Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1763, 1764, 1765, 1766, 1767, 1768, 1769 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 22:42 
 

Zo raar is die zin niet, je kan in een boom klimmen, erin hangen en eruit tyfen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 22:42 
 

Ja dat snap ik, maar ik dacht even ergens anders aan. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 22:43 
 

Dysphoria schreef:
Ja dat snap ik, maar ik dacht even ergens anders aan. xd

waaraan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 22:47 
 

Dat hij zijn lid in een vagijn stopte, maar dat mevrouw daar niet zo van gediend was en hem vervolgens een trap gaf waardoor hij eruit tyfte
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 22:48 
 

Dysphoria schreef:
Dat hij zijn lid in een vagijn stopte, maar dat mevrouw daar niet zo van gediend was en hem vervolgens een trap gaf waardoor eruit tyfte


Zo pardoes in de flamoes
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Dysphoria schreef:
Dat hij zijn lid in een vagijn stopte, maar dat mevrouw daar niet zo van gediend was en hem vervolgens een trap gaf waardoor eruit tyfte


Zo pardoes in de flamoes

Zo, daar zou je van schrikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 22:50 
 

Vast omdat het zo plotseling is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 22:51 
 

Zo droog in de bips
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 22:52 
 

kaboem schreef:
Zo droog in de bips

Bij wie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 22:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

xd nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 22:55 
 

Prostaatmelk? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 22:57 
 

Jongens Come on... hou het gewoon ff fatsoenlijk..

Weet dat dit off-topic is maar ook hier zijn er grenzen volgens mij
En dan heb ik het niet over die van nederland/belgie/duitsland
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 22:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Jongens Come on... hou het gewoon ff fatsoenlijk..

Weet dat dit off-topic is maar ook hier zijn er grenzen volgens mij
En dan heb ik het niet over die van nederland/belgie/duitsland

Couldn't agree more! Begint echt op een kleuterschool te lijken hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

altijd dezelfde...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 23:01 
 

Wroem wroem! We scheuren over 1 kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 23:02 
 

Jongens kom op ! een beetje plezier. beter dan de afgelopen dagen! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 23:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Jongens kom op ! een beetje plezier. beter dan de afgelopen dagen! :/

Dit is geen plezier, dit is gewoon kinderachtig gedrag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 23:04 
 

Beetje wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als je kinderachtig wilt doen ga je maar naar tussenhaakjes.nl...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 23:06 
 

Goodmorning boys and girls, boem boem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 23:17 
 
Hardtraxx Addict

Jezus man. Hoe lang ben je nou al terug Dys? Je maakt er altijd zo'n K&&@€" zooi van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 23:20 
 

Ik ben, voor zover ik weet, nooit weggeweest.

En schelden is zinloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 23:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
Ik ben, voor zover ik weet, nooit weggeweest.

En schelden is zinloos.


Dat gespam van jou niet dan ofwat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 23:49 
 

Ik herinner mij een moment dat dysphoria niet hier was en ook zo deed..
iedereen ook meteen tegen hem

flash-back/deja-vu momentje
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 01:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jezus wat een gekut is het ook weer hier.
Vorige  1 ... 1763, 1764, 1765, 1766, 1767, 1768, 1769 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic