Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1764, 1765, 1766, 1767, 1768, 1769, 1770 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 04:21 
 

(L) (L) (L)

Met de Chukkels Space Mix komen we er wel! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 04:33 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Dysphoria, gedraag je hier is en hou eens op met het gespam. Anders ben je voor onbepaalde tijd niet meer welkom op Hardtraxx. Lekker rustig.

Ontopic graag. Mag dan nog wel het "off topic" gedeelte zijn, maar hier zijn ook grenzen wat betreft onzin/zooi/spam. En deze grenzen zijn door bepaalde gebruikers weer bereikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 04:34 
 

Ook nog wakker Jor-D? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 04:36 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
Ook nog wakker Jor-D? :woot:


Dat blijkt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 04:37 
 

Hoe is het met u?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 07:10 
 

Pff weer een week stage...nu nog opstaan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 07:37 
 

Goedemorgen! En we zijn weer weg tot ergens 5 uur :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 07:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Goedemorgen! En we zijn weer weg tot ergens 4 uur :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 08:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goedemorgen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Goedemorgen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Goedemorgen! En we zijn weer weg tot ergens 5 uur :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij:
El Mare schreef:
Chris Two schreef:
Goedemorgen! En we zijn weer weg tot ergens kwart voor6 :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 10:02 
 

Goedemorgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijd om een nieuwe school te zoeken, moet niet te lang wachten. Denk dat het Hogeschool Utrecht word, mensen die hier op zitten of volgend jaar heen gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 10:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Tijd om een nieuwe school te zoeken, moet niet te lang wachten. Denk dat het Hogeschool Utrecht word, mensen die hier op zitten of volgend jaar heen gaan?

Zat vorig jaar op de FCJ van de HU, ga nu ook weer naar de HU maar deze keer in Amersfoort (als ik door de loting kom).

Goeiemorgen trouwens, altijd fijn als je op je normaal gesproken vrije dag mag gaan werken :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Zat vorig jaar op de FCJ van de HU, ga nu ook weer naar de HU maar deze keer in Amersfoort (als ik door de loting kom).


Ik wil dan 'Systeembeheer' gaan doen, beetje leuke school/makkelijk bereikbaar etc?

Nog mensen die m'n set hebben geluisterd/willen luisteren? hardstyle/patrickjeb-met-zonder-mayonaise-4-t26000.html :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 10:44 
 

Alleen is systeembeheer niet van je het, imo :P


Group Policy, User Policy blbalalblabla
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Alleen is systeembeheer niet van je het, imo :P


Group Policy, User Policy blbalalblabla


Zit je er zelf ook op? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 11:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Moggee :whistle:

Heb trouwens ook een leuke studie gevonden, iemand die ermee bekend is??
Link
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 11:57 
 

patrickjeb schreef:
Almighty schreef:
Alleen is systeembeheer niet van je het, imo :P


Group Policy, User Policy blbalalblabla


Zit je er zelf ook op? :P

Op gezeten een jaar, overgestapt op AO
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Op gezeten een jaar, overgestapt op AO


En wat is de reden dat je overgestapt ben dan? Is de opleiding niks, de school? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 12:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De opleiding op het MBO is gewoon kut.. Heb ook beide gedaan, ben blij als ik straks klaar ben en iets wat ik leuk vind kan gaan doen op het HBO.

:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
De opleiding op het MBO is gewoon kut.. Heb ook beide gedaan, ben blij als ik straks klaar ben en iets wat ik leuk vind kan gaan doen op het HBO.

:x


Systeembeheer op het HBO hea :P Zit nu op het MBO en niveau 4 al eigenlijk gehaald (Alleen nog stage voldoende afsluiten wat ik niet echt als een probleem zie) en wil nog doorstuderen en naar het HBO. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 12:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
roberttt schreef:
De opleiding op het MBO is gewoon kut.. Heb ook beide gedaan, ben blij als ik straks klaar ben en iets wat ik leuk vind kan gaan doen op het HBO.

:x


Systeembeheer op het HBO hea :P Zit nu op het MBO en niveau 4 al eigenlijk gehaald (Alleen nog stage voldoende afsluiten wat ik niet echt als een probleem zie) en wil nog doorstuderen en naar het HBO. :)


Ooooh oke :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

he, vakantie voorbij. Terug naar het sombere school leven
Vorige  1 ... 1764, 1765, 1766, 1767, 1768, 1769, 1770 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic