Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Zoo ik ben ook weer onder de levenden. :P Weer een zware tijd geweest dit en niet goed geweest voor me gezondheid :P
G
mrazura wrote:Zoo ik ben ook weer onder de levenden. :P Weer een zware tijd geweest dit en niet goed geweest voor me gezondheid :P
gezondheid is voor watjes!
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
1,5 uur slaap gehad. Ik heb gewoon school :cry:

Ben zo brak als een rietje
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
KSwoosh wrote:
mrazura wrote:Zoo ik ben ook weer onder de levenden. :P Weer een zware tijd geweest dit en niet goed geweest voor me gezondheid :P
Zegt dat maar tegen een gozer die met de ambulance mee moest en dat terwijl hij vorig jaar op Koninginnedag ook al in coma was geraakt. Hij was zo van de kaart dat hij het muntenloket ging beklimmen en ging proberen over hekken te klimmen. Hij kon niet eens meer staan en dat met 15 jaar al.
G
mrazura wrote:
KSwoosh wrote:
Zegt dat maar tegen een gozer die met de ambulance mee moest en dat terwijl hij vorig jaar op Koninginnedag ook al in coma was geraakt. Hij was zo van de kaart dat hij het muntenloket ging beklimmen en ging proberen over hekken te klimmen. Hij kon niet eens meer staan en dat met 15 jaar al.
je hebt gezondheid... en domme mensen.
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
een vraagje: waarom sluiten er zo veel DJ's af met it must be? ik krijg echt kippenvel van de kicks, alsof een vrouw met nagels van 10 cm over een bord loopt te strijken :sick:
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
delange wrote:een vraagje: waarom sluiten er zo veel DJ's af met it must be? ik krijg echt kippenvel van de kicks, alsof een vrouw met nagels van 10 cm over een bord loopt te strijken :sick:
En als die nagels 5cm zijn niet?
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2016
nee, anders zei ik dat wel denk ik
Hardtraxx Crew
30643 posts member since 2010
last seen 14 hours ago
delange wrote:een vraagje: waarom sluiten er zo veel DJ's af met it must be? ik krijg echt kippenvel van de kicks, alsof een vrouw met nagels van 10 cm over een bord loopt te strijken :sick:
Omdat die ubercoowl is :cool: Net zoals Kingz Of Zeh Underground.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Is toch dikke RaW StYlE?

Overigens heb ik nog nooit een dj met dat nr horen afsluiten, niet bewust althans.
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2016
nah ik zie het zo af en toe, redelijk vaak langskomen in het livesets topic.
A
Is niet bewust, toeval. Platentas is toch een grabbelbak?
A
Zo, volgens mij net mijn langste post ooit gemaakt in het Discussietopic, nu zijn mijn vingers en ogen moe xd
C
goedemorgen!
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 1 day ago
2de dag werken en heb nu al geen zin meer _0-
K
AniThing wrote:2de dag werken en heb nu al geen zin meer _0-

Mijn hoogtepunt gister was het wisselen van de inktcartridge...ik heb geen zin meer...:(
C
Ben ik blij dat woensdag meestal drukke dag is in magazijn met veel inkomende pakketten.
Heel de dag inslag doen en lekker wat dingen wegleggen
K
Pff ik werk bij een accountantsbureau van 170 man, er gaat amper iets fout haha :P ICT is hier dik voor elkaar.
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
kaboem wrote:Pff ik werk bij een accountantsbureau van 170 man, er gaat amper iets fout haha :P ICT is hier dik voor elkaar.
gewoon zelf wat kapot maken zodat je het even later weer kan maken? Geun idee wat, maar dan heb je wat te doen
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Moggee :yay:
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 28 days ago
mogguh :) 3 uur weer werken, wat toch wel tikkeltje aan de vroege kant is...
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2016
Distinctive wrote:mogguh :) 3 uur weer werken, wat toch wel tikkeltje aan de vroege kant is...
>.< Vroeg? Wat heb jij vannacht gedaan?
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 28 days ago
teupie wrote:
Distinctive wrote:mogguh :) 3 uur weer werken, wat toch wel tikkeltje aan de vroege kant is...
slapen? :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2016
Distinctive wrote:
teupie wrote:
slapen? :P
Hoezo vind je d3 uur vroeg dan :corn:
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Ik zit voor de HardBass dvd! :)

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer