Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1767, 1768, 1769, 1770, 1771, 1772, 1773 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 08 mei 2012 10:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Goedemorgen :D
Bericht Geplaatst op 08 mei 2012 11:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

een goedenmorgen altezaam.
Bericht Geplaatst op 08 mei 2012 13:09 
 

yeh yeah, alweer uit.. tijd om te gaan slapen dus, was zo kut vannacht!
Bericht Geplaatst op 08 mei 2012 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
yeh yeah, alweer uit.. tijd om te gaan slapen dus, was zo kut vannacht!

Heb al van 5 mensen vernomen nu dat ze gigantisch slecht hebben geslapen vannacht haha. Wat was er in godsnaam aan de hand dan? :P
Bericht Geplaatst op 08 mei 2012 13:25 
 

het was volle maan, maar weet niet of dat er iets mee te maken heeft
Bericht Geplaatst op 08 mei 2012 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik geloof niet echt in dat soort dingen haha.
Bericht Geplaatst op 08 mei 2012 13:36 
 


xd
Bericht Geplaatst op 08 mei 2012 13:40 
 

Parvuz schreef:
Ik geloof niet echt in dat soort dingen haha.

Kan ook iets te maken hebben met die Supermaan, die stond nu tig x dichter bij dan anders
Bericht Geplaatst op 08 mei 2012 13:41 
 

Ik heb gewoon goed geslapen hoor
Bericht Geplaatst op 08 mei 2012 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Parvuz schreef:
Ik geloof niet echt in dat soort dingen haha.

Kan ook iets te maken hebben met die Supermaan, die stond nu tig x dichter bij dan anders

Superman? :P
Als ik dat wist sliep ik ook slechter.
Bericht Geplaatst op 08 mei 2012 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Ik heb gewoon goed geslapen hoor

+1 Klokkie rond ook nog (L)
Bericht Geplaatst op 08 mei 2012 14:17 
 
Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Almighty schreef:
Ik heb gewoon goed geslapen hoor

+1 Klokkie rond ook nog (L)


Ik ook! Een kwart klokkie dan (L)
Bericht Geplaatst op 08 mei 2012 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb je maar 3 uur geslapen? :P
Bericht Geplaatst op 08 mei 2012 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ook drama geslapen. Maar wat wil je als je wakker gewhatsapped wordt...en daarna niet meer kunt slapen >.<
Bericht Geplaatst op 08 mei 2012 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We gaan, met het stagebedrijf, 14 juni naar Amsterdam. De ena laatste week dat ik hier ben, dus wel leuk :D
Mag je kiezen wat je wilt doen. Zijn de keuzes: Rondleiding, Rondvaart, Wie is de Mol, Fietsiets, 'Geheimen van Amsterdam' en een popquiz. Denk dat ik dat 'Wie is de Mol' dan ga kiezen, lijkt me wel wat, programma is ook altijd wel leuk xd Degene die bij mij op de kamer zitten nemen willen volgens mij voor een rondvaart gaan en dat vind ik al helemaal niks :D
Bericht Geplaatst op 08 mei 2012 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

leuk een dagje stad, vergeet je sultana's niet! :D
Bericht Geplaatst op 08 mei 2012 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
leuk een dagje stad, vergeet je bier niet! :D
Bericht Geplaatst op 08 mei 2012 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Hou je bek is je weet niks jij mogool, We zijn gewoon slaven van de Illimunati jij denkt dat je vrij bent omdat je op je favoriete partij in het kabinet kunt stemmen maar je bent niks, je hebt niks om te zeggen op deze werled illumunati regeert alles,
Je moet niet zo stoer doen, je weet niks ik volg de illimunati al 2 jaar en ik weet er al een hoop over dus jij moet niet komen praten


hahahaha, ik las dit net op YT. :P
Bericht Geplaatst op 08 mei 2012 15:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
Citaat:
Hou je bek is je weet niks jij mogool, We zijn gewoon slaven van de Illimunati jij denkt dat je vrij bent omdat je op je favoriete partij in het kabinet kunt stemmen maar je bent niks, je hebt niks om te zeggen op deze werled illumunati regeert alles,
Je moet niet zo stoer doen, je weet niks ik volg de illimunati al 2 jaar en ik weet er al een hoop over dus jij moet niet komen praten


hahahaha, ik las dit net op YT. :P

:lol: , waar is :huillach: als je hem nodig hebt...
Bericht Geplaatst op 08 mei 2012 15:45 
 
Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Heb je maar 3 uur geslapen? :P


Jaja, dat zijn de echt uren he? :P Kon echt voor geen meter in slaap komen en moest alweer om 06:15 eruit :yawn:
Bericht Geplaatst op 08 mei 2012 15:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
Citaat:
Hou je bek is je weet niks jij mogool, We zijn gewoon slaven van de Illimunati jij denkt dat je vrij bent omdat je op je favoriete partij in het kabinet kunt stemmen maar je bent niks, je hebt niks om te zeggen op deze werled illumunati regeert alles,
Je moet niet zo stoer doen, je weet niks ik volg de illimunati al 2 jaar en ik weet er al een hoop over dus jij moet niet komen praten

hahahaha, ik las dit net op YT. :P

Oow jezus >.< >.<
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 08 mei 2012 16:58 
 

Fuck wat is het broeierig. Niet fijn als je in een tractor zit zonder airco.
Bericht Geplaatst op 08 mei 2012 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
Citaat:
Hou je bek is je weet niks jij mogool, We zijn gewoon slaven van de Illimunati jij denkt dat je vrij bent omdat je op je favoriete partij in het kabinet kunt stemmen maar je bent niks, je hebt niks om te zeggen op deze werled illumunati regeert alles,
Je moet niet zo stoer doen, je weet niks ik volg de illimunati al 2 jaar en ik weet er al een hoop over dus jij moet niet komen praten


hahahaha, ik las dit net op YT. :P

En ook gewoon alle 3 de keren het fout spellen, wat een held :') en dit soort mensen lopen gewoon tussen mensen als jij en ik in de stad...
Bericht Geplaatst op 08 mei 2012 17:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



hoe kun je dit nou maken?
Bericht Geplaatst op 08 mei 2012 17:13 
 

oostzaner schreef:
Citaat:
Hou je bek is je weet niks jij mogool, We zijn gewoon slaven van de Illimunati jij denkt dat je vrij bent omdat je op je favoriete partij in het kabinet kunt stemmen maar je bent niks, je hebt niks om te zeggen op deze werled illumunati regeert alles,
Je moet niet zo stoer doen, je weet niks ik volg de illimunati al 2 jaar en ik weet er al een hoop over dus jij moet niet komen praten


hahahaha, ik las dit net op YT. :P

het zal wss ook zo eentje uit italie geweest zijn die dat schreef......(gezien de geschiedenis en het feitelijke verhaal)
Vorige  1 ... 1767, 1768, 1769, 1770, 1771, 1772, 1773 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic