Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1756, 1757, 1758, 1759, 1760, 1761, 1762 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 22:46 
 

jRn schreef:
Naar de klote van werk, en spierpijn van Maandag.
Goed teken!

ik had juist zondag gigantisch spierpijn [van fitness zaterdag]
en nu juist minder :lol: ondanks mijn stampfestijn maandag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 22:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
SpaceRazr schreef:
Weet iemand of die B-Front mashup van Axe en P-stylez downloadable is?
Deze


http://www27.zippyshare.com/v/73625504/file.html
http://www27.zippyshare.com/v/64930755/file.html

Alsje, beide versies :)

Ah thanks man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 00:56 
 

Is even zien of het me lukt om bezig te gaan met een verslag. :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 07:49 
 

Goedemorgen

Bijna weekend :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 07:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Goedemorgen

:clap: :clap: :clap: :clap:


Wakker worden met een lachbui, altijd leuk:
Hardstylerz DK schreef:
‎Adrenalize the 15 year old Danish talent, signed by the most dominating and biggest Hardstyle label in the world - Scantraxx Recordz - Congratulations from Hardstylers to Malthe Melskov.


Bron
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 08:20 
 

Wies dah? Heeft ie al wat goeds op z'n naam staan?
Of is dov aan de kleine mannetjes begonnen *ieuws*

Zooo koffie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 08:32 
 

en zo loop je op Breda Centraal meneer Olijfboom tegen het lijf :P
dr kwam bij mij alleen niet veel nuttigs uit xd ochtend dufheid zullen we het maar op houden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 08:35 
 

Chris Two schreef:
Wies dah? Heeft ie al wat goeds op z'n naam staan?
Of is dov aan de kleine mannetjes begonnen *ieuws*

Zooo koffie!


toet

GOEIEMORGENG.
Laatste stagedagje alweer :)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 08:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Wies dah? Heeft ie al wat goeds op z'n naam staan?
Of is dov aan de kleine mannetjes begonnen *ieuws*

Ik heb geen idee, maar ik voel 'dominee' praktijken aankomen. Hoe kun je nou een 15 jarig jochie laten tekenen bij zo'n groot label?? Volgens mij moet ze vader/moeder dan ook getekend hebben, want je bent pas gemachtigd vanaf 18 jaar om rechtsgeldig te tekenen toch? xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 08:42 
 

Black Sunrise schreef:
Chris Two schreef:
Wies dah? Heeft ie al wat goeds op z'n naam staan?
Of is dov aan de kleine mannetjes begonnen *ieuws*

Ik heb geen idee, maar ik voel 'dominee' praktijken aankomen. Hoe kun je nou een 15 jarig jochie laten tekenen bij zo'n groot label?? Volgens mij moet ze vader/moeder dan ook getekend hebben, want je bent pas gemachtigd vanaf 18 jaar om rechtsgeldig te tekenen toch? xd xd


Heb 1 van zijn scantraxx release geluisterd. Geen kicks :lol:

Daar wil scantraxx denk ik naar toe werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 08:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Heb 1 van zijn scantraxx release geluisterd. Geen kicks :lol:
Daar wil scantraxx denk ik naar toe werken.

Een kickloos tijdperk :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 08:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen, eerste stagedag van de maand, morgen een drie kwart dag en dan alweer weekend ^^
En vandaag in de pauze friet en klaverjassen. Ook aardig wat vrije dagen deze maand verder :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 10:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Moggûh, weekje vakantie is al weer bijna voorbij! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 10:57 
 
Hardtraxx Veteran

goedemorgen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
goedemorgen :yawn:


dat dus :( :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 14:07 
 

Rol echt net mijn bed uit #slowtraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Rol echt net mijn bed uit #slowtraxx

Same, net een uurtje wakker. Had die 13 uur slaap wel nodig, maar wel een paar keer zwetend wakker geworden. Voel me aardig fucked up en moet straks nog werken ook. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ow ow ow, koos werkeloos in juli.. Helaasch, dat word dus feesten schrappen etc..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 16:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker setje opgenomen vanmiddag :) ! Nu even eten koken, dan naar de sportschool en daarna mijn meisje ophalen :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
en zo loop je op Breda Centraal meneer Olijfboom tegen het lijf :P
dr kwam bij mij alleen niet veel nuttigs uit xd ochtend dufheid zullen we het maar op houden xd

Dat was te merken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 17:41 
 

SpaceRazr schreef:
Moggûh, weekje vakantie is al weer bijna voorbij! :(

echte jongens werken keihard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 17:48 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
SpaceRazr schreef:
Moggûh, weekje vakantie is al weer bijna voorbij! :(

echte jongens werken keihard!


dan zit het er bij jou vast niet in.
:kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 17:52 
 

Kees, jawel,

Ik heb mezelf al bijna ziekenhuisrijp gewerkt >.<

arm gestoten, minstens 30 keer mn arm gestoten aan de luchtbehandelingskast, 4x mn kop tegen een stalen drager opgelopen.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 17:54 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Kees, jawel,

Ik heb mezelf al bijna ziekenhuisrijp gewerkt >.<

arm gestoten, minstens 30 keer mn arm gestoten aan de luchtbehandelingskast, 4x mn kop tegen een stalen drager opgelopen.....


arme jij :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 18:04 
 

Even wat dikke zever verkopen, maar ik ben kei blij dat ik binnen 3 weken eindelijk op m'n eerste hardstyle feest mag draaien :D Vatjes zijn toch niet hetzelfde als 'n echt feesje vind ik...
Jippie
Vorige  1 ... 1756, 1757, 1758, 1759, 1760, 1761, 1762 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic