Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1759, 1760, 1761, 1762, 1763, 1764, 1765 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 15:28 
 

was ik niet van plan.......

ik ken beter dat geld in een slecht hoer uit amsterdam investeren dan in duitsland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 15:33 
 

Pomp dat geld maar in de Nederlandse economie! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 15:34 
 

zo grappig dit xd
KSwoosh schreef:
Een christen tegenkomen in Breda, en vervolgens een dikke discussie hebben over of god wel of niet bestaat xd

Toen ik begon over de jezusbus wist hij wel hoe laat het was en waren we snel klaar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

45 in de bebouwde kom is ook gewoon gevaarlijk en je verdient die boete gewoon. Asociaal gewoon en lekker egoistisch van jouw kant om zo te rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 16:12 
 
Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
45 in de bebouwde kom is ook gewoon gevaarlijk en je verdient die boete gewoon. Asociaal gewoon en lekker egoistisch van jouw kant om zo te rijden.


Idd hopelijk een lang rijverbod, wat een idioot
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 17:09 
 

fack you. -.-

200 euro ong met 1 maand rijverbod in duitsland.
ik zag echter nergens dat facking kut bord waar 50 op stond.
Landstrassen zijn soms zeer kut......

hoop dat jullie na het douchen vanavond ka[pot gaan. zo achterlijk op mij te reageren.
moet ik eerst duitsland door rijden noteren waar ik rustig moet rijden en vervolgens mn eigenlijke weg vervolgen/???

overheidsratten..... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 17:19 
 

biscuit schreef:
moet ik eerst duitsland door rijden noteren waar ik rustig moet rijden en vervolgens mn eigenlijke weg vervolgen/???

nee gewoon aan de snelheden houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 17:20 
 

er stond nergens een bord.....

is toch duidelijk voor mij dat ik niet weet wat er dan voor snelheden verplicht zijn?
of zie jij dat aan een leeg stukje grasveld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gast, ik verbaas me elke keer weer over jou jonge :lol: :lol: Je weet toch dat je in de bebouwde kom maar maximaal 50 mag.............
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 17:23 
 

biscuit schreef:
er stond nergens een bord.....

is toch duidelijk voor mij dat ik niet weet wat er dan voor snelheden verplicht zijn?
of zie jij dat aan een leeg stukje grasveld?



nog niet duidelijk dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 17:24 
 

biscuit schreef:
200 euro ong met 1 maand rijverbod in duitsland.
ik zag echter nergens dat facking kut bord waar 50 op stond.

De boetes zijn in Duitsland dus nog niet zo hoog als hier.

Mijn moeder reed laatst op een weg buiten de bebouwde kom ongeveer 90/95 i.p.v. de toegestane 70.

Ook 200 euro...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
biscuit schreef:
er stond nergens een bord.....

is toch duidelijk voor mij dat ik niet weet wat er dan voor snelheden verplicht zijn?
of zie jij dat aan een leeg stukje grasveld?



nog niet duidelijk dan?


Ik hoop dan lekker voor jou, dat je in de bebouwde kom vaker zoveel te hard rijdt, je zult je verbazen hoeveel boetes je nog gaat krijgen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 17:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo! mijn haar is eraf :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
fack you. -.-

200 euro ong met 1 maand rijverbod in duitsland.
ik zag echter nergens dat facking kut bord waar 50 op stond.
Landstrassen zijn soms zeer kut......

hoop dat jullie na het douchen vanavond ka[pot gaan. zo achterlijk op mij te reageren.
moet ik eerst duitsland door rijden noteren waar ik rustig moet rijden en vervolgens mn eigenlijke weg vervolgen/???

overheidsratten..... :thumbdown:


Wat verwacht je dan? Dat ik zulk gevaarlijk gedrag ga belonen met een lieve zorgzame reactie ? Doe normaal!
Als het aan mij lag was je 5 barki kwijt en je rijbewijs kwijt voor een paar maanden voor dat egoïstische gedrag wat jij vertoond heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 17:35 
 

El Mare schreef:
biscuit schreef:
biscuit schreef:
er stond nergens een bord.....

is toch duidelijk voor mij dat ik niet weet wat er dan voor snelheden verplicht zijn?
of zie jij dat aan een leeg stukje grasveld?



nog niet duidelijk dan?


Ik hoop dan lekker voor jou, dat je in de bebouwde kom vaker zoveel te hard rijdt, je zult je verbazen hoeveel boetes je nog gaat krijgen :thumbup:



nooit te hard gejaagd in de bebouwde kom omdat er overal netjes borden staan. en in duitlsnad was eenmalig.

wil je er nu op uit dat ik geen auto en geen rijbewijs mag hebben?

achterlijk kind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht dat het niet erger kon, maar jij weet toch fucking wel dat je in de bebouwde kom maximaal 50 mag, ja en als je die met 45 kmh te hard gaat loop je risico.

Maar dit hoeft toch niet aan je uitgelegd te worden :/ :/ :/ :/ :/ :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zeg dat ja, jij heb als bestuurder een verantwoordelijkheid en jij bent schijnbaar nog niet toe aan die dwingende verantwoordelijkheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 17:45 
 

waar kan ik zien dat er bebouwde kome is? een boerderij links en een einfamilienhaus rechts?
kom op zeg. wie hou je nou voor de gek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 17:47 
 

biscuit schreef:
waar kan ik zien dat er bebouwde kome is? een boerderij links en een einfamilienhaus rechts?
kom op zeg. wie hou je nou voor de gek?



Serieus ik heb 2 kinderen en mensen als jij zijn de reden dat ik ze altijd binnen heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 17:47 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
biscuit schreef:
waar kan ik zien dat er bebouwde kome is? een boerderij links en een einfamilienhaus rechts?
kom op zeg. wie hou je nou voor de gek?



Serieus ik heb 2 kinderen en mensen als jij zijn de reden dat ik ze altijd binnen heb.


ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 17:47 
 

-.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 17:48 
 

Ik haal die snelheden niet eens met de tractor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
biscuit schreef:
waar kan ik zien dat er bebouwde kome is? een boerderij links en een einfamilienhaus rechts?
kom op zeg. wie hou je nou voor de gek?



Serieus ik heb 2 kinderen en mensen als jij zijn de reden dat ik ze altijd binnen heb.


:lol:
Vorige  1 ... 1759, 1760, 1761, 1762, 1763, 1764, 1765 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic