Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1760, 1761, 1762, 1763, 1764, 1765, 1766 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
biscuit schreef:
waar kan ik zien dat er bebouwde kome is? een boerderij links en een einfamilienhaus rechts?
kom op zeg. wie hou je nou voor de gek?



Serieus ik heb 2 kinderen en mensen als jij zijn de reden dat ik ze altijd binnen heb.

Onder het mom van ''Jong geleerd, oud gedaan.''!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 17:50 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Ik haal die snelheden niet eens met de tractor xd


:lol: 60 max! en goaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 17:54 
 

stefaneke schreef:
Ik haal die snelheden niet eens met de tractor xd

leg er een scania of een MAN v12 in. dan wel....
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 17:55 
 

Les van de dag:
Biscuit is gevaar in de auto, rijdt te hard en komt vaak in Duitsland
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 17:55 
 

biscuit schreef:
stefaneke schreef:
Ik haal die snelheden niet eens met de tractor xd

leg er een scania of een MAN v12 in. dan wel....



En maar doorgaan met hoge snelheden.


Jij bent een moordenaar.
Er komt nog een dag dat je een familie aanrijd met die associale snelheden van jou, en dan denk je bij jezelf:

Waarom heb ik niet geluisterd naar de mensen op hardtraxx.


:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 17:57 
 

kaboem schreef:
En maar doorgaan met Industrial.


Jij bent een Industrial luisternaar.
Er komt nog een dag dat je een familie iets aandoet met die associale Industrial van jou, en dan denk je bij jezelf:

Waarom heb ik niet geluisterd naar de Industrial op hardtraxx.


:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 17:57 
 

Chris Two schreef:
kaboem schreef:
En maar doorgaan met Bloemen.


Jij bent een Bloem.
Er komt nog een dag dat je een familie iets aandoet met die associale Bloemen van jou, en dan denk je bij jezelf:

Waarom heb ik niet geluisterd naar de Bloemen op hardtraxx.


:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 17:59 
 

kaboem schreef:
Chris Two schreef:
kaboem schreef:
En maar doorgaan met Bloemen.


Jij bent een Bloem.
Er komt nog een dag dat je een familie iets aandoet met die associale Bloemen van jou, en dan denk je bij jezelf:

Waarom heb ik niet geluisterd naar de Bloemen op hardtraxx.


:sick:


unsuccesfull troll... sorry :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 18:00 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

godnondeju julian doe eens rustig man! wordt weer een tulpje inplaats van een brandnetel
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 18:03 
 

Case Dj schreef:
godnondeju julian doe eens rustig man! wordt weer een tulpje inplaats van een brandnetel

kees, het is maar goed dat jij me nu tegenhoud.
anders had ik nog erger gereageerd....


Cruelty schreef:
In het Industrie gebied mag je toch wel harder dan 50?


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 18:03 
 

Cruelty schreef:
In het Industrie gebied mag je toch wel harder dan 50?

:lol: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 18:05 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke dag weer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk simpel vermaak weer hier :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Wat een heerlijk simpel vermaak weer hier :worship:

Inderdaad heerlijk simpel. Met de nadruk op simpel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 18:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

http://www.simpel.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reclame :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 18:45 
 
Hardtraxx Veteran

Over 1.15 uur m'n eerste boeking :P zenuweng
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Succes!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Daveytl schreef:
Wat een heerlijk simpel vermaak weer hier :worship:

Inderdaad heerlijk simpel. Met de nadruk op simpel.

Ja die nadruk wilde ik ook leggen :P

En succes Tom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Avund! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 19:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Avund! :lol:


Nando schreef:
Klopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag teruggekomen van 3 daagjes Ardennen, op die camping daar waren 2 meisjes die echt de hele tijd niks anders deden dan fotos maken, vooral van zijzelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 19:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Vandaag teruggekomen van 3 daagjes Ardennen, op die camping daar waren 2 meisjes die echt de hele tijd niks anders deden dan fotos maken, vooral van zijzelf.

Pics!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Or
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ahoy maatjes
Vorige  1 ... 1760, 1761, 1762, 1763, 1764, 1765, 1766 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic