Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1765, 1766, 1767, 1768, 1769, 1770, 1771 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 12:50 
 

Tosti's, soepje en ijsthee
Lekker pauze!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeuy, geen breuk op de CT-Scan, wat dus positief is in dat opzicht.. Waren wel 2 eerdere breuken te zien, van een jaar of 3 terug, ben toen ook naar t ziekenhuis geweest, en daar zeiden ze toen dat het een kneuzing was in me enkel, en m'n enkelbanden zwaar had opgerekt.. NICE! Lekkere fail van het ziekenhuis weer. Wat nu wel zeker is, is dat het bandletsel is.. Oftewel, ingescheurd, afgescheurd of misschien zelfs doorgescheurde enkelbanden.. Konden ze nu nog niet zien door die zwelling.. Dus moet over een week terug komen, dan gaat het gips er weer af, en dan hoop ik eindelijk te weten wat ik heb..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 13:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Inderdaad behoorlijk kut, maar dat word dus geen HC Italia voor jou ruubje?!
Tenminste als je verstandig bent :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 13:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kaarten voor Eindhoven uit binnen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 13:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

hahahahahah, grappenmaker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
De opleiding op het MBO is gewoon kut.. Heb ook beide gedaan, ben blij als ik straks klaar ben en iets wat ik leuk vind kan gaan doen op het HBO.

:x



Het hbo is niet veel beter hoor. Vaak kun je ook met je ict opleiding op mbo 4 niveau vaak meer dan een op hbo niveau.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 15:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Kun je de vernedering van je cluppie meemaken :evil:

:corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 15:45 
 

mrazura schreef:
roberttt schreef:
De opleiding op het MBO is gewoon kut.. Heb ook beide gedaan, ben blij als ik straks klaar ben en iets wat ik leuk vind kan gaan doen op het HBO.

:x



Het hbo is niet veel beter hoor. Vaak kun je ook met je ict opleiding op mbo 4 niveau vaak meer dan een op hbo niveau.

Ze vragen op heel veel plekken een HBO diploma bij ICT ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
mrazura schreef:
roberttt schreef:
De opleiding op het MBO is gewoon kut.. Heb ook beide gedaan, ben blij als ik straks klaar ben en iets wat ik leuk vind kan gaan doen op het HBO.

:x



Het hbo is niet veel beter hoor. Vaak kun je ook met je ict opleiding op mbo 4 niveau vaak meer dan een op hbo niveau.

Ze vragen op heel veel plekken een HBO diploma bij ICT ;)


Ik heb 2 maanden stage gelopen bij een recruiters bureau en ik ben daarbij ook best in gesprek geweest met de direct leidinggevende van de functie en/of met de (ondersteun) p&o afdeling van de organisatie welke een IT'er nodig had. Ik kan me niet 1 keer herinneren dat ik de eis gehad heb dat een hbo diploma vereist is, hooguit dat de functionaris op hbo niveau moet kunnen meedenken met de organisatie. Ik heb het hier uiteraard over startersfuncties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 17:45 
 

UPC ligt zwaar te kutten met alles, dus kan kloppen..
Telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 17:53 
 
Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Fucking vaag.. Internet hier deed het niet, hoewel die wel gewoon verbonden was een geen probleem aangaf.. 2x opnieuw aangezet, en opeens 10 min later deden ze het 1 voor 1 weer. Hardtraxx doet het nu weer en hotmail ook, maar facebook bijvoorbeeld nog niet.. dafuq? xd


DNS servers onbereikbaar denk ik. ^^ Hier glasvezel en niks aan het handje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 18:00 
 

Meer mensen hebben storing van UPC blijkbaar.. nu doet alles weer :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 18:16 
 

Ja, doet ie het wel, dan weer niet, dan wel, weer niet.. wel niet... wel, mss niet... wel...

echt 20x refreshen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 18:21 
 

Project 141 schreef:
Chris Two schreef:
Meer mensen hebben storing van UPC blijkbaar.. nu doet alles weer :p

Niet meer :/ alleen HT doet het hier nog nu :P van de sites die ik nodig heb dan

Hier ook xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zo setje is af....3uur en 19 min xd

jullie zien m wel verschijne binnekort :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 18:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo, even 2 nederlands elftal shirtjes besteld voor mij en mijn maatje (de uitshirts natuurlijk, thuis zijn graflelijk :P ).
Zometeen ff naar de sportschool :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 19:15 
 

Ramirez schreef:
Project 141 schreef:
Fucking vaag.. Internet hier deed het niet, hoewel die wel gewoon verbonden was een geen probleem aangaf.. 2x opnieuw aangezet, en opeens 10 min later deden ze het 1 voor 1 weer. Hardtraxx doet het nu weer en hotmail ook, maar facebook bijvoorbeeld nog niet.. dafuq? xd


DNS servers onbereikbaar denk ik. ^^ Hier glasvezel en niks aan het handje!

show me your facking speed! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 19:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kut storing bij UPC :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 20:07 
 
Hardtraxx Addict

Jeuj geslaagd voor auto theorie! Vorige keer had ik 6 fout op 2e gedeelte en nu maar 2! :D Had er echt een slecht gevoel over maar mag nu dus een datum om af te rijden bespreken :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 20:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Jeuj geslaagd voor auto theorie! Vorige keer had ik 6 fout op 2e gedeelte en nu maar 2! :D Had er echt een slecht gevoel over maar mag nu dus een datum om af te rijden bespreken :yay:

Feli! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 20:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Jeuj geslaagd voor auto theorie!

Nogmaals, gefeliciteerd Mandarijn :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 20:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voor de house/trance liefhebbers: andere-muziek/mr-solis-mixxed-up-1-t23292.html, een nieuwe episode van Mixxed Up :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 20:23 
 
Hardtraxx Veteran

M-arijn schreef:
Jeuj geslaagd voor auto theorie!

Gefeliciteerd! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 20:35 
 

biscuit schreef:
Ramirez schreef:
Project 141 schreef:
Fucking vaag.. Internet hier deed het niet, hoewel die wel gewoon verbonden was een geen probleem aangaf.. 2x opnieuw aangezet, en opeens 10 min later deden ze het 1 voor 1 weer. Hardtraxx doet het nu weer en hotmail ook, maar facebook bijvoorbeeld nog niet.. dafuq? xd


DNS servers onbereikbaar denk ik. ^^ Hier glasvezel en niks aan het handje!

show me your facking speed! :drool:


Afbeelding
Wa bende toch ook een junkie, biscuit
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Jeuj geslaagd voor auto theorie!

Gefeliciteerd!




Ik had de opdracht om een introtje te maken (niet voor hardstyle of hardcore)
Wat vinden jullie hiervan?
[zippy]http://www15.zippyshare.com/v/67345771/file.html[/zippy]
Vorige  1 ... 1765, 1766, 1767, 1768, 1769, 1770, 1771 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic