wrote:Goedemorgen
C
yeh yeah, alweer uit.. tijd om te gaan slapen dus, was zo kut vannacht!
Heb al van 5 mensen vernomen nu dat ze gigantisch slecht hebben geslapen vannacht haha. Wat was er in godsnaam aan de hand dan?wrote:yeh yeah, alweer uit.. tijd om te gaan slapen dus, was zo kut vannacht!
C
het was volle maan, maar weet niet of dat er iets mee te maken heeft
Ik geloof niet echt in dat soort dingen haha.
C
Kan ook iets te maken hebben met die Supermaan, die stond nu tig x dichter bij dan anderswrote:Ik geloof niet echt in dat soort dingen haha.
A
Ik heb gewoon goed geslapen hoor
Superman?wrote:Kan ook iets te maken hebben met die Supermaan, die stond nu tig x dichter bij dan anderswrote:Ik geloof niet echt in dat soort dingen haha.
Als ik dat wist sliep ik ook slechter.
+1 Klokkie rond ook nogwrote:Ik heb gewoon goed geslapen hoor
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 18 days ago
Ik ook! Een kwart klokkie danwrote:+1 Klokkie rond ook nogwrote:Ik heb gewoon goed geslapen hoor
Ik heb ook drama geslapen. Maar wat wil je als je wakker gewhatsapped wordt...en daarna niet meer kunt slapen 
We gaan, met het stagebedrijf, 14 juni naar Amsterdam. De ena laatste week dat ik hier ben, dus wel leuk 
Mag je kiezen wat je wilt doen. Zijn de keuzes: Rondleiding, Rondvaart, Wie is de Mol, Fietsiets, 'Geheimen van Amsterdam' en een popquiz. Denk dat ik dat 'Wie is de Mol' dan ga kiezen, lijkt me wel wat, programma is ook altijd wel leuk
Degene die bij mij op de kamer zitten nemen willen volgens mij voor een rondvaart gaan en dat vind ik al helemaal niks 
Mag je kiezen wat je wilt doen. Zijn de keuzes: Rondleiding, Rondvaart, Wie is de Mol, Fietsiets, 'Geheimen van Amsterdam' en een popquiz. Denk dat ik dat 'Wie is de Mol' dan ga kiezen, lijkt me wel wat, programma is ook altijd wel leuk
leuk een dagje stad, vergeet je sultana's niet! 
wrote:leuk een dagje stad, vergeet je bier niet!
hahahaha, ik las dit net op YT.Hou je bek is je weet niks jij mogool, We zijn gewoon slaven van de Illimunati jij denkt dat je vrij bent omdat je op je favoriete partij in het kabinet kunt stemmen maar je bent niks, je hebt niks om te zeggen op deze werled illumunati regeert alles,
Je moet niet zo stoer doen, je weet niks ik volg de illimunati al 2 jaar en ik weet er al een hoop over dus jij moet niet komen praten
wrote:hahahaha, ik las dit net op YT.Hou je bek is je weet niks jij mogool, We zijn gewoon slaven van de Illimunati jij denkt dat je vrij bent omdat je op je favoriete partij in het kabinet kunt stemmen maar je bent niks, je hebt niks om te zeggen op deze werled illumunati regeert alles,
Je moet niet zo stoer doen, je weet niks ik volg de illimunati al 2 jaar en ik weet er al een hoop over dus jij moet niet komen praten
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 18 days ago
Jaja, dat zijn de echt uren he?wrote:Heb je maar 3 uur geslapen?
Oow jezuswrote:hahahaha, ik las dit net op YT.Hou je bek is je weet niks jij mogool, We zijn gewoon slaven van de Illimunati jij denkt dat je vrij bent omdat je op je favoriete partij in het kabinet kunt stemmen maar je bent niks, je hebt niks om te zeggen op deze werled illumunati regeert alles,

S
Fuck wat is het broeierig. Niet fijn als je in een tractor zit zonder airco.
En ook gewoon alle 3 de keren het fout spellen, wat een held :') en dit soort mensen lopen gewoon tussen mensen als jij en ik in de stad...wrote:hahahaha, ik las dit net op YT.Hou je bek is je weet niks jij mogool, We zijn gewoon slaven van de Illimunati jij denkt dat je vrij bent omdat je op je favoriete partij in het kabinet kunt stemmen maar je bent niks, je hebt niks om te zeggen op deze werled illumunati regeert alles,
E
het zal wss ook zo eentje uit italie geweest zijn die dat schreef......(gezien de geschiedenis en het feitelijke verhaal)wrote:hahahaha, ik las dit net op YT.Hou je bek is je weet niks jij mogool, We zijn gewoon slaven van de Illimunati jij denkt dat je vrij bent omdat je op je favoriete partij in het kabinet kunt stemmen maar je bent niks, je hebt niks om te zeggen op deze werled illumunati regeert alles,