Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1758, 1759, 1760, 1761, 1762, 1763, 1764 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Dakpan schreef:
Parvuz schreef:
Weer tijd voor een editje :P
Nu Noisecontrollers - Faster N Further (Jump Around edit) :P
tuuuuuu tututuuuuuuuu.. We have to jump! jump jump jump jump... :P


:P
:P
:P

:lol:

dusssss... :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 18:20 
 

Die DDoS-aanvallen zijn volgens mij van iemand van haattraxx xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Die DDoS-aanvallen zijn volgens mij van iemand van haattraxx xd


Zozo, facebook gelezen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 18:28 
 

Emre is nog te stom om zijn zinnnen te beeindigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 18:32 
 

biscuit schreef:
Emre is nog te stom om zijn zinnnen te beeindigen.

That's what I thought.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 18:48 
 

ik ga knol hobbelen...

Ik doe m eruit!
houdoe!
:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 18:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Weeeeeeeeekend miljonairs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 19:21 
 

KSwoosh schreef:
biscuit schreef:
Emre is nog te stom om zijn zinnnen te beeindigen.

That's what I thought.

Je hebt echt 0,00000000 skill nodig om een ddos uit te voeren hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 19:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Je hebt echt 0,00000000 skill nodig om een ddos uit te voeren hoor :lol:

Ik zou niet weten hoe het werkt, dus beetje skills moeten er toch zijn slakje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 20:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
KSwoosh schreef:
biscuit schreef:
Emre is nog te stom om zijn zinnnen te beeindigen.

That's what I thought.

Je hebt echt 0,00000000 skill nodig om een ddos uit te voeren hoor :lol:

Afbeelding

Ik had er nog nooit van gehoord, laat staan dat ik het zou kunnen doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
plaatje

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 22:29 
 

Avond :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
Avond :)

Klopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 23:02 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Dysphoria schreef:
Avond :)

Klopt.


LOL
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Dysphoria schreef:
Avond :)

Klopt.

Hahahaha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor wie het boeit, zo me 2008/09 HC setje als première op de radio...maar het boeit denk ik niemand :lol: live verslag in de shout in ieder geval, of luister hier rond 12
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, ik download hem morgen wel ff, ik ga zo slapen, ff weer naar een normaal ritme gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In ieder geval begonnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 05:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pffft goeiemorgen :yawn: Zo wordt het toch maar eens tijd om te werken.. Bah
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 14:34 
 

Bußgeld:

200,00 Euro


- ggf. mit Gefährdung:

240,00 Euro


- ggf. mit Sachbeschädigung:

290,00 Euro


Gebühren und Auslagen:

23,50 Euro

Punkte:

4 Punkte

Fahrverbot:

1 Monat

Probezeitmaßnahmen:

Keine



Conclusie: te hard rijden germanenland loont sich.
die vercrackte cultuur daar ook :lol:

Oorzaak: 45 te hard binnnen bebouwde kom

nog 3 maanden tijd rekken en nooit meer er iets van horen! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 14:50 
 

Wat heb je allemaal gedaan biscuit? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 15:08 
 

45 te hard in bebouwde kom.

was op weg naar de E-Dry in Geldrn.....

maar http://www.flitsservice.nl/phpBB/overig ... 5-200.html helpt mij aardig goed. ik heb zoiets van: Ich habe es nicht gewusst xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 15:17 
 

xd

Hoeveel boete heb je precies dan? Want ik zie verschillende bedragen staan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 15:25 
 

ja het is zo:

ik moet binnen een week na ontvangst aangeven wie de bestuurder was.
doe ik niet want ik mag vergeetachtig zijn en zeggen dat ik geheugenverlies heb gehad etc....
ik krijg misschien dan wel 1 mnd rijverbod maar dat geld in DE na ingang van schrijven van het definitieve besluit aan mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 15:27 
 

Moet je ook nog geld ophoesten dan? xd
Vorige  1 ... 1758, 1759, 1760, 1761, 1762, 1763, 1764 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic