Tosti's, soepje en ijsthee
Lekker pauze!
Lekker pauze!
wrote:De opleiding op het MBO is gewoon kut.. Heb ook beide gedaan, ben blij als ik straks klaar ben en iets wat ik leuk vind kan gaan doen op het HBO.
wrote:Kun je de vernedering van je cluppie meemaken
Ze vragen op heel veel plekken een HBO diploma bij ICTwrote:wrote:De opleiding op het MBO is gewoon kut.. Heb ook beide gedaan, ben blij als ik straks klaar ben en iets wat ik leuk vind kan gaan doen op het HBO.
Het hbo is niet veel beter hoor. Vaak kun je ook met je ict opleiding op mbo 4 niveau vaak meer dan een op hbo niveau.
Ik heb 2 maanden stage gelopen bij een recruiters bureau en ik ben daarbij ook best in gesprek geweest met de direct leidinggevende van de functie en/of met de (ondersteun) p&o afdeling van de organisatie welke een IT'er nodig had. Ik kan me niet 1 keer herinneren dat ik de eis gehad heb dat een hbo diploma vereist is, hooguit dat de functionaris op hbo niveau moet kunnen meedenken met de organisatie. Ik heb het hier uiteraard over startersfuncties.wrote:Ze vragen op heel veel plekken een HBO diploma bij ICTwrote:wrote:De opleiding op het MBO is gewoon kut.. Heb ook beide gedaan, ben blij als ik straks klaar ben en iets wat ik leuk vind kan gaan doen op het HBO.
Het hbo is niet veel beter hoor. Vaak kun je ook met je ict opleiding op mbo 4 niveau vaak meer dan een op hbo niveau.
DNS servers onbereikbaar denk ik.wrote:Fucking vaag.. Internet hier deed het niet, hoewel die wel gewoon verbonden was een geen probleem aangaf.. 2x opnieuw aangezet, en opeens 10 min later deden ze het 1 voor 1 weer. Hardtraxx doet het nu weer en hotmail ook, maar facebook bijvoorbeeld nog niet.. dafuq?
Hier ookwrote:Niet meerwrote:Meer mensen hebben storing van UPC blijkbaar.. nu doet alles weer :palleen HT doet het hier nog nu
van de sites die ik nodig heb dan
show me your facking speed!wrote:DNS servers onbereikbaar denk ik.wrote:Fucking vaag.. Internet hier deed het niet, hoewel die wel gewoon verbonden was een geen probleem aangaf.. 2x opnieuw aangezet, en opeens 10 min later deden ze het 1 voor 1 weer. Hardtraxx doet het nu weer en hotmail ook, maar facebook bijvoorbeeld nog niet.. dafuq?Hier glasvezel en niks aan het handje!
Feli!wrote:Jeuj geslaagd voor auto theorie! Vorige keer had ik 6 fout op 2e gedeelte en nu maar 2!Had er echt een slecht gevoel over maar mag nu dus een datum om af te rijden bespreken
Nogmaals, gefeliciteerd Mandarijnwrote:Jeuj geslaagd voor auto theorie!
Gefeliciteerd!wrote:Jeuj geslaagd voor auto theorie!
wrote:show me your facking speed!wrote:DNS servers onbereikbaar denk ik.wrote:Fucking vaag.. Internet hier deed het niet, hoewel die wel gewoon verbonden was een geen probleem aangaf.. 2x opnieuw aangezet, en opeens 10 min later deden ze het 1 voor 1 weer. Hardtraxx doet het nu weer en hotmail ook, maar facebook bijvoorbeeld nog niet.. dafuq?Hier glasvezel en niks aan het handje!