Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1766, 1767, 1768, 1769, 1770, 1771, 1772 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Da's MDMA kristal, Mephedrone of Keta, gij verrekte onwetende mongol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 20:41 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 20:41 
 

Olijfboompje schreef:
Da's MDMA kristal, Mephedrone of Keta, gij verrekte onwetende mongol.

:( , ik googlede nog: Speed drugs afbeeldingen, krijg ik dat..
Misschien moet je me toch een keer speed, mdma, meph en keta brengen daniel... kun je me het verschil gaan uitleggen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 20:44 
 

Vervolgens daniel opsluiten en alles in een keer in je mik gooien?

you bastard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Facebook kaput?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 20:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
Facebook kaput?


Dat al dat het aan mij lag, ging het modem opnieuw opstarten en al die toestanden Afbeelding Maar het werkt weer (soort van)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 20:51 
 

oostzaner schreef:
Facebook kaput?

hier ook.

kennelijk hetzelfde probleem als hier....

Solis schreef:
oostzaner schreef:
Facebook kaput?


Dat al dat het aan mij lag, ging het modem opnieuw opstarten en toestanden Afbeelding


dat is exact mijn gedachten... :lol: :thumbsup: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 20:51 
 
Hardtraxx Elite

Facebook nu ookal doelwit? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 20:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kut Voldemort
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Olijfboompje schreef:
Da's MDMA kristal, Mephedrone of Keta, gij verrekte onwetende mongol.

:( , ik googlede nog: Speed drugs afbeeldingen, krijg ik dat..
Misschien moet je me toch een keer speed, mdma, meph en keta brengen daniel... kun je me het verschil gaan uitleggen!

Kunnen we wel doen heuwr. :cool:
biscuit schreef:
Vervolgens daniel opsluiten en alles in een keer in je mik gooien?

you bastard!

Dat zou stout en onverstandig zijn. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 21:02 
 

Olijfboompje schreef:
Chris Two schreef:
Olijfboompje schreef:
Da's MDMA kristal, Mephedrone of Keta, gij verrekte onwetende mongol.

:( , ik googlede nog: Speed drugs afbeeldingen, krijg ik dat..
Misschien moet je me toch een keer speed, mdma, meph en keta brengen daniel... kun je me het verschil gaan uitleggen!

Kunnen we wel doen heuwr. :cool:

Zoiezo ben je altijd welkom om te komen chillen Daniel.. u know that!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 21:03 
 

iemand belt mij.... ik hoor gefluister en niemand reageert :mad:

domme streek :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Facebook is slooooom :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:

Zoiezo ben je altijd welkom om te komen chillen Daniel.. u know that!

Wat lief :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 21:23 
 

Olijfboompje schreef:
Chris Two schreef:

Zoiezo ben je altijd welkom om te komen chillen Daniel.. u know that!

Wat lief :loving:


Ik ben lief..
als ik slaap
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Olijfboompje schreef:
Chris Two schreef:

Zoiezo ben je altijd welkom om te komen chillen Daniel.. u know that!

Wat lief :loving:


Ik ben lief..
als ik slaap

Je hebt je momenten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 23:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zoiezo zoiezo zoiezo zoiezo zoiezo zoiezo
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 23:27 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Zoiezo zoiezo zoiezo zoiezo zoiezo zoiezo

Sowieso
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 23:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Zoiezo zoiezo zoiezo zoiezo zoiezo zoiezo

>.< >.< :list: :list: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 23:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zoiezo niet mang!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 23:31 
 

Zo en zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 23:39 
 

sowieso/zoiezo/sowiezo/zoenzo..

het enige woord waar ik moeite mee blijf hebben... schrijf hem altijd verkeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 23:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Als je het eenmaal weet vergeet je dat toch niet meer xd En volgens mij zit er ook nog zoiets als autocorrect op Google Chrome (als je dat gebruikt tenminste). Maarja nu vergeet je het dus zoiezo niet meer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 00:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
sowieso/zoiezo/sowiezo/zoenzo..

hed eenige woort waar ik moeite mee bleif heben... scheijf hem alteid verkeert


Fixed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 08:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goedemorgen :D
Vorige  1 ... 1766, 1767, 1768, 1769, 1770, 1771, 1772 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic