ik had juist zondag gigantisch spierpijn [van fitness zaterdag]wrote:Naar de klote van werk, en spierpijn van Maandag.
Goed teken!
en nu juist minder
ik had juist zondag gigantisch spierpijn [van fitness zaterdag]wrote:Naar de klote van werk, en spierpijn van Maandag.
Goed teken!
Ah thanks man!wrote:http://www27.zippyshare.com/v/73625504/file.htmlwrote:Weet iemand of die B-Front mashup van Axe en P-stylez downloadable is?
Deze
http://www27.zippyshare.com/v/64930755/file.html
Alsje, beide versies
wrote:Goedemorgen
Bronwrote:Adrenalize the 15 year old Danish talent, signed by the most dominating and biggest Hardstyle label in the world - Scantraxx Recordz - Congratulations from Hardstylers to Malthe Melskov.
toetwrote:Wies dah? Heeft ie al wat goeds op z'n naam staan?
Of is dov aan de kleine mannetjes begonnen *ieuws*
Zooo koffie!
Ik heb geen idee, maar ik voel 'dominee' praktijken aankomen. Hoe kun je nou een 15 jarig jochie laten tekenen bij zo'n groot label?? Volgens mij moet ze vader/moeder dan ook getekend hebben, want je bent pas gemachtigd vanaf 18 jaar om rechtsgeldig te tekenen toch?wrote:Wies dah? Heeft ie al wat goeds op z'n naam staan?
Of is dov aan de kleine mannetjes begonnen *ieuws*
Heb 1 van zijn scantraxx release geluisterd. Geen kickswrote:Ik heb geen idee, maar ik voel 'dominee' praktijken aankomen. Hoe kun je nou een 15 jarig jochie laten tekenen bij zo'n groot label?? Volgens mij moet ze vader/moeder dan ook getekend hebben, want je bent pas gemachtigd vanaf 18 jaar om rechtsgeldig te tekenen toch?wrote:Wies dah? Heeft ie al wat goeds op z'n naam staan?
Of is dov aan de kleine mannetjes begonnen *ieuws*![]()
Een kickloos tijdperkwrote: Heb 1 van zijn scantraxx release geluisterd. Geen kicks
Daar wil scantraxx denk ik naar toe werken.
Same, net een uurtje wakker. Had die 13 uur slaap wel nodig, maar wel een paar keer zwetend wakker geworden. Voel me aardig fucked up en moet straks nog werken ook.wrote:Rol echt net mijn bed uit #slowtraxx
Dat was te merkenwrote:en zo loop je op Breda Centraal meneer Olijfboom tegen het lijf
dr kwam bij mij alleen niet veel nuttigs uitochtend dufheid zullen we het maar op houden
echte jongens werken keihard!wrote:Moggûh, weekje vakantie is al weer bijna voorbij!
dan zit het er bij jou vast niet in.wrote:echte jongens werken keihard!wrote:Moggûh, weekje vakantie is al weer bijna voorbij!
arme jijwrote:Kees, jawel,
Ik heb mezelf al bijna ziekenhuisrijp gewerkt![]()
arm gestoten, minstens 30 keer mn arm gestoten aan de luchtbehandelingskast, 4x mn kop tegen een stalen drager opgelopen.....