik weet er al een hoop over dus jij moet niet komen praten
Kom gewoon niet praten Yorick... Hij gaat djoeken vriend
Illuminati westside alles for life
Illuminati westside alles for life
Zit net te denken, ik en me vader hebben die arts, die afgelopen zaterdag gips heeft gezet bij me, wel redelijk getrolled..
Komt ze binnen, kijkt ze naar m'n enkel, zegt ze; tsoooo, die is aardig dik! Me pa gelijk: jaaaaa, en z'n enkel ook!
Zegt ze later; zo ik zal nog even krukken voor je regelen, neem aan dat je die niet hebt thuis?
Ik: nou, ik heb wel deurkrukken thuis.. Maar daar win je volgens mij de oorlog ook niet mee!
Die kop
epic
.
Afgelopen maandag weer net zo, wel bij een andere vrouw; ik; dus ik krijg nu wel beter gips, is dat ook lichter?
Die arts: jazeker! En ook een stuk dunner, en maar tot de helft van je schenen ongeveer!
Ik: ohh das mooi, dan kan ik donderdag dus gewoon gaan trainen..
Het gezicht sprak boekdelen wederom!
Zegt ze later; zo ik zal nog even krukken voor je regelen, neem aan dat je die niet hebt thuis?
Ik: nou, ik heb wel deurkrukken thuis.. Maar daar win je volgens mij de oorlog ook niet mee!
Die kop
Afgelopen maandag weer net zo, wel bij een andere vrouw; ik; dus ik krijg nu wel beter gips, is dat ook lichter?
Die arts: jazeker! En ook een stuk dunner, en maar tot de helft van je schenen ongeveer!
Ik: ohh das mooi, dan kan ik donderdag dus gewoon gaan trainen..
Het gezicht sprak boekdelen wederom!
Ons nieuwste lid is Lighttown madness 
C
YES! EINDHOVEN! 
Net een kaartje gekocht voor Katwijk - Spakenburg, we kunnen eindelijk weer kampioen worden
Moet nog wel ff gebeuren natuurlijk, Katwijk staat 3e dus dat wordt moeilijk genoeg.
Glory hunterwrote:Net een kaartje gekocht voor Katwijk - Spakenburg, we kunnen eindelijk weer kampioen wordenMoet nog wel ff gebeuren natuurlijk, Katwijk staat 3e dus dat wordt moeilijk genoeg.
Je moest eens wetenwrote:Glory hunterwrote:Net een kaartje gekocht voor Katwijk - Spakenburg, we kunnen eindelijk weer kampioen wordenMoet nog wel ff gebeuren natuurlijk, Katwijk staat 3e dus dat wordt moeilijk genoeg.
Ik had die gast op YT trouwens de mond gesnoerd. 
Gezelligheid!wrote:YES! EINDHOVEN!
B
JEUJ BRABANT

S
G
B-Front
Inner Creativity
Frontliner
Dus: muah, wel ok. Tis wel duidelijk dat hardcore niet Frontliner zn sterktste kant is.
Niet zijn sterkste kant is wel zwak uitgedrukt 
Maar dat was oooo zoooo vet op Knock-Out toen