Niet zo zeuren, ik heb vannacht geen seconde geslapen. Tyfus jeuk van die kut waterpokken.wrote:Zo, mijn zondagmorgen begon om 4uur vanmorgen, slapen gaat kut, en ben dat gips nu al zooooooooo spuugzat! Van mij mag het vrijdag zijn
.
B
Ik heb echt moeilijk relaxt geslapen.wrote:Niet zo zeuren, ik heb vannacht geen seconde geslapen. Tyfus jeuk van die kut waterpokken.wrote:Zo, mijn zondagmorgen begon om 4uur vanmorgen, slapen gaat kut, en ben dat gips nu al zooooooooo spuugzat! Van mij mag het vrijdag zijn
.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 18 days ago
Waterpokken? WTf?wrote: Niet zo zeuren, ik heb vannacht geen seconde geslapen. Tyfus jeuk van die kut waterpokken.
wrote: Ik heb echt moeilijk relaxt geslapen.
Dankzij m'n broertje.wrote: Waterpokken? WTf?
wrote:Oude vertrouwde avatar weer terug.
B
Minder whappenwrote:Weinig tijd voor ht
Moggee
Wat was Penoze weer vet, thanks aan iedereen die kwam kijken
Wat was Penoze weer vet, thanks aan iedereen die kwam kijken
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
G
Stomme hoer dat et iswrote:http://www.youtube.com/watch?v=T6j4f8cHBIM&ob=av2e
Haha, wat een wijf is zei ook
iemand moet haar echt leren wat muziek is, want zij weet dat overduidelijk niet.
Pfff, net ff 1,5km gelopen op krukken, sjezus
dat was nog best heavy
.
B
Hehe, wacht maar tot je jeuk onder het gips gaat krijgen. Dat is pure aids.wrote:Pfff, net ff 1,5km gelopen op krukken, sjezusdat was nog best heavy
.
Track of the week gaat ook lekker haha. Aan het einde van het jaar gewoon alle weken invullen? 
Hardcore altijd up to datewrote:Track of the week gaat ook lekker haha. Aan het einde van het jaar gewoon alle weken invullen?
Ja, dat klopt, maar dat volg ik niet.wrote:Hardcore altijd up to datewrote:Track of the week gaat ook lekker haha. Aan het einde van het jaar gewoon alle weken invullen?
C
Zo, thuis van leuk feestje in Dommelen.. Dommelen 1, 5 en 8 kampioen! 
Kijk, nu kan ik goed slapen!wrote:Zo, thuis van leuk feestje in Dommelen.. Dommelen 1, 5 en 8 kampioen!
ik kwam tot 36 toe ngestopt wanne rot spel 
Ik kwam niet voorbij al die letters, mocht daar niet skippenwrote:http://www.notdoppler.com/theimpossiblequiz.php
The impossible quiz. ik kwam tot 32
D
Ja
Ook lekker, word je gebeld door het ziekenhuis, moet je morgenvroeg al onder de CT-Scan door.. Ze vrezen toch voor een breuk, of zeer ernstig bandletsel.. Oftewel, ik ben de lul!
C
What heb je gedaan? (las iets met gips)wrote:Ook lekker, word je gebeld door het ziekenhuis, moet je morgenvroeg al onder de CT-Scan door.. Ze vrezen toch voor een breuk, of zeer ernstig bandletsel.. Oftewel, ik ben de lul!
Ergens ingehangen en eruit getyfd, of voetbal?
D
Sorry, ik moest even lachen.wrote:What heb je gedaan? (las iets met gips)wrote:Ook lekker, word je gebeld door het ziekenhuis, moet je morgenvroeg al onder de CT-Scan door.. Ze vrezen toch voor een breuk, of zeer ernstig bandletsel.. Oftewel, ik ben de lul!
Ergens ingehangen en eruit getyfd, of voetbal?