Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1762, 1763, 1764, 1765, 1766, 1767, 1768 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Zo, mijn zondagmorgen begon om 4uur vanmorgen, slapen gaat kut :/ , en ben dat gips nu al zooooooooo spuugzat! Van mij mag het vrijdag zijn :thumbup: .

Niet zo zeuren, ik heb vannacht geen seconde geslapen. Tyfus jeuk van die kut waterpokken. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 15:11 
 

Nando schreef:
Ruubiie schreef:
Zo, mijn zondagmorgen begon om 4uur vanmorgen, slapen gaat kut :/ , en ben dat gips nu al zooooooooo spuugzat! Van mij mag het vrijdag zijn :thumbup: .

Niet zo zeuren, ik heb vannacht geen seconde geslapen. Tyfus jeuk van die kut waterpokken. :(

Ik heb echt moeilijk relaxt geslapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 15:15 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Niet zo zeuren, ik heb vannacht geen seconde geslapen. Tyfus jeuk van die kut waterpokken. :(


Waterpokken? WTf? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Ik heb echt moeilijk relaxt geslapen.

:lol:

Jurheinen schreef:
Waterpokken? WTf? :huh:

Dankzij m'n broertje. :P Had het nog nooit gehad, mag snel weer over zijn. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weinig tijd voor ht -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 16:32 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Oude vertrouwde avatar weer terug.


:corn: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 16:36 
 

Rik schreef:
Weinig tijd voor ht -.-

Minder whappen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 17:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Moggee :clap:
Wat was Penoze weer vet, thanks aan iedereen die kwam kijken :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 17:45 
 
Hardtraxx Elite

http://www.youtube.com/watch?v=T6j4f8cHBIM&ob=av2e

Haha, wat een wijf is zei ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 17:53 
 

Onthafloorx schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=T6j4f8cHBIM&ob=av2e

Haha, wat een wijf is zei ook :lol:

Stomme hoer dat et is

iemand moet haar echt leren wat muziek is, want zij weet dat overduidelijk niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff, net ff 1,5km gelopen op krukken, sjezus :lol: dat was nog best heavy xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 18:04 
 

Ruubiie schreef:
Pfff, net ff 1,5km gelopen op krukken, sjezus :lol: dat was nog best heavy xd .

Hehe, wacht maar tot je jeuk onder het gips gaat krijgen. Dat is pure aids.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Track of the week gaat ook lekker haha. Aan het einde van het jaar gewoon alle weken invullen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 18:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Track of the week gaat ook lekker haha. Aan het einde van het jaar gewoon alle weken invullen? :P


Hardcore altijd up to date :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Parvuz schreef:
Track of the week gaat ook lekker haha. Aan het einde van het jaar gewoon alle weken invullen? :P


Hardcore altijd up to date :list:

Ja, dat klopt, maar dat volg ik niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 18:29 
 

Zo, thuis van leuk feestje in Dommelen.. Dommelen 1, 5 en 8 kampioen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Zo, thuis van leuk feestje in Dommelen.. Dommelen 1, 5 en 8 kampioen! :D


Kijk, nu kan ik goed slapen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 19:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

http://www.notdoppler.com/theimpossiblequiz.php

The impossible quiz. ik kwam tot 32
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 20:08 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

ik kwam tot 36 toe ngestopt wanne rot spel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 20:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
http://www.notdoppler.com/theimpossiblequiz.php

The impossible quiz. ik kwam tot 32

Ik kwam niet voorbij al die letters, mocht daar niet skippen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 21:43 
 

Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook lekker, word je gebeld door het ziekenhuis, moet je morgenvroeg al onder de CT-Scan door.. Ze vrezen toch voor een breuk, of zeer ernstig bandletsel.. Oftewel, ik ben de lul!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 22:40 
 

Ruubiie schreef:
Ook lekker, word je gebeld door het ziekenhuis, moet je morgenvroeg al onder de CT-Scan door.. Ze vrezen toch voor een breuk, of zeer ernstig bandletsel.. Oftewel, ik ben de lul!

What heb je gedaan? (las iets met gips)

Ergens ingehangen en eruit getyfd, of voetbal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 22:40 
 

Chris Two schreef:
Ruubiie schreef:
Ook lekker, word je gebeld door het ziekenhuis, moet je morgenvroeg al onder de CT-Scan door.. Ze vrezen toch voor een breuk, of zeer ernstig bandletsel.. Oftewel, ik ben de lul!

What heb je gedaan? (las iets met gips)

Ergens ingehangen en eruit getyfd, of voetbal?

Sorry, ik moest even lachen. xd
Vorige  1 ... 1762, 1763, 1764, 1765, 1766, 1767, 1768 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic