Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1755, 1756, 1757, 1758, 1759, 1760, 1761 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 02 mei 2012 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Ik zit voor de HardBass dvd! :)


Dan zou ik je omdraaien
Bericht Geplaatst op 02 mei 2012 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Distinctive schreef:
teupie schreef:

>.< Vroeg? Wat heb jij vannacht gedaan?

slapen? :P


Hoezo vind je d3 uur vroeg dan :corn:

was er om half 1 pas uit, oftewel is gewoon weer eten en naar het werk zo'n beetje...
Bericht Geplaatst op 02 mei 2012 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
JVDM schreef:
Ik zit voor de HardBass dvd! :)


Dan zou ik je omdraaien

Hij is voorzitter.
Bericht Geplaatst op 02 mei 2012 13:48 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
teupie schreef:
JVDM schreef:
Ik zit voor de HardBass dvd! :)


Dan zou ik je omdraaien

Hij is voorzitter.

Nou ik kijk nu al naar de tv hoor dus puh!
Bericht Geplaatst op 02 mei 2012 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Nou ik kijk nu al naar de tv hoor dus puh!


:thumbup:

Nog mensen die amsterdam vanavond in gaan? :surrender:
Bericht Geplaatst op 02 mei 2012 14:04 
 
Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
JVDM schreef:
Nou ik kijk nu al naar de tv hoor dus puh!


:thumbup:

Nog mensen die amsterdam vanavond in gaan? :surrender:


Morgeng :)
Bericht Geplaatst op 02 mei 2012 14:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Onweer! BAM! :evil:
Bericht Geplaatst op 02 mei 2012 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier een heerlijk zonnetje ;)r
Bericht Geplaatst op 02 mei 2012 15:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De clip staat er nu ook op :D

Bericht Geplaatst op 02 mei 2012 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zeg op de frontpage!! :P
Bericht Geplaatst op 02 mei 2012 15:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heerlijk hoe ongemakkelijk Johan er bij zit :P
Bericht Geplaatst op 02 mei 2012 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En Wilfred die het fantastisch vindt. :P
Bericht Geplaatst op 02 mei 2012 16:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Nog mensen die amsterdam vanavond in gaan? :surrender:

Ja ik ga waarschijnlijk toobs :cool:
Bericht Geplaatst op 02 mei 2012 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

straks maar afscheid nemen van me haar xd
Bericht Geplaatst op 02 mei 2012 19:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
straks maar afscheid nemen van me haar xd

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 02 mei 2012 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
straks maar afscheid nemen van me haar xd

Heb ik vanmorgen al gedaan :cool:
Bericht Geplaatst op 02 mei 2012 19:26 
 

Chris Two schreef:
Bij deze ben je officieel dysphoria 2.0...
congratulations...

ga nou maar in off-topic toet roepen


toet
Bericht Geplaatst op 02 mei 2012 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 02 mei 2012 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
AniThing schreef:
straks maar afscheid nemen van me haar xd

Heb ik vanmorgen al gedaan :cool:



laatste keer voor mij was 20jaar gelede :D
Bericht Geplaatst op 02 mei 2012 19:56 
 
Hardtraxx Addict

Avond HT :cool:

Pff, ben echt helemaal kapot van het werken, zelf na een feestje heb ik niet zoveel pijn aan m'n rug en benen :huh:
Bericht Geplaatst op 02 mei 2012 21:15 
 

teupie schreef:
JVDM schreef:
Nou ik kijk nu al naar de tv hoor dus puh!


:thumbup:

Nog mensen die amsterdam vanavond in gaan? :surrender:

dingen kapot maken kan ik hier in breda ook :P
Bericht Geplaatst op 02 mei 2012 21:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand of die B-Front mashup van Axe en P-stylez downloadable is?
Deze
Bericht Geplaatst op 02 mei 2012 22:12 
 

SpaceRazr schreef:
Weet iemand of die B-Front mashup van Axe en P-stylez downloadable is?
Deze

http://keep-tube.com/?url=http%3A%2F%2F ... I52Laf3BiQ
Bericht Geplaatst op 02 mei 2012 22:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Naar de klote van werk, en spierpijn van Maandag.
Goed teken!
Bericht Geplaatst op 02 mei 2012 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SpaceRazr schreef:
Weet iemand of die B-Front mashup van Axe en P-stylez downloadable is?
Deze


http://www27.zippyshare.com/v/73625504/file.html
http://www27.zippyshare.com/v/64930755/file.html

Alsje, beide versies :)
Vorige  1 ... 1755, 1756, 1757, 1758, 1759, 1760, 1761 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic