Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1754, 1755, 1756, 1757, 1758, 1759, 1760 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoo ik ben ook weer onder de levenden. :P Weer een zware tijd geweest dit en niet goed geweest voor me gezondheid :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 15:30 
 

mrazura schreef:
Zoo ik ben ook weer onder de levenden. :P Weer een zware tijd geweest dit en niet goed geweest voor me gezondheid :P

gezondheid is voor watjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 15:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

1,5 uur slaap gehad. Ik heb gewoon school :cry:

Ben zo brak als een rietje
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
mrazura schreef:
Zoo ik ben ook weer onder de levenden. :P Weer een zware tijd geweest dit en niet goed geweest voor me gezondheid :P

gezondheid is voor watjes!


Zegt dat maar tegen een gozer die met de ambulance mee moest en dat terwijl hij vorig jaar op Koninginnedag ook al in coma was geraakt. Hij was zo van de kaart dat hij het muntenloket ging beklimmen en ging proberen over hekken te klimmen. Hij kon niet eens meer staan en dat met 15 jaar al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 15:59 
 

mrazura schreef:
KSwoosh schreef:
mrazura schreef:
Zoo ik ben ook weer onder de levenden. :P Weer een zware tijd geweest dit en niet goed geweest voor me gezondheid :P

gezondheid is voor watjes!


Zegt dat maar tegen een gozer die met de ambulance mee moest en dat terwijl hij vorig jaar op Koninginnedag ook al in coma was geraakt. Hij was zo van de kaart dat hij het muntenloket ging beklimmen en ging proberen over hekken te klimmen. Hij kon niet eens meer staan en dat met 15 jaar al.

je hebt gezondheid... en domme mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

een vraagje: waarom sluiten er zo veel DJ's af met it must be? ik krijg echt kippenvel van de kicks, alsof een vrouw met nagels van 10 cm over een bord loopt te strijken :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:22 
 
Hardtraxx Veteran

delange schreef:
een vraagje: waarom sluiten er zo veel DJ's af met it must be? ik krijg echt kippenvel van de kicks, alsof een vrouw met nagels van 10 cm over een bord loopt te strijken :sick:


En als die nagels 5cm zijn niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nee, anders zei ik dat wel denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

delange schreef:
een vraagje: waarom sluiten er zo veel DJ's af met it must be? ik krijg echt kippenvel van de kicks, alsof een vrouw met nagels van 10 cm over een bord loopt te strijken :sick:

Omdat die ubercoowl is :cool: Net zoals Kingz Of Zeh Underground.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

delange schreef:
een vraagje: waarom sluiten er zo veel DJ's af met it must be? ik krijg echt kippenvel van de kicks, alsof een vrouw met nagels van 10 cm over een bord loopt te strijken :sick:

Is toch dikke RaW StYlE?

Overigens heb ik nog nooit een dj met dat nr horen afsluiten, niet bewust althans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 00:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nah ik zie het zo af en toe, redelijk vaak langskomen in het livesets topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 01:56 
 

Is niet bewust, toeval. Platentas is toch een grabbelbak?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 02:41 
 

Zo, volgens mij net mijn langste post ooit gemaakt in het Discussietopic, nu zijn mijn vingers en ogen moe xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 07:29 
 

goedemorgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 07:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2de dag werken en heb nu al geen zin meer _0-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 08:08 
 

AniThing schreef:
2de dag werken en heb nu al geen zin meer _0-



Mijn hoogtepunt gister was het wisselen van de inktcartridge...ik heb geen zin meer...:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 08:12 
 

Ben ik blij dat woensdag meestal drukke dag is in magazijn met veel inkomende pakketten.
Heel de dag inslag doen en lekker wat dingen wegleggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 08:27 
 

Pff ik werk bij een accountantsbureau van 170 man, er gaat amper iets fout haha :P ICT is hier dik voor elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Pff ik werk bij een accountantsbureau van 170 man, er gaat amper iets fout haha :P ICT is hier dik voor elkaar.


gewoon zelf wat kapot maken zodat je het even later weer kan maken? Geun idee wat, maar dan heb je wat te doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 11:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Moggee :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mogguh :) 3 uur weer werken, wat toch wel tikkeltje aan de vroege kant is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
mogguh :) 3 uur weer werken, wat toch wel tikkeltje aan de vroege kant is...


>.< Vroeg? Wat heb jij vannacht gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Distinctive schreef:
mogguh :) 3 uur weer werken, wat toch wel tikkeltje aan de vroege kant is...


>.< Vroeg? Wat heb jij vannacht gedaan?

slapen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
teupie schreef:
Distinctive schreef:
mogguh :) 3 uur weer werken, wat toch wel tikkeltje aan de vroege kant is...


>.< Vroeg? Wat heb jij vannacht gedaan?

slapen? :P


Hoezo vind je d3 uur vroeg dan :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 13:35 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zit voor de HardBass dvd! :)
Vorige  1 ... 1754, 1755, 1756, 1757, 1758, 1759, 1760 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic