Onder het mom van ''Jong geleerd, oud gedaan.''!wrote:wrote:waar kan ik zien dat er bebouwde kome is? een boerderij links en een einfamilienhaus rechts?
kom op zeg. wie hou je nou voor de gek?
Serieus ik heb 2 kinderen en mensen als jij zijn de reden dat ik ze altijd binnen heb.
wrote:Ik haal die snelheden niet eens met de tractor
E
leg er een scania of een MAN v12 in. dan wel....wrote:Ik haal die snelheden niet eens met de tractor
C
Les van de dag:
Biscuit is gevaar in de auto, rijdt te hard en komt vaak in Duitsland
Biscuit is gevaar in de auto, rijdt te hard en komt vaak in Duitsland
K
wrote:leg er een scania of een MAN v12 in. dan wel....wrote:Ik haal die snelheden niet eens met de tractor
En maar doorgaan met hoge snelheden.
Jij bent een moordenaar.
Er komt nog een dag dat je een familie aanrijd met die associale snelheden van jou, en dan denk je bij jezelf:
Waarom heb ik niet geluisterd naar de mensen op hardtraxx.
C
wrote:En maar doorgaan met Industrial.
Jij bent een Industrial luisternaar.
Er komt nog een dag dat je een familie iets aandoet met die associale Industrial van jou, en dan denk je bij jezelf:
Waarom heb ik niet geluisterd naar de Industrial op hardtraxx.
K
wrote:wrote:En maar doorgaan met Bloemen.
Jij bent een Bloem.
Er komt nog een dag dat je een familie iets aandoet met die associale Bloemen van jou, en dan denk je bij jezelf:
Waarom heb ik niet geluisterd naar de Bloemen op hardtraxx.
C
unsuccesfull troll... sorrywrote:wrote:wrote:En maar doorgaan met Bloemen.
Jij bent een Bloem.
Er komt nog een dag dat je een familie iets aandoet met die associale Bloemen van jou, en dan denk je bij jezelf:
Waarom heb ik niet geluisterd naar de Bloemen op hardtraxx.
godnondeju julian doe eens rustig man! wordt weer een tulpje inplaats van een brandnetel
E
kees, het is maar goed dat jij me nu tegenhoud.wrote:godnondeju julian doe eens rustig man! wordt weer een tulpje inplaats van een brandnetel
anders had ik nog erger gereageerd....
wrote:In het Industrie gebied mag je toch wel harder dan 50?
C
wrote:In het Industrie gebied mag je toch wel harder dan 50?
Wat een heerlijk simpel vermaak weer hier 
Inderdaad heerlijk simpel. Met de nadruk op simpel.wrote:Wat een heerlijk simpel vermaak weer hier
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Over 1.15 uur m'n eerste boeking
zenuweng
Ja die nadruk wilde ik ook leggenwrote:Inderdaad heerlijk simpel. Met de nadruk op simpel.wrote:Wat een heerlijk simpel vermaak weer hier
En succes Tom!
Vandaag teruggekomen van 3 daagjes Ardennen, op die camping daar waren 2 meisjes die echt de hele tijd niks anders deden dan fotos maken, vooral van zijzelf.
Pics!wrote:Vandaag teruggekomen van 3 daagjes Ardennen, op die camping daar waren 2 meisjes die echt de hele tijd niks anders deden dan fotos maken, vooral van zijzelf.