Met de Chukkels Space Mix komen we er wel!
Met de Chukkels Space Mix komen we er wel!
Dat blijktwrote:Ook nog wakker Jor-D?
wrote:Goedemorgen! En we zijn weer weg tot ergens 4 uur
wrote:Goedemorgen! En we zijn weer weg tot ergens 5 uur
wrote:wrote:Goedemorgen! En we zijn weer weg tot ergens kwart voor6
Zat vorig jaar op de FCJ van de HU, ga nu ook weer naar de HU maar deze keer in Amersfoort (als ik door de loting kom).wrote:Tijd om een nieuwe school te zoeken, moet niet te lang wachten. Denk dat het Hogeschool Utrecht word, mensen die hier op zitten of volgend jaar heen gaan?
Ik wil dan 'Systeembeheer' gaan doen, beetje leuke school/makkelijk bereikbaar etc?wrote:Zat vorig jaar op de FCJ van de HU, ga nu ook weer naar de HU maar deze keer in Amersfoort (als ik door de loting kom).
Zit je er zelf ook op?wrote:Alleen is systeembeheer niet van je het, imo
Group Policy, User Policy blbalalblabla
Op gezeten een jaar, overgestapt op AOwrote:Zit je er zelf ook op?wrote:Alleen is systeembeheer niet van je het, imo
Group Policy, User Policy blbalalblabla
En wat is de reden dat je overgestapt ben dan? Is de opleiding niks, de school?wrote:Op gezeten een jaar, overgestapt op AO
Systeembeheer op het HBO heawrote:De opleiding op het MBO is gewoon kut.. Heb ook beide gedaan, ben blij als ik straks klaar ben en iets wat ik leuk vind kan gaan doen op het HBO.
Ooooh oke :pwrote:Systeembeheer op het HBO heawrote:De opleiding op het MBO is gewoon kut.. Heb ook beide gedaan, ben blij als ik straks klaar ben en iets wat ik leuk vind kan gaan doen op het HBO.
Zit nu op het MBO en niveau 4 al eigenlijk gehaald (Alleen nog stage voldoende afsluiten wat ik niet echt als een probleem zie) en wil nog doorstuderen en naar het HBO.