Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1768, 1769, 1770, 1771, 1772, 1773, 1774 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 17:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Voor de liefhebbert :D
Linkje
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 17:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat is dat toch saai; een avond zonder internet (gister) :P Maar vandaag mag ik weer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

delange schreef:


hoe kun je dit nou maken?

paint en windows movie maker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 18:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Waarom staat deze nog niet tussen de releases? :P

http://www.junodownload.com/products/in ... 965400-02/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 18:32 
 

oostzaner schreef:
delange schreef:


hoe kun je dit nou maken?

paint en windows movie maker.

Waz met jou?
Geef die jongen eens niet van die gare nep tips.
Gewoon het bestand openen in Kladblok en dan die code zo vaak kopieren als je wilt dat et filmpje lang is zal gaan worden moet zijn uiteindelijk ja ok.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 18:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

29 mei komt ie :loving: :loving: Meteen eentje aanschaffen :P

http://www.vi.nl/video/vitv/220703/Ik-h ... -meter.htm
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
29 mei komt ie :loving: :loving: Meteen eentje aanschaffen :P

http://www.vi.nl/video/vitv/220703/Ik-h ... -meter.htm

Hebbon!! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 18:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Haha, waarom vind ik dat niet verrassend? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
Citaat:
Hou je bek is je weet niks jij mogool, We zijn gewoon slaven van de Illimunati jij denkt dat je vrij bent omdat je op je favoriete partij in het kabinet kunt stemmen maar je bent niks, je hebt niks om te zeggen op deze werled illumunati regeert alles,
Je moet niet zo stoer doen, je weet niks ik volg de illimunati al 2 jaar en ik weet er al een hoop over dus jij moet niet komen praten


hahahaha, ik las dit net op YT. :P

Kenzertriest
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kom gewoon niet praten Yorick... Hij gaat djoeken vriend
Illuminati westside alles for life
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit net te denken, ik en me vader hebben die arts, die afgelopen zaterdag gips heeft gezet bij me, wel redelijk getrolled.. :lol: Komt ze binnen, kijkt ze naar m'n enkel, zegt ze; tsoooo, die is aardig dik! Me pa gelijk: jaaaaa, en z'n enkel ook! :lol: :lol:
Zegt ze later; zo ik zal nog even krukken voor je regelen, neem aan dat je die niet hebt thuis?
Ik: nou, ik heb wel deurkrukken thuis.. Maar daar win je volgens mij de oorlog ook niet mee!
Die kop :lol: epic xd .

Afgelopen maandag weer net zo, wel bij een andere vrouw; ik; dus ik krijg nu wel beter gips, is dat ook lichter?
Die arts: jazeker! En ook een stuk dunner, en maar tot de helft van je schenen ongeveer!
Ik: ohh das mooi, dan kan ik donderdag dus gewoon gaan trainen.. :lol:
Het gezicht sprak boekdelen wederom! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha mooie momenten zijn dat! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 20:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ons nieuwste lid is Lighttown madness :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 20:13 
 

YES! EINDHOVEN! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 20:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Net een kaartje gekocht voor Katwijk - Spakenburg, we kunnen eindelijk weer kampioen worden :loving: Moet nog wel ff gebeuren natuurlijk, Katwijk staat 3e dus dat wordt moeilijk genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 20:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Net een kaartje gekocht voor Katwijk - Spakenburg, we kunnen eindelijk weer kampioen worden :loving: Moet nog wel ff gebeuren natuurlijk, Katwijk staat 3e dus dat wordt moeilijk genoeg.

Glory hunter
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 20:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Rampestamper schreef:
Pommer schreef:
Net een kaartje gekocht voor Katwijk - Spakenburg, we kunnen eindelijk weer kampioen worden :loving: Moet nog wel ff gebeuren natuurlijk, Katwijk staat 3e dus dat wordt moeilijk genoeg.

Glory hunter

Je moest eens weten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had die gast op YT trouwens de mond gesnoerd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
YES! EINDHOVEN! :yay:


Gezelligheid! :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 22:10 
 

JEUJ BRABANT :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 22:22 
 

Kennen we'm nog?

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 22:26 
 

stefaneke schreef:
Kennen we'm nog?


B-Front :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:
Inner Creativity :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:

Frontliner :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :worship: :worship: :worship:

Dus: muah, wel ok. Tis wel duidelijk dat hardcore niet Frontliner zn sterktste kant is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet zijn sterkste kant is wel zwak uitgedrukt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 22:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maar dat was oooo zoooo vet op Knock-Out toen :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
B-Front :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:
Inner Creativity :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:


Afbeelding
Vorige  1 ... 1768, 1769, 1770, 1771, 1772, 1773, 1774 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic